Πρώην πρέσβης: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, ακολουθεί  μία  επιθετική  και επεκτατική πολιτική ενάντια στην Τουρκία¨ !

Πρώην πρέσβης: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, ακολουθεί  μία  επιθετική  και επεκτατική πολιτική ενάντια στην Τουρκία¨ !

Κείμενο του ιστολόγιου 16/3/2021

Ο συνταξιούχος πρώην πρέσβης της Τουρκίας στην Αθήνα Ογούζ Τσελικιόλ κατηγορεί την κυβέρνηση Μητσοτάκη πως ακολουθεί επεκτατική πολιτική σε βάρος της Τουρκίας !!!

Τον ακούμε μεταξύ άλλων να λέει σε γνωστό τουρκικό κανάλι τα εξής :

¨Η εμφάνιση από την Ελλάδα, από τότε που ανέλαβε την διακυβέρνηση η  κυβέρνηση Μητσοτάκη, μιας  επιθετικής και μαξιμαλιστικής πολιτικής που διευρύνει τις περιοχές θαλάσσιας δικαιοδοσίας, αποτελεί σημαντικό στοιχείο που επιβάλλει την αναθεώρηση της πολιτικής της Τουρκίας αναφορικά με την Ανατολική Μεσόγειο και τις περιφερειακές της πολιτικές
Βλέπετε η Ελλάδα, όλα τα προβλήματα με την Τουρκία, τα οποία δεν είναι καινούργια αλλά υπήρχαν και παλιά, αλλά η κυβέρνηση Μητσοτάκη με πολύ επιθετικό τρόπο και πιεστικό τρόπο ακολουθεί μία πολιτική ενάντια στην Τουρκία
Η Αθήνα και η κυβέρνηση Μητσοτάκη κινούνται σαν τα προβλήματα τους με την Τουρκία και μάλιστα συμπεριλαμβανομένου και της Κύπρου -κατι για το οποίο πρέπει να γελάσουμε – είναι προβλήματα μεταξύ Τουρκίας και Ευρώπης, μεταξύ Τουρκίας και ΗΠΑ και ιδιαίτερα σαν να είναι και πρόβλημα της ΕΕ
Η Ελλάδα ιδιαίτερα αφότου ανέλαβε η κυβέρνηση Μητσοτάκη, ακολουθεί  μία  επιθετική  και επεκτατική πολιτική ενάντια στην Τουρκία¨

Πραγματικά πόσο χαζούς θα πρέπει να νομίζουν τους Τούρκους, για να τους σερβίρουν τέτοια τρανταχτά ψέματα ; …

 

TourkikaNea.gr

1 comment on “Πρώην πρέσβης: Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, ακολουθεί  μία  επιθετική  και επεκτατική πολιτική ενάντια στην Τουρκία¨ !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *