- 11 July 2014
- By TourkikaNea.gr
- 0 Comments
ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΙΝΑΝ ΠΟΤΑ !
Επίθεση λόγω ουίσκι στο Μπεσίκτας την ώρα του σαχούρ

Ομάδα νέων που καθόταν χτες το πρωί κατά την ώρα του σαχούρ (σημ. μεταφρ : είναι το πρωινό φαγητό των μουςουλμανων κατά τον μήνα του Ραμαζανιού) σε ενα μπαρ, δέχτηκε επίθεση από δύο άτομα. Τραυματίστηκαν τρία άτομα, δύο εκ των οποίων τουρίστες.

Η δημοσιογράφος και συνεργάτρια του Halk TV Μακμπουλέ Τζεγκίζ , κοινοποίησε στο τουίτερ αυτά που έζησε : ¨ άτομα που κρατούσαν μεγάλα μαχαίρια επιτέθηκαν σε ομάδα (μεταξύ των οποίων και τουρίστες) που καθόταν σε μπαρ στην οδο Αλάιμπεϊ, φωνάζοντας τους να μην πίνουν ποτά ! Δύο νέοι τουρίστες βρέθηκαν να αιμορραγούν σε κεφάλι και μύτη !
Εφ. Ραντικάλ 10/7/2014
Σχ : Προσβλήθηκαν οι εν λόγω μουσουλμάνοι γιατί κάποιοι μεταξύ των οποίων και τουρίστες ¨αμάρταναν¨ !!!
