- 3 February 2020
- By TourkikaNea.gr
- 0 Comments
Για το ¨σπάσιμο των χεριών¨….
Ἐπειδή παράγιναν οἱ τουρκικές πίπες γιά τή σημαία τους καί τά χέρια πού “θά σπάσουν” ἄν τήν ἀγγίξουν, μήπως θυμοῦνται τά τουρκοειδῆ τί ἔγινε στήν Κομοτηνή τό 1996, μετά τίς δολοφονίες τῶν Ἰσαάκ – Σολωμοῦ στήν Κύπρο;
Τότε πού τίς ἴδιες ἀπειλές ξερνοῦσε ἡ σκρόφα ἡ Τσιλέρ, ΔΥΟ σημαῖες τους κατέβηκαν ἀπό τό Πρωκσενεῖο τους, ἡ μία ἀπαλλοτριώθηκε ὡς λάφυρο καί ἡ ἄλλη κάηκε ἐπί τόπου, μπροστά στίς κάμερες καί τίς φωτογραφικές τους μηχανές.
Λέω, μήπως τό ξέχασαν…
Κώστας Καραΐσκος
FACEBOOK 2/2/2020
