Ακάρ προς Παναγιωτόπουλο : ¨Ελάτε εσείς στην Κωνσταντινούπολη ή καλέστε με να έρθω εγώ στην Αθήνα¨…

Ακάρ προς Παναγιωτόπουλο : ¨Ελάτε εσείς στην Κωνσταντινούπολη ή καλέστε με να έρθω εγώ στην Αθήνα¨…

Κείμενο του ιστολόγιου 23/3/2022

Σε δηλώσεις που έκανε ο υπουργός Αμύνης Ακάρ σχετρικά με την συνάντηση με τον Έλληνα ομόλογο του είπε τα εξής :

¨Τις προάλλες όταν πήγαμε στην συνάντηση του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες, συναντηθήκαμε και μιλήσαμε με τον Έλληνα υπουργό Αμύνης. Θέσαμε τα γεγονότα και τις σκέψεις όπως είναι.

Επισκέψεις…. Του είπα “Εγώ σας κάνω πρόσκληση, ορίστε ελάτε. Αν όχι καλέστε εμένα να έρθω”.
Εμείς να λύσουμε τα θέματα. Διότι αν δεν μπορείτε να λύσετε το πρόβλημα μόνοι σας, τότε αρχίζουν άλλοι να μιλούν εξ ονόματός σας στη διεθνή σκηνή. Για αυτό το λόγο, εμείς ας μιλήσουμε για να λύσουμε τις δικές μας δουλειές. Κάναμε δύο συνεδριάσεις των μέτρων οικοδόμησης εμπιστοσύνης, δύο στην Αθήνα και μία στην Άγκυρα . Η σειρά για την 4η συνάντηση είναι σε εμάς. Τους περιμένουμε. Εμείς λέμε πως για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του πλούτου της θάλασσας του Αιγαίου, αυτοί οι οποίοι πραγματικά πρέπει να μιλήσουν, είναι  οι υπουργοί τουρισμού και ενέργειας. Αυτοί να συνομιλήσουν. Εμείς δηλώσαμε “Το συντομότερο δυνατό ορίστε. Ελάτε εσείς στην Κωνσταντινούπολη ή καλέστε με να έρθω εγώ στην Αθήνα” αλλά ακόμη δεν υπήρξε ανταπόκριση. ”

Πηγή :

https://www.milliyet.com.tr/yazarlar/ozay-sendir/denizaltida-ilk-savunma-bakani-6723680