¨Η Ελλάδα δεν θέλει να συναντηθεί μαζί μας¨….

¨Η Ελλάδα δεν θέλει να συναντηθεί μαζί μας¨….

…..

Όταν ρώτησαν τον Τσαβούσογλου “Τι προτείνετε για την επίλυση των διαφωνιών σας σχετικά με το θέμα των περιοχών θαλάσσιας δικαιοδοσίας στην Ανατολική Μεσόγειο, με Αίγυπτο, Ελλάδα, Κύπρο και Ισραήλ ;” εκείνος απάντησε ως εξής :

“Είμαστε έτοιμοι να συνομιλήσουμε με όλες τις παράκτιες χώρες με τις οποίες έχουμε διπλωματικές σχέσεις. Μετά από διαπραγματεύσεις σχετικά με τον καθορισμό των θαλάσσιων συνόρων μας με τη Λιβύη, υπογράψαμε μνημόνιο συμφωνίας. Παρόλα αυτά η Ελλάδα δεν θέλει να συναντηθεί μαζί μας. Οι Ελληνοκύπριοι δεν συνομιλούν με τους Τουρκοκύπριους. Το αντίθετο, η ελληνοκυπριακή κυβέρνηση και η κυβέρνηση της Ελλάδας εισήλθαν σε μια οδό στοχοποίησης της Τουρκίας και της Βόρειας Κύπρου”.

………….

Son dakika haberleri… Çavuşoğlu: “Türkiye, Ulusal Mutabakat Hükümetinin talebine olumlu yanıt vermesiydi Libya kaosa sürüklenirdi” | Haberler.com Güncel

28/12/2020

Σχ. : Με έμμεσο πονηρό τρόπο ο Τούρκος υπενθυμίζει πως για το επίμαχο θέμα των ΑΟΖ δεν συζητά με την Κύπρο. Αυτό εννοεί εκεί που λέει πως ¨με τις οποίες έχουμε διπλωματικές σχέσεις¨…

Διότι απλά δεν αναγνωρίζουν την ύπαρξη της Κυπριακής Δημοκρατίας !!!

Όταν όμως κάποιος είναι τόσο παράλογος εξαρχής, τι να συζητήσεις μαζί του ;