Λουξεμβούργο : Η Τουρκία εφαρμόζει ναζιστικές μεθόδους

Λουξεμβούργο : Η Τουρκία εφαρμόζει ναζιστικές μεθόδους

Λουξεμβούργο : Η Τουρκία εφαρμόζει ναζιστικές μεθόδους

page_luksemburg-turkiye-nazi-yontemleri-uyguluyor_800560779

Ο υπουργός εξωτερικών του Λουξεμβούργου Ζαν Άσσελμπορν, δήλωσε πως μετά από τις 15 Ιουλίου οι μέθοδοι που εφαρμόζονται στην Τουρκία μοιάζουν με τις μεθόδους των Ναζί και πρόσθεσε πως θα μπορούσαν να εφαρμοστούνε κυρώσεις κατά της Τουρκίας.

……………..

Ο Λουξεμβούργιος υπουργός μιλώντας στο γερμανικό ραδιόφωνο  Deutschlandfunk, υποστήριξε πως η απομάκρυνση από τα καθήκοντα τους χιλιάδων ανθρώπων, η δημοσίευση των ονομάτων τους στην εφημερίδα της κυβερνήσεως και η ακύρωση των διαβατηρίων τους, δυσκολεύει το να βρούνε άλλη δουλειά και τους φέρνει αντιμέτωπους με το φάσμα της πείνας.

Ο Άσσελμπορν δήλωσε πως οι τελευταίες εξελίξεις στην Τουρκία σημαίνουν πως ¨έχει πεθάνει η κοινωνία των πολιτών¨ και πρόσθεσε πως ¨Εάν είναι ανάγκη να το πω, οι  μέθοδοι αυτές παρομοιάζουν με αυτές των Ναζί. Από τον Ιούλιο και μετά η Τουρκία πορεύεται σε κατεύθυνση που δεν μπορεί να γίνει δεκτή από την Ε.Ε. ¨.

Ο Λουξεμβούργιος υπουργός εστιάζοντας στις ισχυρές οικονομικές σχέσεις μεταξύ Τουρκίας και Ε.Ε. , δήλωσε πως θα  μπορούσαν να εφαρμοστούν κυρώσεις κατά της Τουρκίας.

Αρνητική ήταν η απάντηση της Γερμανίας στην πρόταση αυτή του Άσσελμπορν. Ο Σέττεφεν Σαϊμπερτ-εκπρόσωπος τύπου της Άγγελα Μέρκελ, δήλωσε πως δεν υπάρχει σκέψη για κυρώσεις κατά της Τουρκίας.  Ο Σαϊμπερτ τόνισε την αναγκαιότητα η Ε.Ε. να απαντήσει στις εξελίξεις που γίνονται στην Τουρκία και είπε : ¨ Η γερμανική κυβέρνηση δεν θα πάει σε μια συζήτηση για κυρώσεις. Η Ευρώπη πρέπει να κρατήσει να κανάλια επικοινωνίας ανοιχτά για να περιγράψει στην  Τουρκία τι σημαίνει η πίεση σε βάρος του τύπου και της αντιπολίτευσης¨.

………………

http://t24.com.tr/haber/luksemburg-turkiye-nazi-yontemleri-uyguluyor,369513

7/11/2016

Σχ : Αυτός ο Γερμανός εκπρόσωπος πια , τους τσάκισε ! ¨Πρέπει να περιγράψει στην  Τουρκία ¨…. και πράσινα άλογα.

Με λίγα λόγια, αυτό που έμμεσα λέει ο εκπρόσωπος είναι ότι ¨Έχουμε οικονομικά συμφέροντα και μονάδες στην Τουρκία άρα όλα τα άλλα δεν μας νοιάζουν¨…

Tags: