fbpx

TourkikaNea.gr

Μεταφράσεις Και Νέα Των Τουρκικών Εφημερίδων Και Ιστοσελίδων Που Αφορούν Την Ελλάδα

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΤΟ ΣΕΤΣΕΚ – 2

1 σχόλιο Share:

ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΑΧΜΕΤ ΙΜΠΡΑΜ

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΤΟ ΣΕΤΣΕΚ - 2

Σήμερα το οροπέδιο του Σετσεκ βιώνει μια από τις ιστορικές του μέρες. Καταρχήν συγχαίρω τον πρόεδρο και τους διοικούντες του Μειονοτικού Μορφωτικού και Πολιτιστικού Συλλόγου Σέτσεκ, όπως και τον κόσμο της περιοχής που μόχθησαν για την πραγματοποίηση αυτής της ιστορικής και πολιτιστική εκδήλωσης.

Πιστεύω πως οι εκδηλώσεις Σέτσεκ που αντανακλούν κατά τον καλύτερο τρόπο την ταυτότητα μας που μας οδηγεί σε ηθικά συναισθήματα αλλά και συντηρούν τις πολιτιστικές μας αξίες είναι πολύ σημαντικές για τον κόσμο της περιοχής. Οι πρόγονοι μας που αιώνες πριν πάτησαν αυτά τα χώματα, έφεραν καταρχήν ανεκτικότητα, ενώ στα πλαίσια του σεβασμού στις αξίες και τα πιστεύω της ανθρωπότητας,  έφεραν αγάπη και αυτές τις πολιτιστικές αξίες μας τις άφησαν κληρονομιά. Το καθήκον που μας αναλογεί είναι αυτές τις αξίες να τις διατηρήσουμε και να τις μεταδώσουμε στις επόμενες γενιές.

Για αυτό καταρχήν πρέπει στα πλαίσια της ανεκτικότητας και του σεβασμού να έχουμε ενότητα και ομοψυχία. Ενώπιον αυτών που βιώσαμε τις τελευταίες μέρες, ίσως το πιο σημαντικό που φαίνεται να έχουμε ανάγκη είναι η ενότητα και η ομοψυχία. Κοινωνίες που χάνουν την ενότητα και ομοψυχία, υποχρεώνονται να χάσουν τα πάντα. Έθνη των οποίων τα μέλη στρέφονται το ένα κατά του άλλου είναι καταδικασμένα να εξαφανιστούν. Για να προστατεύσουμε την ύπαρξη μας, πρέπει μέσα σε ομόνοια και ομοψυχία και μακριά από διχόνοιες και διακρίσεις, να αγκαλιάσουμε σφιχτά τις αξίες που μας ενώνουν και να ζήσουμε με σεβασμό εντός της ισλαμικής αδερφοσύνης.¨

 

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΝΕΤΖΑΤ ΑΧΜΕΤ

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΤΟ ΣΕΤΣΕΚ - 2

¨Ωραίοι άνθρωποι της Δυτικής Θράκης, ως κάποιος που εδώ και 1,5 μήνα παρακολουθώ τα γεγονότα που έγιναν, επιθυμώ να πω τα εξής. Οι Αλεβίτες και Μπεκτασήδες  λένε παντού πως ¨απευθυνόμαστε στις 72 εθνότητες¨. Σήμερα λοιπόν αυτό βλέπουμε εδώ. Άρα σουνίτες και αλεβίτες μπορούν να συνυπάρξουν μαζί. Εγώ είμαι ένας που πρώτη φορά εδώ ήρθα το 1992 λόγω της δουλειάς μου ως δημοσιογράφος. Έχω δει λοιπόν το εξής. Όταν το 1995 ο Εμφιετζόγλου που ασκούσε διαχωρισμό μπόρεσε και έκανε δύο διαφορετικά πανηγύρια στο Αλάντεπέ, στο Σέτσεκ δεν το κατάφερε και ο λαός μας είπε τότε όχι σε εκείνη την δύναμη που έφερνε Έλληνες παλαιστές στα οροπέδια. Πόσο λυπηρό είναι όμως ότι αυτό που δεν μπόρεσαν να κάνουν εκείνoι, αυτό που δεν έκαναν οι εχθροί, είναι αυτό που κάνουμε εμείς μεταξύ μας με τις διαφωνίες μας. Για να μην συμβεί αυτό ,ομογενείς, σύντροφοι και πολίτες από Ξάνθη και Κομοτηνή βρίσκονται όπως  βλέπετε εδώ. Σας ευχαριστώ όλους με την ευχή να φτάσουμε σε από γαλήνιες και φτασμένες εκδηλώσεις μέσα σε ενότητα και ομοψυχία.¨

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΜΟΥΦΤΗΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΙΜΠΡΑΗΜ ΣΕΡΙΦ

ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΤΟ ΣΕΤΣΕΚ - 2

¨Επιθυμώ να ας κοινοποιήσω μία-δύο αναμνήσεις μου από το παρελθόν. Αφού τις πως θα τερματίσω την ομιλία μου. Όταν ήρθα για πρώτη φορά το 1983 εδώ, δίπλα σε αυτήν την καρυδιά υπήρχε μια σκιά 9 τ.μ. φτιαγμένη από φύλλα βελανιδιάς. Καθόταν εκεί ένας αγάς και δύο άτομα. Ο κόσμος δεν ήταν τόσος, αυτοί που πάλευαν ήταν στρατιώτες και παιδιά αυτής της περιοχής. Όταν άρχισε η πάλη ο στρατιώτης νίκησε το παιδί αυτής της περιοχής, ενώ ο νικητής με το παπούτσι του μάζευε χρήματα. Τα επόμενα χρόνια όταν ήρθα εδώ σχεδόν όλα είχαν τελειώσει και μάλιστα  o αδερφός μας ο Ιμπραήμ Τσακίρ από το χωριό Καμπή, ήρθε στην Κομοτηνή και ζήτησε βοήθεια από εμάς. Εκείνη την χρονιά ως σύλλογος επιστημόνων ξεχωρίσαμε κάποια χρήματα από τον προϋπολογισμό του 1988-1989, διασφαλίζοντας έτσι πως θα υπάρξουν παλαιστές που θα παλέψουν και μάλιστα τότε αγάς εδώ έγινε ο Ισμαήλ Ροδοπλού, διασφαλίζοντας έτσι την συνέχεια των εκδηλώσεων. Τα επόμενα χρόνια ο συγχωρεμένος ο Χασάν Τσεγκέλ και ο Αλή Πετζάλ αυτοί ζήτησαν να συνεχιστούν οι εκδηλώσεις και έπεσε τότε ως ιδέα η ίδρυση του Μειονοτικού Συλλόγου, Μορφωτικού και Πολιτιστικού Συλλόγου Σέτσεκ. Επί 20 χρόνια αυτός ο σύλλογος οργανώνει αυτές τις εκδηλώσεις.  Εκείνη την μέρα άνθρωποι από Κομοτηνή, Ξάνθη , από Καρασού έως Έβρο στήριξαν αυτές τις εκδηλώσεις. Αυτή η εκδήλωση μεγεθύνθηκε και έφτασαν να μετέχουν 5 χιλιάδες άτομα. Και σήμερα άνθρωποι από Ξάνθη και Κομοτηνή και από Αλεξανδρούπολη, που θελαν να στηρίξουν τους ανθρώπους αυτής της περιοχής, βρίσκονται αυτήν την στιγμή εδώ. Τους ευχαριστώ όλους, ο Αλλάχ να τους βοηθά και να έχουν υγεία. Διότι πολύτιμοι αδερφοί μου αυτό εντέλει και η θρησκεία μας και η ανθρωπιά. Ως μειονότητα όλοι μας όντες κάτω από την ομπρέλα της Λωζάννης, με την θρησκεία μας το Ισλάμ, πιστεύοντας στο Κοράνι , και ως πιστοί του προφήτη Μωάμεθ, είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε ενότητα και ομοψυχία. Η θρησκεία και οι συμφωνίες αυτό ζητάνε από εμάς. Οι προηγούμενοι ομιλητές έκαναν έκκληση για ενότητα. Συμφωνώ απόλυτα. Εγώ ως πρόεδρος της  Συμβουλευτικής Επιτροπής και ως εκλεγμένος μουφτής Κομοτηνής καλώ αυτούς που αποχώρησαν από την ενότητα να το ξανασκεφτούν. Oπου υπάρχει ενότητα υπάρχει και το έλεος του Αλλάχ, όπου υπάρχει διάσπαση εκεί υπάρχουν και βάσανα. Ο Αλλάχ να μην διασπάσει την ενότητα που ξέρουμε και να μην δώσει να έχουμε βάσανα¨.
http://gundemgazetesi.com/haber/detay/3306

31/7/2017

Σχ: Όλοι αυτοί που προτείνουν ¨ενότητα¨ στους αλεβίτες της περιοχής ξέρετε τι εννοούν έτσι ;

Έλατε όλοι μαζί να κάνουμε ότι εντέλει το προξενείο και οι σουνίτες της Διεύθυνσης Θρησκευτικών Υποθεσεων της Τουρκίας….

Previous Article

NEΕΣ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙ HERO

Next Article

ΑΛΕΒΙΤΗΣ ΑΠO ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΠΟΥ ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΕΒΙΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ !

Ίσως Σας Ενδιαφέρουν

1 σχόλιο

  1. Τί να σου πω ρε Σερίφ;
    Φαντάζομαι πόσο δύσκολο είναι το έργο σου.
    Και οι Αλεβίτες όμως μουσουλμάνοι δεν είναι και αυτοί έτσι κι αλλιώς;
    Είναι σαν να ζητάς, δηλαδή, από έναν Καθολικό να γίνει Ορθόδοξος ή το αντίστροφο.
    Και άντε έναν, δύο, τρεις, πέντε, δέκα να τους πείσεις.
    Εδώ μιλάμε όμως για χιλιάδες πιστούς.
    Και πιστεύεις, δηλαδή, ότι με ένα δικό σου κάλεσμα μπορούν όλοι αυτοί να αλλάξουν δόγμα και να στραφούν μαζικά στον σουνιτισμό;
    Εκτός κι αν έχετε κατά νου κάποιο σχέδιο δράσης για να το επιτύχετε αυτό παρά τη θέληση τους.
    Κι έπειτα μην ξεχνάτε όλοι εσείς ότι οι διαφορές ανάμεσα στις διάφορες πληθυσμιακές ομάδες της μειονότητας δεν είναι μόνο θρησκευτικές (ή δογματικές αν προτιμάτε).
    Ο Τούρκος της Ανατολής δεν μπορεί να είναι ίδιος με τον εξισλαμισμένο ή μη σλαβόφωνο Ροδοπαίο. Τρανό παράδειγμα ο “Капитан Петко” και η παρέα του.
    Και για πείτε μου τώρα πώς θα επιτευχθεί αυτή η τόσο ποθητή για σας ομογενοποίηση όλων αυτών των ετερόκλητων θρησκευτικο-πολιτισμικών στοιχείων;
    Ύστερα γεννάται κι ένα άλλο εύλογο ερώτημα.
    Γιατί σώνει και καλά πρέπει να γίνει αυτή η ομογενοποίηση;
    Για να έχουμε τον Ερντογάν πάνω από τα κεφάλια μας και να μας λέει τί θα σκεφτόμαστε και πώς θα εκφραζόμαστε;
    Τί μας εμποδίζει, δηλαδή, να πορευτούμε όλοι μαζί έτσι όπως είμαστε;
    Τα πετρέλαια του Αιγαίου;
    Λυπάμαι, αλλά θα σας απογοητεύσω.
    Εμείς ούτε τη μυρωδιά τους δεν πρόκειται να “γευτούμε”.
    Οπότε, προς τί όλα αυτά τα τερτίπια;
    Σε κάθε περίπτωση είναι δικαίωμά σας να συνεχίσετε να ζείτε μέσα στον ταραχώδη και αγωνιώδη κόσμο σας.

    Καλή λευτεριά

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.