¨Και εγώ αν έπαιρνα μισθό 125.000 λίρες θα μου φαινόταν φτηνά¨….

¨Και εγώ αν έπαιρνα μισθό 125.000 λίρες θα μου φαινόταν φτηνά¨….

Κείμενο του ιστολόγιου 19/12/2021

Στα πρώτα δευτερόλεπτα ακούμε έναν κύριο που λέει τα εξής :

¨Ο κύριος Ταγίπ λέει πως ” Πήγα στο μάρκετ και τα αγόρασα φτηνά.
Ε και εγώ αν έπαιρνα μισθό 100.000 λιρών ή αν έπαιρνα 125.000 λίρες μισθό και εμένα θα μου φαινόταν φτηνά¨

Άδικο έχει ;