- 20 March 2017
- By TourkikaNea.gr
- 0 Comments
KEIMENO ME TO ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ
Κείμενο του ιστολόγιου 20/3/2017
Ο κ.Ιλχάν Αχμέτ έχει περάσει από αρκετά κόμματα και τώρα είναι βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης. Δεν ξέρουμε ποιόν ενημέρωσε αλλά προφανώς από το γραφείο του έφυγε το παρακάτω έγγραφο. Έχει το λογότυπο της βουλής των Ελλήνων και αναφέρεται σε εκδήλωση για την σαρία που έγινε στην Αθήνα και στην οποία ο κ. Ιλχάν Αχμέτ ήταν ομιλητής. Εν προκειμένω το σημαντικό δεν είναι το τι λέει το έγγραφο αλλά η χρήση της τουρκικής σε χαρτί με το λογότυπο της ελληνικής βουλής.
Τυχαίο;…

