19/2/2016 – ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥ

19/2/2016 – ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥ

μετ

βΑΦ

μ

ceng mil

Κείμενο του ιστολόγιου  22/2/2016

Αρχικά πήγε στο τζαμί του χωριού Βαφαίικα. Ωραία η ¨διακόσμηση¨  με το τουρκικό εθνόσημο… Πήγε φυσικά παρέα με τον φίλο του Αχμέτ Μέτε. Βλέπουμε πως παρών ήταν και ο γνωστός ¨γκρίζος λύκος¨  ιμάμης Χατζησαλίχ.

Ακολούθως πρόξενος και Μέτε μετέβησαν στην Ξάνθη στον σύλλογο Τσινάρ. Πρόκειται για την παρέα της ανθελληνικής εφημερίδας Μιλλέτ. Από εκεί και οι φωτογραφίες. Δηλαδή η Τουρκία από την μια δηλώνει πως θέλει φιλίες με την Ελλάδα και από την άλλη ¨προάγει¨ ανθελληνικά άτομα και έντυπα…

Tα γνωστά δηλαδή…