Χορεύοντας την ¨Βασιλική¨ εν μέσω επιδημίας στο φεστιβάλ του δημάρχου Οντέρ Μουμίν στον Ίασμο…

Χορεύοντας την ¨Βασιλική¨ εν μέσω επιδημίας στο φεστιβάλ του δημάρχου Οντέρ Μουμίν στον Ίασμο…

Κείμενο του ιστολόγιου 1/10/2021

Τη στιγμή που υπάρχει έξαρση σε όλη την Ελλάδα, τη στιγμή που απαγορεύονται οι χοροί αυστηρά σε πανηγύρια και εκδηλώσεις, τη στιγμή που είναι υποχρεωτική η μάσκα στις συναυλίες,  στον Ίασμο τι συμβαίνει ;

Στο ¨Φεστιβάλ Ειρήνης¨που διοργάνωσε ο δήμος Ιάσμου είδαμε να χορεύουν ζωναράδικα και ανεβάζουν φωτογραφίες  χωρίς μάσκες.

Αλήθεια ο οικοδεσπότης-δήμαρχος  τα είδε αυτά;

Αυτοί οι οποίοι επέβαλαν πρόστιμο στον πολιτιστικό σύλλογο Ιάσμου για μια αναμνηστική φωτογραφία, εν προκειμένω θα δράσουν ανάλογα ;

Φυσικά και δεν πιστεύουμε πως ο δήμος Ιάσμου είναι στο απυρόβλητο, αλλά περιμένουμε να δούμε αν και πότε θα εφαρμοστούν και εδώ τα νόμιμα.