- 22 February 2016
- By TourkikaNea.gr
- 0 Comments
19/2/2016 – ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥ
Κείμενο του ιστολόγιου 22/2/2016
Αρχικά πήγε στο τζαμί του χωριού Βαφαίικα. Ωραία η ¨διακόσμηση¨ με το τουρκικό εθνόσημο… Πήγε φυσικά παρέα με τον φίλο του Αχμέτ Μέτε. Βλέπουμε πως παρών ήταν και ο γνωστός ¨γκρίζος λύκος¨ ιμάμης Χατζησαλίχ.
Ακολούθως πρόξενος και Μέτε μετέβησαν στην Ξάνθη στον σύλλογο Τσινάρ. Πρόκειται για την παρέα της ανθελληνικής εφημερίδας Μιλλέτ. Από εκεί και οι φωτογραφίες. Δηλαδή η Τουρκία από την μια δηλώνει πως θέλει φιλίες με την Ελλάδα και από την άλλη ¨προάγει¨ ανθελληνικά άτομα και έντυπα…
Tα γνωστά δηλαδή…




