Μεταφράσεις Και Νέα Των Τουρκικών Εφημερίδων Και Ιστοσελίδων Που Αφορούν Την Ελλάδα

54 ετών, 4 μέρες μετά την δεύτερη δόση του εμβολίου Pfizer…

No Comments Share:

Κείμενο του ιστολόγιου   7/6/2021

54χρονη στην Αθήνα,  πετυχημένη επιχειρηματίας, χωρίς κανένα γνωστό πρόβλημα υγείας, την περασμένη Τετάρτη έκανε την 2η δόση Pfizer και χθες πέθανε

Η γυναίκα πέθανε από ανακοπή.

Τώρα τι πυροδότησε την ανακοπή άραγε ;

Επαναλαμβάνουμε πως δεν είμαστε κατά των εμβολίων αλλά μας ενοχλεί η ΜΗ επίσημη κοινοποίηση περιστατικών με (πιθανές ή όχι)  παρενέργειες

Ευτυχώς εξ όσων μάθαμε η οικογένεια έχει βάλει και δικό της εμπειρογνώμονα να ψάξει την υπόθεση.

Αλήθεια για το περιστατικό στην Ξάνθη με τις 9 ανακοπές που έπαθε άνθρωπος λίγες ώρες μετά από τον εμβολιασμό του,  δηλώθηκε όπως έπρεπε η λεγόμενη  ¨κίτρινη κάρτα¨ ;

Αυτό δεν αποτελεί υποχρέωση του νοσοκομείου Ξάνθης;

Previous Article

131 λαθρομετανάστες ¨έσωσε¨ το τουρκικό λιμενικό απέναντι από την Χίο…

Next Article

Ντονμέζ : ¨Κάναμε έρευνες στα πεδια που παραχώρησε η ΚΚΤC (κατεχόμενα)¨….

Ίσως Σας Ενδιαφέρουν

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *