Μεταφράσεις Και Νέα Των Τουρκικών Εφημερίδων Και Ιστοσελίδων Που Αφορούν Την Ελλάδα

TEΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΚΟΧΑΤΙΜ ΣΕ ΚΕΝΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΣΜΙΝΘΗ

No Comments Share:

Τελετές χάτιμ σε Σμίνθη και Κένταυρο

ket-1

Στις 8 Μαΐου τελετές χάτιμ οργανώθηκαν σε 2 εκλεκτά χωριά του ορεινού όγκου της Ξάνθης

Την έναρξη στην τελετή χάτιμ που έγινε στον Κένταυρο την έκανε ο μουφτής Ξάνθης Αχμέτ Μέτε. Στην τελετή χάτιμ μετείχαν ο πρόξενος της T.C. στην Κομοτηνή Αλή Ριζά Ακιντζή και ο δήμαρχος Μύκης Τζεμίλ Καμπζά. Αργότερα ο μουφτής Μέτε, ο πρόξενος Ακιντζή και ο δήμαρχος Καμπζά, αποχώρησαν για να μετάσχουν και στο χάτιμ της Σμίνθης.

Περίπου 60 μαθητές οργάνωσαν τελετή χάτιμ στον Κένταυρο. Καθώς την ίδια μέρα υπήρχε χάτιμ και στην Σμίνθη, παρατηρήθηκε πως η συμμετοχή στον Κένταυρο ήταν μικρότερη. Στο χάτιμ του Κενταύρου, την προσευχή την έκανε ο Αχμέτ Χράλογλου-βοηθός του μουφτή Ξάνθης. Στην ομιλία που έκανε μετά από την προσευχή, συνεχάρη τους μαθητές, τους γονείς και τους δασκάλους και ευχήθηκε να έχουν επιτυχίες. Μετά από την μεσημεριανή προσευχή, προσφέρθηκε στους μετέχοντες πιλάφι με κρέας και αριάνι.

Την ίδια μέρα μεγάλη ήταν η συμμετοχή στο χάτιμ που έγινε στην Σμίνθη. Στην τελετή χάτιμ που έγινε στο ολοκληρωμένο πια τζαμί της Σμίνθης, παρόντες ήταν ο μουφτής Ξάνθης Αχμέτ Μέτε, ο πρόξενος της Τ.C. Αλή Ριζά Ακιντζή, πρόεδροι και ηγεσίες συλλόγων, εκλεγμένοι σύμβουλοι και πλήθος πιστών. Στην τελετή χάτιμ στην οποία μετείχαν περίπου 30 μαθητές, εντυπωσίασε η ομορφιά του τζαμιού. Μετά από τις ομιλίες που έγιναν, έγινε η μεσημεριανή προσευχή. Μετά από την προσευχή προσφέρθηκε στου μετέχοντες το παραδοσιακό πιλάφι με κρέας και αριάνι.

Αυτό το Σαββατοκύριακο (15 Μαΐου) οι τελετές χάτιμ των υπαγόμενων στην μουφτεία Ξάνθης μαθημάτων Κορανίου θα συνεχιστούνε στα χωριά Παλιό Κατράμιο, Λευκόπετρα και Μελίβοια.

http://milletgazetesi.gr/view.php?id=4694

10/5/2016

Previous Article

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΤΙΜ ΣΕ ΚΕΝΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΣΜΙΝΘΗ

Next Article

ΜΑΥΡΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΠΟΥ ΠΥΚΝΩΝΟΥΝ

Ίσως Σας Ενδιαφέρουν

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *