- 1 October 2021
- By TourkikaNea.gr
- 0 Comments
Χορεύοντας την ¨Βασιλική¨ εν μέσω επιδημίας στο φεστιβάλ του δημάρχου Οντέρ Μουμίν στον Ίασμο…
Κείμενο του ιστολόγιου 1/10/2021
Τη στιγμή που υπάρχει έξαρση σε όλη την Ελλάδα, τη στιγμή που απαγορεύονται οι χοροί αυστηρά σε πανηγύρια και εκδηλώσεις, τη στιγμή που είναι υποχρεωτική η μάσκα στις συναυλίες, στον Ίασμο τι συμβαίνει ;
Στο ¨Φεστιβάλ Ειρήνης¨που διοργάνωσε ο δήμος Ιάσμου είδαμε να χορεύουν ζωναράδικα και ανεβάζουν φωτογραφίες χωρίς μάσκες.
Αλήθεια ο οικοδεσπότης-δήμαρχος τα είδε αυτά;
Αυτοί οι οποίοι επέβαλαν πρόστιμο στον πολιτιστικό σύλλογο Ιάσμου για μια αναμνηστική φωτογραφία, εν προκειμένω θα δράσουν ανάλογα ;
Φυσικά και δεν πιστεύουμε πως ο δήμος Ιάσμου είναι στο απυρόβλητο, αλλά περιμένουμε να δούμε αν και πότε θα εφαρμοστούν και εδώ τα νόμιμα.
