Μεταφράσεις Και Νέα Των Τουρκικών Εφημερίδων Και Ιστοσελίδων Που Αφορούν Την Ελλάδα

Προβλήματα ἑλληνομάθειας

0 σχόλια Share:

Προβλήματα ἑλληνομάθειας

20150119_112750-700x300

Τί συμβαίνει ὅταν ἕνα παιδάκι, ἡ Μαρία λ.χ., ἔχει μαθησιακά προβλήματα στό σχολεῖο; Ἀναλαμβάνει μιά ἄλλη δασκάλα νά τό βοηθήσει καί νά διευκολύνει τήν προσαρμογή του στό σχολικό περιβάλλον. Πῶς ὅμως μπορεῖ νά γίνει κάτι τέτοιο ὅταν αὐτή ἡ δασκάλα …δέν ξέρει ἑλληνικά; Ναί, καλά καταλάβατε, μιλᾶμε γιά ἀπόφοιτη Παιδαγωγικοῦ Τμήματος, προερχόμενη ἀπό τήν μουσουλμανική μειονότητα, πού τά ἑλληνικά της δέν φτάνουν οὔτε γιά τό ταμεῖο τοῦ σουπερμάρκετ! Φυσικά ἡ κατάσταση εἶναι ἀπελπιστική, εἰδικά γιά τούς γονεῖς πού δέν γνωρίζουν τί νά πράξουν. Νά ζητήσουν ἀλλαγή τῆς ἐκπαιδευτικοῦ; Ἐπικαλούμενοι τί; Νά ἀφήσουν τό παιδί χωρίς βοήθεια; Οὔτε αὐτό τό θέλουν. Λοιπόν; Λοιπόν αὐτά εἶναι τά καζάντια τῆς πολιτικῆς μας ἄνοιας.

Ὅταν βάζεις τήν πολιτική ὀρθότητα καί τίς “θετικές διακρίσεις” προμετωπίδα τῆς πολιτικῆς σου, κι ὅταν ἡ πλήρης ἀδιαφορία γιά τίς ἐπιπτώσεις στήν κοινωνία συναντᾶ μιά κακῶς νοούμενη “ἐπιείκεια”, τότε σαρώνεται κάθε ἀξιολόγηση στή χώρα καί τά ἀποτελέσματα δέν θ’ ἀργήσουν νά σέ θάψουν. Εἶναι κοινό μυστικό πώς σέ ὅλες τίς ἐκπαιδευτικές βαθμῖδες κυριαρχεῖ ἡ τάση “νά βοηθήσουμε” τά παιδιά πού προέρχονται ἀπό τήν μειονοτική κοινωνία καί ἐπιλέγουν τήν δημόσια ἐκπαίδευση. Αὐτό βεβαίως εἶναι ὥς ἕνα σημεῖο κατανοητό καί ἀνθρώπινο, ὅμως ἡ ἐλαστικότητα ξεπέρασε πιά κάθε λογικό ὅριο. Σέ συνδυασμό καί μέ τήν καταρράκωση κάθε ἔννοιας ἀξιολόγησης παντοῦ στήν ἑλληνική κοινωνία – κι ὄχι μόνο στά σχολεῖα κι ὄχι μόνο γιά τούς ἀλλόγλωσσους – φτάσαμε νά ἔχουμε ὄχι μόνο ἀποφοίτους Λυκείου πού δυσκολεύονται νά γράψουν τό ὄνομά τους (αὐτό δέν εἶναι ὑπερβολή!) ἀλλά καί  αποφοίτους ΑΕΙ σέ ἀνάλογη κατάσταση. Νέοι πού ἀδυνατοῦν νά ἐκφραστοῦν στήν ἑλληνική γλῶσσα ἐμφανίζονται μέ πανεπιστημιακούς τίτλους καί φυσικά διεκδικοῦν θέσεις ἀπό τίς ὁποῖες θά “ἐξυπηρετοῦν” μεθαύριο – πῶς ἄραγε; – τήν σύνολη ἑλληνική κοινωνία. Βεβαίως τό πρόβλημα εἶναι ἀπείρως χειρότερο μέ ὅσους προέρχονται ἀπό σπουδές στήν Τουρκία, ἀλλά καί μέ τούς κατόχους ἑλληνικῶν τίτλων σπουδῶν δέν εἶναι εὔκολα τά πράγματα. Οἱ φωτεινές ἐξαιρέσεις ἁπλῶς ἐπιβεβαιώνουν τόν κανόνα.

Τό γράφαμε ἀνέκαθεν, ὅτι μιά ἐλάχιστη ἑλληνομάθεια πρέπει νά πιστοποιεῖται μέ κάποιες ἀξιόπιστες ἐξετάσεις, διαφορετικά θά πᾶμε σέ τραγελαφικά σκηνικά. Πόσο μᾶλλον σήμερα πού ἡ χώρα μας ἔγινε πιά “πολυπολιτισμική” καί ἡ καλή γνώση τῶν ἑλληνικῶν δέν εἶναι αὐτονόητη. Ὅταν περιοριζόμαστε σέ ὅ,τι (τύποις) συνεπάγεται ἕνα σχολικό ἀπολυτήριο ἤ ἕνα “πρόγραμμα” τῆς Φραγκουδάκη, τότε τά βρίσκουμε μπροστά μας.

Aντιφωνητής 20/1/2017

Previous Article

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΣΑΝΤ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΑΓΙΠ ΕΡΝΤΟΓΑΝ

Next Article

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΑΚΠ: ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟ ΝΑΤΟ !

Ίσως Σας Ενδιαφέρουν

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *