Μεταφράσεις Και Νέα Των Τουρκικών Εφημερίδων Και Ιστοσελίδων Που Αφορούν Την Ελλάδα

Οι Οθωμανοί θέλουν να έχουν λόγο και στο τζαμί της Αθήνας….

0 σχόλια Share:

Στην Αθήνα την πρωτεύουσα της Ελλάδας δεν υπάρχει τζαμί!

Στην πραγματικότητα αυτό δεν είναι τόσο σωστό διότι υπάρχουν πολλά τζαμιά-οθωμανικά μνημεία αλλά η κατάστασή τους είναι διαφορετική. Για την ακρίβεια πρέπει να γράψουμε πως “Στην πρωτεύουσα της Ελλάδας Αθήνα δεν υπάρχει τζαμί ανοιχτό για προσευχή. ”

Στην Αθήνα ζούνε περισσότεροι από 250 χιλιάδες μουσουλμάνοι από διάφορα έθνη. Για αυτούς δεν υπάρχει ούτε ένα τζαμί να προσευχηθούν αλλά ούτε και ένα μουσουλμανικό νεκροταφείο για να μπορέσουν να θάψουν τους νεκρούς τους. Οι μουσουλμάνοι κάνουν τις προσευχές τους σε 70-80 μεστζιτ, αλλά εξ αυτών μόνο τα 5 έχουν άδεια.
Στην Κωνσταντινούπολη υπάρχουν περισσότερες από 60 ελληνικές εκκλησίες. Επειδή το θέμα μας δεν είναι οι χώροι λατρείας των άλλων χριστιανικών κοινοτήτων, είναι ανάγκη να τονίσουμε αυτό το νούμερο στα πλαίσια της αμοιβαιότητας. Αλλά και εκτός Κωνσταντινούπολης στην Aνατολία και στη Θράκη ο Έλληνας Πατριάρχης Βαρθολομαίος τακτικά ή και συστηματικά επισκέπτεται εγκαταλελειμμένες εκκλησίες και σε αυτές μαζί με πιστούς μέλη της Ελληνικής κοινότητας αλλά και Έλληνες που έρχονται από την Ελλάδα και κάνει λειτουργίες. Ενώ οι τοπικοί άρχοντες σε Ανατολία και Θράκη κάνουν ότι μπορούν για να φιλοξενήσουν αυτούς που έρχονται.
Παραπάνω χρησιμοποιήσαμε την λέξη αμοιβαιότητα αλλά η κατάσταση ενώπιον μας δεν είναι και τόσο αμοιβαία. Από την μία ο Πατριάρχης ή οι μητροπολίτες που γίνονται δεκτοί ως επίσημοι θρησκευτικοί ηγέτες της Ελληνικής κοινότητας που αποτελείται από Τούρκους πολίτες και από την άλλη η Ελλάδα που δεν αναγνωρίζει τους μουφτήδες που εξέλεξε ο λαός στην Δυτική Θράκη. Η Ελλάδα όπως είναι γνωστό επιβάλλει τις μαριονέτες που επιλεγεί λέγοντάς στους Τούρκους πώς “είναι οι μουφτήδες σας” και αυτό το θέμα συνεχίζεται επί χρόνια.
Η Αθήνα είναι η μόνη πρωτεύουσα της Ευρώπης που δεν έχει τζαμί ανοιχτό για προσευχή.
Για την επίλυση αυτού του θέματος όταν ο κύριος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν το 2010 με την ιδιότητά του ως πρωθυπουργού επισκέφτηκε την Ελλάδα, ζήτησε από τον τότε πρωθυπουργό της Ελλάδας Γιώργο Παπανδρέου το παλιό οθωμανικό μνημείο τζαμί Φετχιγιε να επισκευαστεί και τότε ο Παπανδρέου απάντησε θετικά. Αλλά αμέσως μετά από την επίσκεψη ο ακροδεξιός τύπος άρχισε μία συζήτηση και αντέδρασε στο άνοιγμα του τζαμιού.
Εισερχόμενοι στην ουσία της υπόθεσης, η Ελλάδα δεν δέχεται όχι τόσο το άνοιγμα ενός τζαμιού στην Αθήνα, αλλά το να μνημονεύεται ένα τζαμί ως “τουρκικό” και να έχουν κάποιο ρόλο οι “Τούρκοι” σε αυτό το τζαμί.
Η ελληνική κυβέρνηση καθώς επιφανειακά δεν είχε κάτι να αντιπαραβάλει αποφάσισε να κτίσει ένα τζαμί. Αλλά αλλά για να μην υπάρχει κάποιο τουρκικό ίχνος σε αυτό το τζαμί, αποφασίστηκε αντί της επισκευής κάποιου παλιού οθωμανικού μνημείου, να χτιστεί ένα νέο σε μία έκταση που ανήκει στο Πολεμικό Ναυτικό της Ελλάδας. Και για να μην προβάλλει κάποιος δικαιώματα λόγω της στήριξης σε αυτό το τζαμί, αποφασίστηκε όλος ο προϋπολογισμός για το χτίσιμο να καλυφθεί από το υπουργείο οικονομικών.
Επίσης αποφασίστηκε οι θρησκευτικοί λειτουργοί και οι διοικούντες του τζαμιού να είναι από μουσουλμανικές κοινότητες που δεν είναι Τούρκοι. Για την κατασκευή ορίστηκε προϋπολογισμός ύψους ενός εκατομμυρίου ευρώ. Το τζαμί θα έχει διαστάσεις 600 τετραγωνικών μέτρων ξεχωριστό χώρο για 50 γυναίκες και σχεδιάστηκε για 350 άτομα.
Οι εργασίες άρχισαν το 2013 αλλά λόγω των αντιδράσεων από ακροδεξιές και θρησκόληπτες ομάδες συχνά υπήρξαν καθυστερήσεις. Με την πρόοδο στις εργασίες άρχισε μία άλλη κωμωδία. ‘Πότε θα ανοίξει το τζαμί;” .

Πέντε φορές είχε ανακοινωθεί η ημερομηνία εγκαίνιων του τζαμιού και τελευταία ο υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου είχε ανακοινώσει πως τα εγκαίνια θα γινότανε τον Μάρτιο αυτού του έτους, αλλά ούτε τότε έγιναν. …….
Αναφέραμε ότι αυτό το οποίο προσέχει ιδιαίτερα η ελληνική κυβέρνηση είναι η διοίκηση του τζαμιού αυτού να μην περάσει στους Τούρκους. Στο πλαίσιο αυτό συστήθηκε από το κράτος μία επιτροπή ελέγχου των δραστηριοτήτων του τζαμιού. Στην επιτροπή αυτή για την θέση του ιμάμη προβλήθηκε ως υποψήφιος ο γεννημένος στο Μαρόκο Έλληνας πολίτης Ζεκι Μουχάμεντ και η σχετική έγκριση υποβλήθηκε στον υπουργό Γαβρόγλου.
Ο Ζεκι Μουχάμεντ που είναι 50 χρονών ήρθε στην Ελλάδα πριν από 25 χρόνια. Σπούδασε θεολογία και μαθηματικά μιλάει ελληνικά και γαλλικά, δεν έχει καμία σχέση με τα τουρκικά και στο παρελθόν εργάστηκε ως ιμάμης σε πέντε νόμιμα μεστζιτ. Ένα σημείο το οποίο τόνισαν τουρκικά ΜΜΕ στην Θράκης, είναι πως ο Ζεκί Μουχάμεντ κείτεται κοντά στο κράτος και θα υπακούει στις οδηγίες του .

Για το τζαμί αυτό το οποίο βρίσκεται σε ένα χαλασμένο κτίριο του πολεμικού Ναυτικού και τα εγκαίνια του συνεχώς αναβάλλονται, η Ενωση Μουσουλμάνων Ελλάδας, έχει δηλώσει πως “αυτό που γίνεται στην Αθήνα δεν είναι τζαμί” . Σχετικά με το τζαμί αυτό το οποίο δεν διαθέτει μιναρέ, ένα άλλο στοιχείο που προκαλεί αντιδράσεις, είναι ότι δεν θα έχουν εκεί δικαίωμα λόγου οι εκλεγμένοι Τούρκοι μουφτήδες.
……………..

http://blog.milliyet.com.tr/atina-da-acilamayan-cami-/Blog/?BlogNo=607090
8/5/2019

Σχ: Τη στιγμή που οι απόγονοι των Οθωμανών μετατρέπουν πάλι την Αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης σε τζαμί και διατηρούν εκκλησίες στα κατεχόμενα της Κύπρου ως αχυρώνες, στάβλους και ξενοδοχεία, έχουν το θράσος να ζητάνε να έχουν και λόγο για το τι θα γίνει στην Αθήνα…

Δεν φταίνε αυτοί, φταίμε εμείς που εκλέγουμε αυτούς που μας κυβερνάνε. Το είπαμε και το ξαναλέμε. Όπου στην Ελλάδα υπάρχει τζαμί Φετχιγιε, είναι το τζάμι που έκαναν οι Οθωμανοί όταν κατέλαβαν εκείνη την πόλη και ως τέτοιο πρέπει να γκρεμιστεί.

Previous Article

Δημόσιες τράπεζες πούλησαν δολάρια για να στηρίξουν την τουρκική λίρα

Next Article

Εσείς θάψατε ποτέ έναν κομματιασμένο γιό ή κόρη σας;

Ίσως Σας Ενδιαφέρουν

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *