ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΜΑΡΚΕΤ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ-ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ….

ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΜΑΡΚΕΤ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ-ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ….

Έβαλαν αλυσίδα στις παιδικές τροφές…

Οι άνθρωποι δεν κλέβουν πια ψωμιά αλλά παιδικές τροφές, για να μην πεινάσουν τα μωρά τους.

Σε όποιον ακόμα σου λέει πως όλα είναι καλά, να τον φτύνεις στα μούτρα.

Οζλέμ Αβτζί

https://twitter.com/ozlemavci114/status/1111723970150232065

Τουίττερ   29/3/2019

Tags:

TourkikaNea.gr

1 comment on “ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΜΑΡΚΕΤ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ-ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ….

  1. Φυσικά και είναι όλα καλά, αγαπητοί μου.
    Κι εδώ και παντού το ίδιο καλά είναι.
    Σιγά το πράγμα, μερικές δεκάδες χιλιάδες θάνατοι από πείνα και κακουχίες θα συγκινήσουν τον “μεγαλομανή”;
    Τί είναι οι ζωές των άλλων μπροστά στη δική του εξουσιομανία;
    Άλλες υπερβολές δεν μπορώ να διαβάζω.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *