Ανησυχεί κανείς στην Αθήνα για αυτές τις δηλώσεις ;

Ανησυχεί κανείς στην Αθήνα για αυτές τις δηλώσεις ;

Κείμενο του ιστολόγιου 25/8/2021

Σε χτεσινή του ομιλία ο Ερντογάν μεταξύ άλλων είπε και τα εξής :

(Χρονικό σημείο 19:34 και μετά)
¨Στην αμυντική βιομηχανία, ενώ το 2002 έτρεχαν μόνο 62 σχέδια, σήμερα αυτό το νούμερο έχει ξεπεράσει τα 750
Ο προϋπολογισμός των σχεδίων μας στην αμυντική βιομηχανία, από τα 5,5 δις $ έφτασε στα 75 δις $
Δόξα τον Αλλάχ σήμερα πλέον η Τουρκία, με πρώτα τα ΜΕΑ, αλλά και σε πολλά αλλά πεδία, έχει εισέλθει ανάμεσα στις μετρημένες στον κόσμο χώρες με αμυντική βιομηχανία που παράγει και εξάγει

Στην Ελλάδα υπάρχουν σήμερα 62 αμυντικά σχέδια (όσα δηλ. φέρεται να είχε η Τουρκιά πριν από 20 χρόνια)  τα οποία να ενισχύονται αμυντικά από το κράτος ; Ή εμείς είμαστε πλούσιοι και θα τα αγοράζουμε όλα ; Καταλαβαίνει κανείς εκεί ότι πλέον δημιουργείται ένα χάσμα καινοτομίας ανάμεσα σε Τουρκία και Ελλάδα ; Δεν τους ενοχλεί αυτό εκεί στην Αθήνα;