- 24 September 2021
- By TourkikaNea.gr
- 2 Comments
Ενοχλούνται από την επανάσταση του 1821 !
Πέρασαν 200 χρόνια από τότε που δεκάδες χιλιάδες Τούρκοι σφαγιάστηκαν βάναυσα και αλύπητα στην Τριπολίτσα.
Αυτή η απάνθρωπη σφαγή είχε σκοπό να μην αφήσει ούτε έναν Τούρκο να επιβιώσει στην Πελοπόννησο και έτσι έχει μείνει στην ιστορία ως ένας μαύρος λεκές
Τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών
200 years have passed since tens of thousands of Turks were brutally and mercilessly massacred in #Tripolitsa. This inhumane massacre was aimed to not let a single Turk survive in the Peloponnese, and thus it has gone down in history as a black stain. pic.twitter.com/HGLwJbQpUL
— Turkish MFA (@MFATurkiye) September 23, 2021
Σχ. : Ο καθηγητής Νίκος Μιχαηλίδης γράφει σχετικά : ¨Από τότε που στην Ελλάδα άρχισαν να ενισχύονται οι φωνές περί αναγνώρισης της γενοκτονίας του ποντιακού ελληνισμού, το τουρκικο υπέξ και οι υπηρεσίες πληροφοριών άρχισαν τις επιχειρήσεις αντι-προπαγάνδας όπως τις λένε οι ίδιοι..και κατηγορούν την Ελλάδα γιατί επαναστάτησε πριν από 200 χρόνια έναντι των οθωμανών κατακτητών και όσων κοινωνικών ομάδων τους στήριζαν…
Ανάλογες με την τουρκική προπαγάνδες διακινούνται και από ομάδες και άτομα εντός Ελλάδας, πολύ περίεργο..εδώ το τουρκικό υπεξ κάνει αναφορά στην Τριπολιτσά.Ο κατακτητής το παίζει θύμα και κατηγορεί τον κατακτημένο γιατί επαναστάτησε μετά από 400 χρόνια κατάκτησης. Όλη η τουρκική προπαγάνδα περί δήθεν “επεκτατικής” Ελλάδας σε αυτή την νοοτροπία στηρίζονται. Το τουρκικό κράτος δεν έχει πλήρως αποδεχθεί την ελληνική ανεξαρτησία όλα αυτό θα πρέπει να κάνει την ελληνική πλευρά να συνειδητοποιήσει πόσο βαθύ και δομικό είναι το πρόβλημα της τουρκικής επεκτατικής ιδεολογίας και πολιτικής κουλτούρας, δεν είναι κάτι συγκυριακό αλλά δομικό που θα έχει συνέχεια αν δεν παρέμβουμε και στο επίπεδο της ιδεολογίας¨
Μια χαρά τα γράφει ο Μιχαηλίδης.
Αλλά ποιος μπορεί άραγε να τα αντιληφθεί αυτά από τους κυβερνώντες; …
Ή και ποιος νοιάζεται ;…
Γιατί δεν δημοσιεύουν τις σφαγές που έλαβαν χώρα μετά τα Ορλωφικά, που άδειασε η Τρίπολη και όλη η Πελοπόννησος από Έλληνες; Εμείς άραγε, γιατί δεν δημοσιεύουμε τους χάρτες με τους οποίος ο Μπάρμπαρος ξέσπασε στα νησιά του Αιγαίου μετά την ΉΤΤΑ του στην τελευταία πολιορκία της Κέρκυρας;
Ά. Και για να μη ξεχνάμε. Να βάλει το τουρκικό ΥΠΕΞ και καμιά αφίσα από το sokakbuster FATIH 1453 γράφοντας από κάτω ‘Ilgisi yok’ (Καμία σχέση).
Μια χαρά τους παίζει η κυβέρνηση