ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ !

ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ !

 

 

Νεκτάριος Δαπέργολας
·
Σήμερα, συνέλληνες, αν θέλουμε να τιμήσουμε πραγματικά την Εθνική μας Παλιγγενεσία, να μη λέμε «χρόνια πολλά». Να ευχόμαστε μόνο να μας αξιώσει ο Θεός να κάνουμε στη ζωή μας για την πατρίδα κάτι μικρό έστω, αλλά πάντως αντάξιο εκείνων των ηρώων. Τι να τα κάνεις άλλωστε τα πολλά τα χρόνια, αν είναι να συνεχίσεις να ζεις μέσα σ’ αυτόν τον απερίγραπτο απόπατο της παρακμής, της κατάρρευσης, της συνεχούς συρρίκνωσης και ταπείνωσης; Μακροημέρευση μέσα σ’ αυτό το τέλμα που βαθαίνει όλο και περισσότερο, μόνο ευνουχισμένοι και τρομοκρατημένοι σκλάβοι της Νέας Τάξης και της Νέας Εποχής μπορούν να εύχονται. Καλή μετάνοια λοιπόν να λέμε, καλή λευτεριά και καλό βόλι! Ταις πρεσβείαις της Θεοτόκου…

Tags: