ΤΟ DEB ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΗΠΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΤΟ DEB ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΗΠΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

H ηγεσία του DEB μετείχε στην δεξίωση για την Ημέρα ανεξαρτησίας των ΗΠΑ που έγινε στην Θεσσαλονίκη

Επιτροπή του DEB αποτελούμενη από τον Γενικό Πρόεδρο Μουσταφά Αλή Τσαβούς και από τους αντιπροέδρους Οζάν Αχμέτογλου και Λεϊλά Σαλίχογλου, μετά από πρόσκληση μετείχαν στις 29/6 σε δεξίωση του αμερικανικού προξενείου των ΗΠΑ στην Θεσσαλονίκη

Στην δεξίωση για την Ημέρα Ανεξαρτησίας των ΗΠΑ που έγινε στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή, τους καλεσμένους υποδέχτηκαν ο Αμερικανός πρέσβης Αθήνας Τζέφρεϋ Πύατ και η πρόξενος Θεσσαλονίκης Ρεμπέκα Φόγκ.

Ο Γενικός πρόεδρος του DEB Μουσταφά Αλή Τσαβούς στην δεξίωση μετέφερε εξ ονόματος του κόμματος τις ευχές προς τον Αμερικανό πρέσβη Τζέφρεϋ Πύατ και τον ευχαρίστησε για την πρόσκληση.

Κόμμα DEB

http://debpartisi.org/haberler.php?s=detay&id=5259

4/7/2017

Σχ: Από την φωτογραφία βλέπουμε πως παρών ήταν και ο δήμαρχος Μύκης Τζεμίλ Καμπζά.