- 26 July 2021
- By TourkikaNea.gr
- 0 Comments
Μήνυμα του ΥΠΕΞ Τσαβούσογλου για την επέτειο θανάτου του Αχμέτ Σαδίκ
Kείμενο του ιστολόγιου 26/7/2021
Η Τουρκία εδώ και χρόνια προσπαθεί να ηρωοποιήσει τον πρώην βουλευτή Σαδίκ Αχμέτ, ώστε προβάλλοντας αυτόν σαν πρότυπο, να διαμορφώσει εντός της μουσουλμανικής μειονότητας Θράκης, ένα κλίμα απόλυτης υπακοής στα κελεύσματα της. Ο συγχωρεμένος ο Ονσούνογλου έγραφε εδώ στην Θράκη πως ο Σαδίκ ήταν ο πρώτος πράκτορας της ΜΙΤ που έγινε και βουλευτής του ελληνικού κοινοβουλίου…
Ο ΥΠΕΞ Τσαβούσογλου προχτές έγραψε :
Τιμώ με με σεβασμό την 26η επέτειο θανάτου του αγωνιστή Δρ. Σαδίκ Αχμέτ που αφιέρωσε την ζωή του στην υπεράσπιση των νόμιμων δικαιωμάτων των Τούρκων της Δυτικής Θράκης.
Θα βρισκόμαστε πάντα στο πλευρό των ομογενών μας στον δίκαιο αγώνα που δίνουν για την αναγνώριση της τουρκικής ταυτότητας και των θρησκευτικών ελευθεριών.
Hayatını, Batı Trakya Türklerinin meşru haklarını savunmaya adamış dava adamı Dr. Sadık Ahmet’i vefatının 26. yılında saygı ve rahmetle anıyoruz.
Türk kimliklerinin tanınması ve dini özgürlükleri için verdikleri haklı mücadelede her zaman soydaşlarımızın yanında olacağız. pic.twitter.com/wDUEEnpNFy
— Mevlüt Çavuşoğlu (@MevlutCavusoglu) July 24, 2021