Τούρκος ΥΠ.ΕΞ.: Δεν θέλουμε πόλεμο, αλλά…

Τούρκος ΥΠ.ΕΞ.: Δεν θέλουμε πόλεμο, αλλά…

…………..

Ο υπουργός Εξωτερικών Μεβλούτ Τσαβούσογλου, δήλωσε: ¨Εμείς είμαστε εγγυήτρια δύναμη της KKTC (στο κυπριακό θέμα). Κάναμε τα πάντα για να βρεθεί μια λύση. Η ελληνοκυπριακή πλευρά δεν θέλει να κάνει συμφωνία. Προτείνουμε να μην γίνονται μονόπλευρα οι δραστηριότητες έρευνας για φυσικό αέριο και τα έσοδα να μοιράζονται από επιτροπή. Εμείς αυτό το θέσαμε στους Ελληνοκύπριους, στην Ελλάδα, στην ΕΕ και μέχρι στον ΟΗΕ. Αλλά δεν θέλουν συνεργασία και εγώ υποχρεώθηκαν να στείλω τα πλοία μου. Εμείς δεν θέλουμε πόλεμο με κανέναν, αλλά αν χρειάζεται να προστατεύσω τα πλοία μου , θα πάρω όλα τα απαραίτητα μέτρα¨

…………

https://www.voiceoftheisland.com/dogu-akdenizde-gemilerimi-korumam-gerekirse-gereken-onlemleri-alirim/193624/

Σχ. : Από ποιό νομικό κείμενο προκύπτει πως είναι εγγυητές της KKTC ;

Από κανένα !

Απλά μπορούν και το επιβάλουν !