• ΕΡΝΤΟΓΑΝ
  • ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ
  • ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Facebook Twitter Instagram
TOURKIKANEA.GRTOURKIKANEA.GR
  • ΕΡΝΤΟΓΑΝ

    Ταγίπ :¨Τουρκία και Ελλάδα πρέπει να μείνουμε μακριά από βήματα που θα βλάψουν το περιβάλλον εμπιστοσύνης¨

    21 September 2023

    Ταγίπ: ¨Δεν αναγνωρίζουμε άλλη λύση πέραν των δύο κρατών στην Κύπρο¨…

    21 September 2023

    Βίντεο-Ο ταγίπ θύμωσε : ¨Θα με σέβεσαι ¨ !!!

    20 September 2023

    Βίντεο Ταγίπ: ¨50 χρόνια μας έχουν στο περίμενε στην ΕΕ ! ¨

    12 September 2023

    Βίντεο Ταγίπ-απαριθμεί τα οφέλη με την Ρωσία

    5 September 2023
  • ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    Βίντεο Φιντάν : ¨Η ειρηνευτική δύναμη έκανε βήματα σαν γεράκια¨!

    25 August 2023

    Μενέντεζ : ¨Πώς είναι λειτουργικό να έχουμε έναν σύμμαχο που να τηρεί μια εμπόλεμη στάση απέναντι σε έναν άλλο ;¨…

    27 July 2023

    Το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών καταδικάζει το Ισραήλ

    27 July 2023

    Βίντεο-Ρεπορτάζ για την εξαγωγή ενόπλων ΜΕΑ της ΤR προς την Σ. Αραβία

    18 July 2023

    Βίντεο-Η Μελόνι τα είπε καθαρά για Τουρκία και ΕΕ…

    15 July 2023
  • ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

    Βίντεο-Καθηγητής πανεπιστημίου υπερασπίζεται την πολυγαμία !

    17 September 2023

    Βίντεο-Συμμορία Μπαρίς Μπογιούν

    15 September 2023

    Bίντεο-ο Αλταϊλί ανησυχεί για την είσοδο των Αφγανών στην Τουρκία

    29 August 2023

    31χρονος Τούρκος που τράκαρε χτύπησε τους Έλληνες πυροσβέστες !

    21 August 2023

    Βίντεο Τούρκου : ¨Είμαστε απόγονοι απαχθέντων και εξισλαμισθέντων Ελλήνων και Αρμενίων…¨

    18 August 2023
  • ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ

    Βίντεο βουλευτής Τανρίκουλου: ¨Ο TR στρατός δεν ήταν που πέταξε 15 χωρικούς από το ελικόπτερο ;¨

    12 September 2023

    Κρίσεις στο τουρκικό στράτευμα – επιβεβαίωση του αντιδυτικισμού και προώθηση ευρασιανιστών

    6 August 2023

    Τρεις νεκροί Τούρκοι στρατιωτικοί σε 3 μέρες…

    11 July 2023

    Ίδρυση νέας Τουρκικής Ταξιαρχίας Καταδρομών έναντι της Κύπρου

    15 May 2023

    Βίντεο από τα ανατολικά σύνορα της Τουρκίας όπου οι @@θρο κάνουν πάρτι…

    23 March 2023
  • ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Bίντεο-¨Δύο ποτήρια γάλα την μέρα για το μωρό αδυνατώ να τα αγοράσω¨..

    15 September 2023

    Βίντεο Ερμπακάν : ¨Το 80% των Τούρκων είναι στο όριο της φτώχειας….¨

    6 September 2023

    Βίντεο-Του έκοψαν ρεύμα και νερό, αλλά επιμένει Ερντογάν !

    21 August 2023

    Βίντεο – ¨Ο Ερντογάν μας φέρθηκε σαν γαϊδούρια¨

    9 August 2023

    Βίντεο- Εξαγωγές θωρακισμένων τουρκικών οχημάτων στο Εκουαδόρ !

    9 August 2023
TOURKIKANEA.GRTOURKIKANEA.GR
Home»ΘΡΑΚΗ»E OXI KAI ΕΛΛΗΝΕΣ !!!!
ΘΡΑΚΗ

E OXI KAI ΕΛΛΗΝΕΣ !!!!

27 October 201025 Comments2 Mins Read

Ιστοσελίδα του περιοδικού Ρόντοπ Ρουζγκαρί   26-10-2010

Ενδεχομένως να υπάρξει αποχή από την γιορτή της 28ης Οκτωβρίου στο χωριό Λύκειο !!!

Πάλι παρουσιάστηκε κρίση στα μειονοτικά σχολεία της Δυτικής Θράκης με τα ποιήματα της γιορτής της 28ης Οκτωβρίου. Αναφέρθηκε πως χριστιανοί δάσκαλοι έδωσαν σε μαθητές του μειονοτικού σχολείου του χωριού Λύκειο ποίημα που περιλαμβάνει τους στίχους ¨Έλληνας γεννήθηκα και Έλληνας θα πεθάνω¨ και ¨Ελληνάκι¨. Οι γονείς των μαθητών αντιμετώπισαν αυτήν την ακραία κατάσταση με ανησυχία και οργή και λέγεται πως αν οι δάσκαλοι δεν ανακαλέσουν τα ποιήματα, μπορεί να υπάρξει αποχή από την γιορτή της 28ης Οκτωβρίου.

Η κρίση με τα ποιήματα κινητοποίησε και τον σύλλογο αποφοίτων της Ε.Π.Α.Θ. Ο πρόεδρος του συλλόγου Μεχμέτ Ντερντιμάν στην επιστολή που απέστειλε στην υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναφέρει πως τέτοιου είδους ακραίες πρακτικές διαταράσσουν την ομαλή συμβίωση χριστιανών και μουσουλμάνων και ζητά από την υπουργό να επέμβει στο θέμα. Σχετικά με το θέμα ο σύλλογος αποφοίτων της Ε.Π.Α.Θ.  έστειλε το ακόλουθο γράμμα στο υπουργείο :

ΘΕΜΑ : ¨ΑΠΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ¨

Κομοτηνή, 21-10-2010, αρ. πρωτ. Νο 59

Κυρία Υπουργέ

Όπως ενημερώθηκε ο σύλλογος μας από τους κηδεμόνες του μειονοτικού δημοτικού Λυκείου του νομού Ροδόπης, κάποιοι δάσκαλοι του ελληνικού προγράμματος, επ΄ευκαιρία της γιορτής της 28ης Οκτωβρίου έδωσαν στους μειονοτικούς μαθητές ποιήματα που περιλαμβάνουν τους στοίχους ¨Έλληνας γεννήθηκα και Έλληνας θα πεθάνω¨ και ¨Ελληνάκι¨. Αυτή η απαράδεκτη συμπεριφορά προκάλεσε αγανάκτηση στα μέλη μας. Τέτοιου είδους κινήσεις είναι απαράδεκτες.

Οι ταυτότητες των κοινοτήτων δεν πρέπει να περιλαμβάνονται στις επιλογές των δασκάλων . Όπως και η συμμετοχή στην προσευχή της εκκλησίας δεν πρέπει να περιλαμβάνεται στις επιλογές των γραμματέων των δήμων και κοινοτήτων.

Συμφωνώντας με τις παραπάνω αρχές,  προσδοκούμε την βοήθεια σας για την διασφάλιση της τάξης ώστε στο μέλλον αυτοί οι δάσκαλοι να μην διαταράσσουν την ομαλή συμβίωση χριστιανών και μουσουλμάνων στην περιοχή, και θέλουμε να αναφέρουμε πως πρόκειται για παιδιά και είναι ανάγκη να αντιμετωπίζονται με ευαισθησία. Ελπίζουμε στην άμεση επέμβαση του υπουργείου στο θέμα αυτό. Παρακαλούμε ως σύλλογος να ενημερωθείτε για το θέμα αυτό  

Εξ ονόματος του συλλόγου αποφοίτων ΕΠΑΘ

Ο Γενικός Γραμματέας           Ο πρόεδρος

Ιμπραίμ Μεμέτ                       Μεχμέτ Ντερντιμάν

Σχόλιο :  Ο κύριος Μεχμέτ Ντερντιμάν που είναι πρόεδρος αυτού του  συλλόγου είναι υποψήφιος στην λίστα του κυρίου Παυλίδη για την Περιφέρεια Αν Μακεδονίας και Θράκης. Κύριε Παυλίδη ΑΚΟΥΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ;

Rodop Rüzgarı
Previous ArticleΟΜΙΛΙΑ ΟΖΑΝ ΑΧΜΕΤΟΓΛΟΥ
Next Article ΟΠΟΥ ΤΟΥΡΚΟΣ ΚΑΙ Η ΝΤΟΡΑ…

ΘΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ

Βίντεο-Ο δήμαρχος Αρριανών αντέγραψε το σύνθημα του Ερντογάν…

21 September 2023

Η Τουρκία πρώτα μας καίει και μετά στέλνει βοήθεια στην Θράκη !

22 August 2023

Τρομερές κατηγορίες κατά Ελλάδας από την Ισίκ Σαδίκ…

7 August 2023

25 Comments

  1. Georgios Chatzimilioudis on 27 October 2010 19:01

    Καλησπέρα σας,

    έχετε υπάρξει ποτέ μετανάστης; Ξέρετε πως θα αντιδρούσαν οι Έλληνες μετανάστες σε κάτι παρόμοιο στην Γερμανία; Με παρόμοιο τρόπο και πολύ καλά θα κάνανε. Είναι απολύτως δικαιολογημένη η στάση του κυρίου Μεχμέτ Ντερντιμάν. Δεν έκανε ούτε πορεία, ούτε απέργησε, ούτε κυνήγησε τον Έλληνα δάσκαλο να τον ξυλοφορτώση. Απλά έγραψε μια επιστολή ως πρόεδρος της Ε.Π.Α.Θ. για να εκδηλώσει την δικαιολογημένη δυσαρέσκεια της κοινότητάς του προς το συμβάν.

    Κάθε μετανάστης πρέπει να έχει το δικαίωμα και τα μέσα να διατηρήσει την εθνική του ταυτότητα, όπως και την θρησκεία του και τις παραδόσεις του και την κουλτούρα του. Για να γίνει κάποιος ενεργό μέλος μιας κοινωνίας και να συμβάλλει σε αυτήν πρέπει να νιώθει την κοινωνία αυτή σαν το σπίτι του, όχι εχθρική. Ξέρετε ποιος είναι ο σκοπός των μειονοτικών σχολείων; Σίγουρα ΔΕΝ είναι το να μετατρέψει τις μειονότητες σε χριστιανούς ορθόδοξους που με καμάρι αποκαλλούνται Έλληνες.

    Εάν θέλετε να θαυμάζουν την Ελλάδα, να την σέβονται, να την προσέχουν, και να νιώθουν υπερήφανοι που ζούνε, εργάζονται και είναι μέλη στην Ελληνική κοινωνία, τότε θα πρέπει να καλητερεύσει η νοοτροπία της πλειονότητας. Να εξαληφθεί η απληστία, το βόλεμα, ο εγωισμός, ο ρατσισμός, το μίσος, κ.ά. Να κυριεύει η εντιμότητα, η πρόοδος, ο πολιτισμός, η παιδεία, η ελευθερία και η δημοκρατία. Εφόσον είστε απόγονος των Αρχαίων Ελλήνων και θαυμάζετε τον πολιτισμό τους, σίγουρα θα συμφωνείτε μαζί μου. Διότι ο εξαναγκασμός της μειονότητας να μιάσει την πλειονότητα και ο κακόβουλος χαρακτηρισμός του κάθετι που κάνουνε και κάθετι που είναι, ταιριάζει πολύ περισσότερο στο φασισμό και όχι στη δημοκρατία και την ελευθερία.

    Με τιμή,
    Γεώργιος Χατζημηλιούδης

    Reply
    • Plast on 27 October 2010 19:20

      ΄Καλησπέρα. Και ποιός σας είπε πως πρόκειται για τουρκικά σχολεία ; Είναι μειονοτικά σχολεία. Το να αποτελέσουν ¨τουρκικά σχολεία¨ είναι μόνιμη επιδίωξη της Τουρκίας. Ακόμα και αν η βλακεία μας τα ονόμασε ως τέτοια στο παρελθόν, αυτό δεν αναιρεί την πραγματικότητα της ύπαρξης Πομάκων και Ρομά στη Θράκη (πέραν των Τουρκογενών). Των οποίων μάλιστα η γλώσσα αγνοείται επιδεικτικά και παράνομα. Και κάτι ακόμα. Που το είδατε να προωθείται η αλλαγή του θρησκεύματος τους ; Και να είστε σίγουρος ότι αντίπαλοι μας δεν είναι τόσο οι τουρκόφρονες (πληρωμένοι ή όχι). Οι ελληνόφωνοι όμως….

      Reply
  2. Georgios Chatzimilioudis on 27 October 2010 19:01

    Καλησπέρα σας,

    έχετε υπάρξει ποτέ μετανάστης; Ξέρετε πως θα αντιδρούσαν οι Έλληνες μετανάστες σε κάτι παρόμοιο στην Γερμανία; Με παρόμοιο τρόπο και πολύ καλά θα κάνανε. Είναι απολύτως δικαιολογημένη η στάση του κυρίου Μεχμέτ Ντερντιμάν. Δεν έκανε ούτε πορεία, ούτε απέργησε, ούτε κυνήγησε τον Έλληνα δάσκαλο να τον ξυλοφορτώση. Απλά έγραψε μια επιστολή ως πρόεδρος της Ε.Π.Α.Θ. για να εκδηλώσει την δικαιολογημένη δυσαρέσκεια της κοινότητάς του προς το συμβάν.

    Κάθε μετανάστης πρέπει να έχει το δικαίωμα και τα μέσα να διατηρήσει την εθνική του ταυτότητα, όπως και την θρησκεία του και τις παραδόσεις του και την κουλτούρα του. Για να γίνει κάποιος ενεργό μέλος μιας κοινωνίας και να συμβάλλει σε αυτήν πρέπει να νιώθει την κοινωνία αυτή σαν το σπίτι του, όχι εχθρική. Ξέρετε ποιος είναι ο σκοπός των μειονοτικών σχολείων; Σίγουρα ΔΕΝ είναι το να μετατρέψει τις μειονότητες σε χριστιανούς ορθόδοξους που με καμάρι αποκαλλούνται Έλληνες.

    Εάν θέλετε να θαυμάζουν την Ελλάδα, να την σέβονται, να την προσέχουν, και να νιώθουν υπερήφανοι που ζούνε, εργάζονται και είναι μέλη στην Ελληνική κοινωνία, τότε θα πρέπει να καλητερεύσει η νοοτροπία της πλειονότητας. Να εξαληφθεί η απληστία, το βόλεμα, ο εγωισμός, ο ρατσισμός, το μίσος, κ.ά. Να κυριεύει η εντιμότητα, η πρόοδος, ο πολιτισμός, η παιδεία, η ελευθερία και η δημοκρατία. Εφόσον είστε απόγονος των Αρχαίων Ελλήνων και θαυμάζετε τον πολιτισμό τους, σίγουρα θα συμφωνείτε μαζί μου. Διότι ο εξαναγκασμός της μειονότητας να μιάσει την πλειονότητα και ο κακόβουλος χαρακτηρισμός του κάθετι που κάνουνε και κάθετι που είναι, ταιριάζει πολύ περισσότερο στο φασισμό και όχι στη δημοκρατία και την ελευθερία.

    Με τιμή,
    Γεώργιος Χατζημηλιούδης

    Reply
    • Plast on 27 October 2010 19:20

      ΄Καλησπέρα. Και ποιός σας είπε πως πρόκειται για τουρκικά σχολεία ; Είναι μειονοτικά σχολεία. Το να αποτελέσουν ¨τουρκικά σχολεία¨ είναι μόνιμη επιδίωξη της Τουρκίας. Ακόμα και αν η βλακεία μας τα ονόμασε ως τέτοια στο παρελθόν, αυτό δεν αναιρεί την πραγματικότητα της ύπαρξης Πομάκων και Ρομά στη Θράκη (πέραν των Τουρκογενών). Των οποίων μάλιστα η γλώσσα αγνοείται επιδεικτικά και παράνομα. Και κάτι ακόμα. Που το είδατε να προωθείται η αλλαγή του θρησκεύματος τους ; Και να είστε σίγουρος ότι αντίπαλοι μας δεν είναι τόσο οι τουρκόφρονες (πληρωμένοι ή όχι). Οι ελληνόφωνοι όμως….

      Reply
  3. Georgios Chatzimilioudis on 27 October 2010 19:01

    Καλησπέρα σας,

    έχετε υπάρξει ποτέ μετανάστης; Ξέρετε πως θα αντιδρούσαν οι Έλληνες μετανάστες σε κάτι παρόμοιο στην Γερμανία; Με παρόμοιο τρόπο και πολύ καλά θα κάνανε. Είναι απολύτως δικαιολογημένη η στάση του κυρίου Μεχμέτ Ντερντιμάν. Δεν έκανε ούτε πορεία, ούτε απέργησε, ούτε κυνήγησε τον Έλληνα δάσκαλο να τον ξυλοφορτώση. Απλά έγραψε μια επιστολή ως πρόεδρος της Ε.Π.Α.Θ. για να εκδηλώσει την δικαιολογημένη δυσαρέσκεια της κοινότητάς του προς το συμβάν.

    Κάθε μετανάστης πρέπει να έχει το δικαίωμα και τα μέσα να διατηρήσει την εθνική του ταυτότητα, όπως και την θρησκεία του και τις παραδόσεις του και την κουλτούρα του. Για να γίνει κάποιος ενεργό μέλος μιας κοινωνίας και να συμβάλλει σε αυτήν πρέπει να νιώθει την κοινωνία αυτή σαν το σπίτι του, όχι εχθρική. Ξέρετε ποιος είναι ο σκοπός των μειονοτικών σχολείων; Σίγουρα ΔΕΝ είναι το να μετατρέψει τις μειονότητες σε χριστιανούς ορθόδοξους που με καμάρι αποκαλλούνται Έλληνες.

    Εάν θέλετε να θαυμάζουν την Ελλάδα, να την σέβονται, να την προσέχουν, και να νιώθουν υπερήφανοι που ζούνε, εργάζονται και είναι μέλη στην Ελληνική κοινωνία, τότε θα πρέπει να καλητερεύσει η νοοτροπία της πλειονότητας. Να εξαληφθεί η απληστία, το βόλεμα, ο εγωισμός, ο ρατσισμός, το μίσος, κ.ά. Να κυριεύει η εντιμότητα, η πρόοδος, ο πολιτισμός, η παιδεία, η ελευθερία και η δημοκρατία. Εφόσον είστε απόγονος των Αρχαίων Ελλήνων και θαυμάζετε τον πολιτισμό τους, σίγουρα θα συμφωνείτε μαζί μου. Διότι ο εξαναγκασμός της μειονότητας να μιάσει την πλειονότητα και ο κακόβουλος χαρακτηρισμός του κάθετι που κάνουνε και κάθετι που είναι, ταιριάζει πολύ περισσότερο στο φασισμό και όχι στη δημοκρατία και την ελευθερία.

    Με τιμή,
    Γεώργιος Χατζημηλιούδης

    Reply
    • Plast on 27 October 2010 19:20

      ΄Καλησπέρα. Και ποιός σας είπε πως πρόκειται για τουρκικά σχολεία ; Είναι μειονοτικά σχολεία. Το να αποτελέσουν ¨τουρκικά σχολεία¨ είναι μόνιμη επιδίωξη της Τουρκίας. Ακόμα και αν η βλακεία μας τα ονόμασε ως τέτοια στο παρελθόν, αυτό δεν αναιρεί την πραγματικότητα της ύπαρξης Πομάκων και Ρομά στη Θράκη (πέραν των Τουρκογενών). Των οποίων μάλιστα η γλώσσα αγνοείται επιδεικτικά και παράνομα. Και κάτι ακόμα. Που το είδατε να προωθείται η αλλαγή του θρησκεύματος τους ; Και να είστε σίγουρος ότι αντίπαλοι μας δεν είναι τόσο οι τουρκόφρονες (πληρωμένοι ή όχι). Οι ελληνόφωνοι όμως….

      Reply
  4. Georgios Chatzimilioudis on 27 October 2010 19:01

    Καλησπέρα σας,

    έχετε υπάρξει ποτέ μετανάστης; Ξέρετε πως θα αντιδρούσαν οι Έλληνες μετανάστες σε κάτι παρόμοιο στην Γερμανία; Με παρόμοιο τρόπο και πολύ καλά θα κάνανε. Είναι απολύτως δικαιολογημένη η στάση του κυρίου Μεχμέτ Ντερντιμάν. Δεν έκανε ούτε πορεία, ούτε απέργησε, ούτε κυνήγησε τον Έλληνα δάσκαλο να τον ξυλοφορτώση. Απλά έγραψε μια επιστολή ως πρόεδρος της Ε.Π.Α.Θ. για να εκδηλώσει την δικαιολογημένη δυσαρέσκεια της κοινότητάς του προς το συμβάν.

    Κάθε μετανάστης πρέπει να έχει το δικαίωμα και τα μέσα να διατηρήσει την εθνική του ταυτότητα, όπως και την θρησκεία του και τις παραδόσεις του και την κουλτούρα του. Για να γίνει κάποιος ενεργό μέλος μιας κοινωνίας και να συμβάλλει σε αυτήν πρέπει να νιώθει την κοινωνία αυτή σαν το σπίτι του, όχι εχθρική. Ξέρετε ποιος είναι ο σκοπός των μειονοτικών σχολείων; Σίγουρα ΔΕΝ είναι το να μετατρέψει τις μειονότητες σε χριστιανούς ορθόδοξους που με καμάρι αποκαλλούνται Έλληνες.

    Εάν θέλετε να θαυμάζουν την Ελλάδα, να την σέβονται, να την προσέχουν, και να νιώθουν υπερήφανοι που ζούνε, εργάζονται και είναι μέλη στην Ελληνική κοινωνία, τότε θα πρέπει να καλητερεύσει η νοοτροπία της πλειονότητας. Να εξαληφθεί η απληστία, το βόλεμα, ο εγωισμός, ο ρατσισμός, το μίσος, κ.ά. Να κυριεύει η εντιμότητα, η πρόοδος, ο πολιτισμός, η παιδεία, η ελευθερία και η δημοκρατία. Εφόσον είστε απόγονος των Αρχαίων Ελλήνων και θαυμάζετε τον πολιτισμό τους, σίγουρα θα συμφωνείτε μαζί μου. Διότι ο εξαναγκασμός της μειονότητας να μιάσει την πλειονότητα και ο κακόβουλος χαρακτηρισμός του κάθετι που κάνουνε και κάθετι που είναι, ταιριάζει πολύ περισσότερο στο φασισμό και όχι στη δημοκρατία και την ελευθερία.

    Με τιμή,
    Γεώργιος Χατζημηλιούδης

    Reply
    • Plast on 27 October 2010 19:20

      ΄Καλησπέρα. Και ποιός σας είπε πως πρόκειται για τουρκικά σχολεία ; Είναι μειονοτικά σχολεία. Το να αποτελέσουν ¨τουρκικά σχολεία¨ είναι μόνιμη επιδίωξη της Τουρκίας. Ακόμα και αν η βλακεία μας τα ονόμασε ως τέτοια στο παρελθόν, αυτό δεν αναιρεί την πραγματικότητα της ύπαρξης Πομάκων και Ρομά στη Θράκη (πέραν των Τουρκογενών). Των οποίων μάλιστα η γλώσσα αγνοείται επιδεικτικά και παράνομα. Και κάτι ακόμα. Που το είδατε να προωθείται η αλλαγή του θρησκεύματος τους ; Και να είστε σίγουρος ότι αντίπαλοι μας δεν είναι τόσο οι τουρκόφρονες (πληρωμένοι ή όχι). Οι ελληνόφωνοι όμως….

      Reply
  5. Georgios Chatzimilioudis on 27 October 2010 19:01

    Καλησπέρα σας,

    έχετε υπάρξει ποτέ μετανάστης; Ξέρετε πως θα αντιδρούσαν οι Έλληνες μετανάστες σε κάτι παρόμοιο στην Γερμανία; Με παρόμοιο τρόπο και πολύ καλά θα κάνανε. Είναι απολύτως δικαιολογημένη η στάση του κυρίου Μεχμέτ Ντερντιμάν. Δεν έκανε ούτε πορεία, ούτε απέργησε, ούτε κυνήγησε τον Έλληνα δάσκαλο να τον ξυλοφορτώση. Απλά έγραψε μια επιστολή ως πρόεδρος της Ε.Π.Α.Θ. για να εκδηλώσει την δικαιολογημένη δυσαρέσκεια της κοινότητάς του προς το συμβάν.

    Κάθε μετανάστης πρέπει να έχει το δικαίωμα και τα μέσα να διατηρήσει την εθνική του ταυτότητα, όπως και την θρησκεία του και τις παραδόσεις του και την κουλτούρα του. Για να γίνει κάποιος ενεργό μέλος μιας κοινωνίας και να συμβάλλει σε αυτήν πρέπει να νιώθει την κοινωνία αυτή σαν το σπίτι του, όχι εχθρική. Ξέρετε ποιος είναι ο σκοπός των μειονοτικών σχολείων; Σίγουρα ΔΕΝ είναι το να μετατρέψει τις μειονότητες σε χριστιανούς ορθόδοξους που με καμάρι αποκαλλούνται Έλληνες.

    Εάν θέλετε να θαυμάζουν την Ελλάδα, να την σέβονται, να την προσέχουν, και να νιώθουν υπερήφανοι που ζούνε, εργάζονται και είναι μέλη στην Ελληνική κοινωνία, τότε θα πρέπει να καλητερεύσει η νοοτροπία της πλειονότητας. Να εξαληφθεί η απληστία, το βόλεμα, ο εγωισμός, ο ρατσισμός, το μίσος, κ.ά. Να κυριεύει η εντιμότητα, η πρόοδος, ο πολιτισμός, η παιδεία, η ελευθερία και η δημοκρατία. Εφόσον είστε απόγονος των Αρχαίων Ελλήνων και θαυμάζετε τον πολιτισμό τους, σίγουρα θα συμφωνείτε μαζί μου. Διότι ο εξαναγκασμός της μειονότητας να μιάσει την πλειονότητα και ο κακόβουλος χαρακτηρισμός του κάθετι που κάνουνε και κάθετι που είναι, ταιριάζει πολύ περισσότερο στο φασισμό και όχι στη δημοκρατία και την ελευθερία.

    Με τιμή,
    Γεώργιος Χατζημηλιούδης

    Reply
    • Plast on 27 October 2010 19:20

      ΄Καλησπέρα. Και ποιός σας είπε πως πρόκειται για τουρκικά σχολεία ; Είναι μειονοτικά σχολεία. Το να αποτελέσουν ¨τουρκικά σχολεία¨ είναι μόνιμη επιδίωξη της Τουρκίας. Ακόμα και αν η βλακεία μας τα ονόμασε ως τέτοια στο παρελθόν, αυτό δεν αναιρεί την πραγματικότητα της ύπαρξης Πομάκων και Ρομά στη Θράκη (πέραν των Τουρκογενών). Των οποίων μάλιστα η γλώσσα αγνοείται επιδεικτικά και παράνομα. Και κάτι ακόμα. Που το είδατε να προωθείται η αλλαγή του θρησκεύματος τους ; Και να είστε σίγουρος ότι αντίπαλοι μας δεν είναι τόσο οι τουρκόφρονες (πληρωμένοι ή όχι). Οι ελληνόφωνοι όμως….

      Reply
  6. ΑΙΝΙΑΝ on 27 October 2010 21:46

    Φίλε Χατζημιλιούδη,
    σε ένα μικρό βαθμό έχεις δίκιο αλλά αν ψάξεις βαθύτερα θα ανακαλύψεις μιά απίστευτη προπαγάνδα από μέρους των τουρκοφρόνων που κατευθύνονται από άνωθεν εντολές (βλέπε Προξενείο). Πιστεύω να έχεις την ίδια ευαισθησία όταν απαγγέλουν φασιστικά τουρκικά ποιήματα στην Θράκη μας Πομάκοι και τσιγγάνοι που έχουν εντελώς διαφορετική εθνοτική καταγωγή από τους Τούρκους.
    Όσο για την σύγκριση μεταναστών με ημεδαπούς κάτοικους μουσουλμάνους της Θράκης, τί να πώ; τουλάχιστον αποπροσανατολιστική και άστοχη. Στο κάτω κάτω αυτό που εκφράζει η επέτειος του ΟΧΙ (καί το ποίημα) είναι ένα μήνυμα πανανθρώπινο κοι όχι στενά συνδεδεμένο με την αντιπαλότητα Έλλήνων -Τούρκων.Τέτοια εκμεταλλεύεται τούρκικη προπαγάνδα 9και η εδώ ελληνόφωνοι υποκριτές υποστηρικτές τους)για γκετοποίηση και καλλιέργειας έχθρας.
    Μπείτε στο ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΣΤΟΠ για να δείτε τί ποιηματάκια απαγγέλουν οι “καταπιεσμένοι” μουσουλμάνοι (είναι οι ίδιοι που εκφράζεις την συμπάθειά σου..)

    Reply
  7. ΑΙΝΙΑΝ on 27 October 2010 21:46

    Φίλε Χατζημιλιούδη,
    σε ένα μικρό βαθμό έχεις δίκιο αλλά αν ψάξεις βαθύτερα θα ανακαλύψεις μιά απίστευτη προπαγάνδα από μέρους των τουρκοφρόνων που κατευθύνονται από άνωθεν εντολές (βλέπε Προξενείο). Πιστεύω να έχεις την ίδια ευαισθησία όταν απαγγέλουν φασιστικά τουρκικά ποιήματα στην Θράκη μας Πομάκοι και τσιγγάνοι που έχουν εντελώς διαφορετική εθνοτική καταγωγή από τους Τούρκους.
    Όσο για την σύγκριση μεταναστών με ημεδαπούς κάτοικους μουσουλμάνους της Θράκης, τί να πώ; τουλάχιστον αποπροσανατολιστική και άστοχη. Στο κάτω κάτω αυτό που εκφράζει η επέτειος του ΟΧΙ (καί το ποίημα) είναι ένα μήνυμα πανανθρώπινο κοι όχι στενά συνδεδεμένο με την αντιπαλότητα Έλλήνων -Τούρκων.Τέτοια εκμεταλλεύεται τούρκικη προπαγάνδα 9και η εδώ ελληνόφωνοι υποκριτές υποστηρικτές τους)για γκετοποίηση και καλλιέργειας έχθρας.
    Μπείτε στο ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΣΤΟΠ για να δείτε τί ποιηματάκια απαγγέλουν οι “καταπιεσμένοι” μουσουλμάνοι (είναι οι ίδιοι που εκφράζεις την συμπάθειά σου..)

    Reply
  8. ΑΙΝΙΑΝ on 27 October 2010 21:46

    Φίλε Χατζημιλιούδη,
    σε ένα μικρό βαθμό έχεις δίκιο αλλά αν ψάξεις βαθύτερα θα ανακαλύψεις μιά απίστευτη προπαγάνδα από μέρους των τουρκοφρόνων που κατευθύνονται από άνωθεν εντολές (βλέπε Προξενείο). Πιστεύω να έχεις την ίδια ευαισθησία όταν απαγγέλουν φασιστικά τουρκικά ποιήματα στην Θράκη μας Πομάκοι και τσιγγάνοι που έχουν εντελώς διαφορετική εθνοτική καταγωγή από τους Τούρκους.
    Όσο για την σύγκριση μεταναστών με ημεδαπούς κάτοικους μουσουλμάνους της Θράκης, τί να πώ; τουλάχιστον αποπροσανατολιστική και άστοχη. Στο κάτω κάτω αυτό που εκφράζει η επέτειος του ΟΧΙ (καί το ποίημα) είναι ένα μήνυμα πανανθρώπινο κοι όχι στενά συνδεδεμένο με την αντιπαλότητα Έλλήνων -Τούρκων.Τέτοια εκμεταλλεύεται τούρκικη προπαγάνδα 9και η εδώ ελληνόφωνοι υποκριτές υποστηρικτές τους)για γκετοποίηση και καλλιέργειας έχθρας.
    Μπείτε στο ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΣΤΟΠ για να δείτε τί ποιηματάκια απαγγέλουν οι “καταπιεσμένοι” μουσουλμάνοι (είναι οι ίδιοι που εκφράζεις την συμπάθειά σου..)

    Reply
  9. ΑΙΝΙΑΝ on 27 October 2010 21:46

    Φίλε Χατζημιλιούδη,
    σε ένα μικρό βαθμό έχεις δίκιο αλλά αν ψάξεις βαθύτερα θα ανακαλύψεις μιά απίστευτη προπαγάνδα από μέρους των τουρκοφρόνων που κατευθύνονται από άνωθεν εντολές (βλέπε Προξενείο). Πιστεύω να έχεις την ίδια ευαισθησία όταν απαγγέλουν φασιστικά τουρκικά ποιήματα στην Θράκη μας Πομάκοι και τσιγγάνοι που έχουν εντελώς διαφορετική εθνοτική καταγωγή από τους Τούρκους.
    Όσο για την σύγκριση μεταναστών με ημεδαπούς κάτοικους μουσουλμάνους της Θράκης, τί να πώ; τουλάχιστον αποπροσανατολιστική και άστοχη. Στο κάτω κάτω αυτό που εκφράζει η επέτειος του ΟΧΙ (καί το ποίημα) είναι ένα μήνυμα πανανθρώπινο κοι όχι στενά συνδεδεμένο με την αντιπαλότητα Έλλήνων -Τούρκων.Τέτοια εκμεταλλεύεται τούρκικη προπαγάνδα 9και η εδώ ελληνόφωνοι υποκριτές υποστηρικτές τους)για γκετοποίηση και καλλιέργειας έχθρας.
    Μπείτε στο ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΣΤΟΠ για να δείτε τί ποιηματάκια απαγγέλουν οι “καταπιεσμένοι” μουσουλμάνοι (είναι οι ίδιοι που εκφράζεις την συμπάθειά σου..)

    Reply
  10. ΑΙΝΙΑΝ on 27 October 2010 21:46

    Φίλε Χατζημιλιούδη,
    σε ένα μικρό βαθμό έχεις δίκιο αλλά αν ψάξεις βαθύτερα θα ανακαλύψεις μιά απίστευτη προπαγάνδα από μέρους των τουρκοφρόνων που κατευθύνονται από άνωθεν εντολές (βλέπε Προξενείο). Πιστεύω να έχεις την ίδια ευαισθησία όταν απαγγέλουν φασιστικά τουρκικά ποιήματα στην Θράκη μας Πομάκοι και τσιγγάνοι που έχουν εντελώς διαφορετική εθνοτική καταγωγή από τους Τούρκους.
    Όσο για την σύγκριση μεταναστών με ημεδαπούς κάτοικους μουσουλμάνους της Θράκης, τί να πώ; τουλάχιστον αποπροσανατολιστική και άστοχη. Στο κάτω κάτω αυτό που εκφράζει η επέτειος του ΟΧΙ (καί το ποίημα) είναι ένα μήνυμα πανανθρώπινο κοι όχι στενά συνδεδεμένο με την αντιπαλότητα Έλλήνων -Τούρκων.Τέτοια εκμεταλλεύεται τούρκικη προπαγάνδα 9και η εδώ ελληνόφωνοι υποκριτές υποστηρικτές τους)για γκετοποίηση και καλλιέργειας έχθρας.
    Μπείτε στο ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΣΤΟΠ για να δείτε τί ποιηματάκια απαγγέλουν οι “καταπιεσμένοι” μουσουλμάνοι (είναι οι ίδιοι που εκφράζεις την συμπάθειά σου..)

    Reply
  11. ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ on 27 October 2010 23:03

    Συγνώμη αλλά για να καταλάβω. Από ότι γνωρίζω οι κάτοικοι των μειονοτικών οικισμών είναι Έλληνες Πολίτες. Σίγουρα είναι Μουσουλμάνοι στο Θρήσκευμα , θα θεωρήσω ότι είναι δικαίωμά τους να θεωρούν ότι η καταγωγή τους δεν είναι Ελληνική , αλλά συγνώμη που το επαναλαμβάνω έχουν Ελληνική Υπηκοότητα.
    Πιστεύω ότι η ταυτότητά τους έχει εκδοθεί από την Ελληνική Δημοκρατία και αναφέρεται στην Ελληνική Ιθαγένειά τους .
    Ανάλογα στοιχεία πιστεύω ότι αναφέρονται στα διαβατήριά τους , στα πιστοποιητικά γέννησής τους , τέλος πάντων σε οποιοδήποτε επίσημο έγγραφο.
    Με το δημοσίευμα εγώ καταλαβαίνω ότι ή δεν είναι έτσι όπως τα περιγράφω παραπάνω , ή όλα τα παραπάνω αμφισβητούνται. Μάλιστα αμφισβητούνται επίσημα με επιστολή προς την Υπουργό του Ελληνικού Κράτους.
    Πέστε μου σας παρακαλώ ότι λάθος κατάλαβα.

    Reply
    • Plast on 28 October 2010 08:40

      Δεν κάνεις κανένα λάθος. Σημασία έχει φίλε μου ποιός το λέει και κυρίως τι συμφέροντα έχει αυτός που το λέει… Αν π.χ. κάποιου η κόρη σπουδάζει στην Κωνσταντινούπολη και ο ίδιος μπαινοβγαίνει κάθε μέρα στο προξενείο, ε συγγμώμη αλλά θα περάσω από ¨δέκα κόσκινα¨ αυτό που λέει. Είδες ότι τουλάχιστον ως τώρα δεν βγήκε κανένας γονέας επώνυμα να ¨καταγγείλει την ακραία αυτή πράξη¨. Μόνο το συνδικαλιστικό όργανο των αποφοίτων της ΕΠΑΘ. Αυτοί δηλαδή που παίρνουν 1500 ευρώ για να ξύνονται. Και κάτι ακόμα. Μήπως τα παιδιά της ελληνικής μειονότητας στην Τουρκία ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ, ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗ αρχίζουν τη μέρα με το ¨Είμαι Τούρκος, είμαι εργατικός¨ που καταλήγει στο στίχο ¨Τι ευτυχία να λες ότι είσια Τουρκός¨ ; Το βίντεο είναι από τουρκικό σχολείο, αλλα δείτε το και πειτε μου αν δεν σας θυμίζει στρατιωτική εκπάιδευση με τον τρόπο που απαγγέλουν. Και ας κάνουν ότι θέλουν δικαίωμα τους, αλλά όχι να βγάζουν και γλώσσα τα κύμβαλα τους εδώ… http://www.youtube.com/watch?v=bKtoMy8dmv0&feature=related

      Reply
  12. ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ on 27 October 2010 23:03

    Συγνώμη αλλά για να καταλάβω. Από ότι γνωρίζω οι κάτοικοι των μειονοτικών οικισμών είναι Έλληνες Πολίτες. Σίγουρα είναι Μουσουλμάνοι στο Θρήσκευμα , θα θεωρήσω ότι είναι δικαίωμά τους να θεωρούν ότι η καταγωγή τους δεν είναι Ελληνική , αλλά συγνώμη που το επαναλαμβάνω έχουν Ελληνική Υπηκοότητα.
    Πιστεύω ότι η ταυτότητά τους έχει εκδοθεί από την Ελληνική Δημοκρατία και αναφέρεται στην Ελληνική Ιθαγένειά τους .
    Ανάλογα στοιχεία πιστεύω ότι αναφέρονται στα διαβατήριά τους , στα πιστοποιητικά γέννησής τους , τέλος πάντων σε οποιοδήποτε επίσημο έγγραφο.
    Με το δημοσίευμα εγώ καταλαβαίνω ότι ή δεν είναι έτσι όπως τα περιγράφω παραπάνω , ή όλα τα παραπάνω αμφισβητούνται. Μάλιστα αμφισβητούνται επίσημα με επιστολή προς την Υπουργό του Ελληνικού Κράτους.
    Πέστε μου σας παρακαλώ ότι λάθος κατάλαβα.

    Reply
    • Plast on 28 October 2010 08:40

      Δεν κάνεις κανένα λάθος. Σημασία έχει φίλε μου ποιός το λέει και κυρίως τι συμφέροντα έχει αυτός που το λέει… Αν π.χ. κάποιου η κόρη σπουδάζει στην Κωνσταντινούπολη και ο ίδιος μπαινοβγαίνει κάθε μέρα στο προξενείο, ε συγγμώμη αλλά θα περάσω από ¨δέκα κόσκινα¨ αυτό που λέει. Είδες ότι τουλάχιστον ως τώρα δεν βγήκε κανένας γονέας επώνυμα να ¨καταγγείλει την ακραία αυτή πράξη¨. Μόνο το συνδικαλιστικό όργανο των αποφοίτων της ΕΠΑΘ. Αυτοί δηλαδή που παίρνουν 1500 ευρώ για να ξύνονται. Και κάτι ακόμα. Μήπως τα παιδιά της ελληνικής μειονότητας στην Τουρκία ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ, ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗ αρχίζουν τη μέρα με το ¨Είμαι Τούρκος, είμαι εργατικός¨ που καταλήγει στο στίχο ¨Τι ευτυχία να λες ότι είσια Τουρκός¨ ; Το βίντεο είναι από τουρκικό σχολείο, αλλα δείτε το και πειτε μου αν δεν σας θυμίζει στρατιωτική εκπάιδευση με τον τρόπο που απαγγέλουν. Και ας κάνουν ότι θέλουν δικαίωμα τους, αλλά όχι να βγάζουν και γλώσσα τα κύμβαλα τους εδώ… http://www.youtube.com/watch?v=bKtoMy8dmv0&feature=related

      Reply
  13. ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ on 27 October 2010 23:03

    Συγνώμη αλλά για να καταλάβω. Από ότι γνωρίζω οι κάτοικοι των μειονοτικών οικισμών είναι Έλληνες Πολίτες. Σίγουρα είναι Μουσουλμάνοι στο Θρήσκευμα , θα θεωρήσω ότι είναι δικαίωμά τους να θεωρούν ότι η καταγωγή τους δεν είναι Ελληνική , αλλά συγνώμη που το επαναλαμβάνω έχουν Ελληνική Υπηκοότητα.
    Πιστεύω ότι η ταυτότητά τους έχει εκδοθεί από την Ελληνική Δημοκρατία και αναφέρεται στην Ελληνική Ιθαγένειά τους .
    Ανάλογα στοιχεία πιστεύω ότι αναφέρονται στα διαβατήριά τους , στα πιστοποιητικά γέννησής τους , τέλος πάντων σε οποιοδήποτε επίσημο έγγραφο.
    Με το δημοσίευμα εγώ καταλαβαίνω ότι ή δεν είναι έτσι όπως τα περιγράφω παραπάνω , ή όλα τα παραπάνω αμφισβητούνται. Μάλιστα αμφισβητούνται επίσημα με επιστολή προς την Υπουργό του Ελληνικού Κράτους.
    Πέστε μου σας παρακαλώ ότι λάθος κατάλαβα.

    Reply
    • Plast on 28 October 2010 08:40

      Δεν κάνεις κανένα λάθος. Σημασία έχει φίλε μου ποιός το λέει και κυρίως τι συμφέροντα έχει αυτός που το λέει… Αν π.χ. κάποιου η κόρη σπουδάζει στην Κωνσταντινούπολη και ο ίδιος μπαινοβγαίνει κάθε μέρα στο προξενείο, ε συγγμώμη αλλά θα περάσω από ¨δέκα κόσκινα¨ αυτό που λέει. Είδες ότι τουλάχιστον ως τώρα δεν βγήκε κανένας γονέας επώνυμα να ¨καταγγείλει την ακραία αυτή πράξη¨. Μόνο το συνδικαλιστικό όργανο των αποφοίτων της ΕΠΑΘ. Αυτοί δηλαδή που παίρνουν 1500 ευρώ για να ξύνονται. Και κάτι ακόμα. Μήπως τα παιδιά της ελληνικής μειονότητας στην Τουρκία ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ, ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗ αρχίζουν τη μέρα με το ¨Είμαι Τούρκος, είμαι εργατικός¨ που καταλήγει στο στίχο ¨Τι ευτυχία να λες ότι είσια Τουρκός¨ ; Το βίντεο είναι από τουρκικό σχολείο, αλλα δείτε το και πειτε μου αν δεν σας θυμίζει στρατιωτική εκπάιδευση με τον τρόπο που απαγγέλουν. Και ας κάνουν ότι θέλουν δικαίωμα τους, αλλά όχι να βγάζουν και γλώσσα τα κύμβαλα τους εδώ… http://www.youtube.com/watch?v=bKtoMy8dmv0&feature=related

      Reply
  14. ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ on 27 October 2010 23:03

    Συγνώμη αλλά για να καταλάβω. Από ότι γνωρίζω οι κάτοικοι των μειονοτικών οικισμών είναι Έλληνες Πολίτες. Σίγουρα είναι Μουσουλμάνοι στο Θρήσκευμα , θα θεωρήσω ότι είναι δικαίωμά τους να θεωρούν ότι η καταγωγή τους δεν είναι Ελληνική , αλλά συγνώμη που το επαναλαμβάνω έχουν Ελληνική Υπηκοότητα.
    Πιστεύω ότι η ταυτότητά τους έχει εκδοθεί από την Ελληνική Δημοκρατία και αναφέρεται στην Ελληνική Ιθαγένειά τους .
    Ανάλογα στοιχεία πιστεύω ότι αναφέρονται στα διαβατήριά τους , στα πιστοποιητικά γέννησής τους , τέλος πάντων σε οποιοδήποτε επίσημο έγγραφο.
    Με το δημοσίευμα εγώ καταλαβαίνω ότι ή δεν είναι έτσι όπως τα περιγράφω παραπάνω , ή όλα τα παραπάνω αμφισβητούνται. Μάλιστα αμφισβητούνται επίσημα με επιστολή προς την Υπουργό του Ελληνικού Κράτους.
    Πέστε μου σας παρακαλώ ότι λάθος κατάλαβα.

    Reply
    • Plast on 28 October 2010 08:40

      Δεν κάνεις κανένα λάθος. Σημασία έχει φίλε μου ποιός το λέει και κυρίως τι συμφέροντα έχει αυτός που το λέει… Αν π.χ. κάποιου η κόρη σπουδάζει στην Κωνσταντινούπολη και ο ίδιος μπαινοβγαίνει κάθε μέρα στο προξενείο, ε συγγμώμη αλλά θα περάσω από ¨δέκα κόσκινα¨ αυτό που λέει. Είδες ότι τουλάχιστον ως τώρα δεν βγήκε κανένας γονέας επώνυμα να ¨καταγγείλει την ακραία αυτή πράξη¨. Μόνο το συνδικαλιστικό όργανο των αποφοίτων της ΕΠΑΘ. Αυτοί δηλαδή που παίρνουν 1500 ευρώ για να ξύνονται. Και κάτι ακόμα. Μήπως τα παιδιά της ελληνικής μειονότητας στην Τουρκία ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ, ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗ αρχίζουν τη μέρα με το ¨Είμαι Τούρκος, είμαι εργατικός¨ που καταλήγει στο στίχο ¨Τι ευτυχία να λες ότι είσια Τουρκός¨ ; Το βίντεο είναι από τουρκικό σχολείο, αλλα δείτε το και πειτε μου αν δεν σας θυμίζει στρατιωτική εκπάιδευση με τον τρόπο που απαγγέλουν. Και ας κάνουν ότι θέλουν δικαίωμα τους, αλλά όχι να βγάζουν και γλώσσα τα κύμβαλα τους εδώ… http://www.youtube.com/watch?v=bKtoMy8dmv0&feature=related

      Reply
  15. ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ on 27 October 2010 23:03

    Συγνώμη αλλά για να καταλάβω. Από ότι γνωρίζω οι κάτοικοι των μειονοτικών οικισμών είναι Έλληνες Πολίτες. Σίγουρα είναι Μουσουλμάνοι στο Θρήσκευμα , θα θεωρήσω ότι είναι δικαίωμά τους να θεωρούν ότι η καταγωγή τους δεν είναι Ελληνική , αλλά συγνώμη που το επαναλαμβάνω έχουν Ελληνική Υπηκοότητα.
    Πιστεύω ότι η ταυτότητά τους έχει εκδοθεί από την Ελληνική Δημοκρατία και αναφέρεται στην Ελληνική Ιθαγένειά τους .
    Ανάλογα στοιχεία πιστεύω ότι αναφέρονται στα διαβατήριά τους , στα πιστοποιητικά γέννησής τους , τέλος πάντων σε οποιοδήποτε επίσημο έγγραφο.
    Με το δημοσίευμα εγώ καταλαβαίνω ότι ή δεν είναι έτσι όπως τα περιγράφω παραπάνω , ή όλα τα παραπάνω αμφισβητούνται. Μάλιστα αμφισβητούνται επίσημα με επιστολή προς την Υπουργό του Ελληνικού Κράτους.
    Πέστε μου σας παρακαλώ ότι λάθος κατάλαβα.

    Reply
    • Plast on 28 October 2010 08:40

      Δεν κάνεις κανένα λάθος. Σημασία έχει φίλε μου ποιός το λέει και κυρίως τι συμφέροντα έχει αυτός που το λέει… Αν π.χ. κάποιου η κόρη σπουδάζει στην Κωνσταντινούπολη και ο ίδιος μπαινοβγαίνει κάθε μέρα στο προξενείο, ε συγγμώμη αλλά θα περάσω από ¨δέκα κόσκινα¨ αυτό που λέει. Είδες ότι τουλάχιστον ως τώρα δεν βγήκε κανένας γονέας επώνυμα να ¨καταγγείλει την ακραία αυτή πράξη¨. Μόνο το συνδικαλιστικό όργανο των αποφοίτων της ΕΠΑΘ. Αυτοί δηλαδή που παίρνουν 1500 ευρώ για να ξύνονται. Και κάτι ακόμα. Μήπως τα παιδιά της ελληνικής μειονότητας στην Τουρκία ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ, ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗ αρχίζουν τη μέρα με το ¨Είμαι Τούρκος, είμαι εργατικός¨ που καταλήγει στο στίχο ¨Τι ευτυχία να λες ότι είσια Τουρκός¨ ; Το βίντεο είναι από τουρκικό σχολείο, αλλα δείτε το και πειτε μου αν δεν σας θυμίζει στρατιωτική εκπάιδευση με τον τρόπο που απαγγέλουν. Και ας κάνουν ότι θέλουν δικαίωμα τους, αλλά όχι να βγάζουν και γλώσσα τα κύμβαλα τους εδώ… http://www.youtube.com/watch?v=bKtoMy8dmv0&feature=related

      Reply

Leave A Reply Cancel Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΛΟ! Η εξόντωση Μενέντεζ και το καρφί για Κασσελάκη! Εντολή για τις ταυτότητες

23 September 2023

Δείτε χαρά ο Έλληνας δημοσιογράφος για την δίωξη σε Μενέντες….

23 September 2023

Τι λένε στην Τουρκία για Μενέντες- ¨Πρέπει να απομονώσουμε την Ελλάδα¨…

23 September 2023

ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΤΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ! Άκου τι λένε για τον Κασσελάκη!

23 September 2023

Όλα εξαρτώνται από το πως βλέπει η Τουρκία τον εαυτό της

23 September 2023

Ταγίπ :¨Τουρκία και Ελλάδα πρέπει να μείνουμε μακριά από βήματα που θα βλάψουν το περιβάλλον εμπιστοσύνης¨

21 September 2023

Ταγίπ: ¨Δεν αναγνωρίζουμε άλλη λύση πέραν των δύο κρατών στην Κύπρο¨…

21 September 2023

Made in USA Στέφανος- Πρόταση για εισβολή σε ελληνικά νησιά από Τούρκο αναλυτή

21 September 2023

Αποδελτίωση Τουρκικών Εφημερίδων και Ιστοσελίδων.

Facebook Twitter Instagram
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΛΟ! Η εξόντωση Μενέντεζ και το καρφί για Κασσελάκη! Εντολή για τις ταυτότητες

23 September 2023

Δείτε χαρά ο Έλληνας δημοσιογράφος για την δίωξη σε Μενέντες….

23 September 2023

Τι λένε στην Τουρκία για Μενέντες- ¨Πρέπει να απομονώσουμε την Ελλάδα¨…

23 September 2023
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ
  • ancor on Βίντεο Ταγίπ: ¨50 χρόνια μας έχουν στο περίμενε στην ΕΕ ! ¨
  • ancor on Ταγίπ: ¨Δεν αναγνωρίζουμε άλλη λύση πέραν των δύο κρατών στην Κύπρο¨…
  • Anonymous on Βίντεο Γιαϊτζί : ¨Οι Τούρκοι δίδαξαν στους αρχαίους Έλληνες για την άγκυρα !!¨
  • kol on Βίντεο-Ο χότζας ενοχλείται από την εμφάνιση των γυναικών που παίζουν βόλεϊ…
© 2023 ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΝΕΑ

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

Go to mobile version