Οι πυροσβέστες προσπαθούν να παρέμβουν στην πυρκαγιά στην Μόρια και δέχονται επιθέσεις με πέτρες και ξύλα…

Οι πυροσβέστες προσπαθούν να παρέμβουν στην πυρκαγιά στην Μόρια και δέχονται επιθέσεις με πέτρες και ξύλα…

Κείμενο του ιστολόγιου 9/9/2020

Από χτες το βράδυ μεγάλες πυρκαγιές σε δύο μέτωπα στην Λέσβο . Σε ανακοίνωση της στο FACEBOOK η πατριωτική δημοτική παράταξη ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ γράφει:

Οργανωμένοι εμπρησμοί απόψε στη Λέσβο
Μεγάλη φωτιά στο δρόμο Σκαλοχωρίου-Βατούσας.
Η Πυροσβεστική επιχειρεί σε 2 μέτωπα, κοντά στη Βατούσα και την Άντισσα με ανέμους έντασης 7 μποφόρ.
Πολλές διάσπαρτες εστίες και στη ΜΟΡΙΑ γύρω από το ΚΥΤ με σπασμένο όχημα της Πυροσβεστικής.
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ Περιφερειακός Συντονιστής Πολιτικής Προστασίας στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου : Δεχόμαστε επίθεση με πέτρες και ξύλα, γίνονται προσπάθειες για εκκένωση. Πολύ δύσκολο

 

https://www.facebook.com/FreeCitizensMytilene/videos/925388351302107

https://www.facebook.com/moria.epitropi/videos/327972284986479

 

https://www.facebook.com/100001650551267/videos/3443673245697660

Καίριo όπως πάντα το σχόλια του αγωνιστή Makis Pavlelis :

Η καταστροφή της Μόριας είναι βιβλική.
Μόνο ντροπή για τους ντόπιους που δήλωναν πρόθυμοι να υπογράψουν για την επέκταση του ΚΥΤ.