- 22 May 2020
- By TourkikaNea.gr
- 0 Comments
¨On Greek side of island¨ (της Λέσβου)….
Κείμενο του ιστολόγιου 22/5/2020
Η Ομάδα Moria Corona Awareness Team αναφερόμενη στην Λέσβο, γράφει μεταξύ άλλων τα εξής στο FACEBOOK :
¨Από την πρώτη μέρα εμείς -η Moria Corona Awarenss Team και για τόσοι άλλοι πρόσφυγες- καλωσορίσαμε τα μέτρα απομόνωσης της ελληνικής κυβέρνησης, γιατί μας προστατεύουν από τον κορονοϊό που υπάρχει στην ελληνική πλευρά του νησιού. Τοποθετήσαμε ακόμα και αφίσες με αυτό το μήνυμα στη δομή και φτιάξαμε και βίντεο. Γνωρίζαμε ότι αυτό θα μας φέρει τόσες πολλές δυσκολίες στους πρόσφυγες, αλλά ήταν ο μόνος τρόπος.¨
Είναι προφανές πως οι άνθρωποι δεν θέλανε να προκαλέσουν, αλλά έτσι αναφέρονται στο νησί μας.
Να χαιρόμαστε τους ΜΚΟδες τους φιλάνθρωπους κι όλους τους ελληνόφωνους που τους βοηθάνε…
Η φωτογραφία που επιλέξαμε είναι από την Συκαμινιά, οπότε(με την λογική τους) δεν είναι στην ελληνική πλευρά του νησιού….
Μπορεί να είναι στην αφγανική…
