O KOΣΜΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΤΟΥΜΠΑΝΟ…

O KOΣΜΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΤΟΥΜΠΑΝΟ…

Νορβηγία : Το πετρέλαιο της ISIS πάει στην Τουρκία

446442_cover

Η νορβηγική εφημερίδα Klassekampen που είναι μια από τις τρεις εφημερίδες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην χώρα, δημοσίευσε αναφορά που φέρεται να είναι του νορβηγικού υπουργείου Εξωτερικών και η οποία καταγράφει πως μεγάλο ποσοστό του πετρελαίου της ISIS, διοχετεύεται στην χώρα μέλος του ΝΑΤΟ Τουρκία.

Σύμφωνα με την εφημερίδα το νορβηγικό υπουργείο εξωτερικών ζήτησε από τον συμβουλευτικό φορέα Rystad Energy να συντάξει έκθεση.

Η εφημερίδα αναφέρει πως η Rystad Energy συνέταξε αναφορά με βάση ¨τα αριθμητικά δεδομένα που συγκέντρωσε και συνομιλίες με τοπικές πηγές¨. Στην αναφορά που παρατίθεται στην εφημερίδα καταγράφεται πως ¨Το πετρέλαιο της ISIS μπαίνει στην χώρα από κρατικούς υπαλλήλους και μέσω μαύρης αγοράς πάει προς εξαγωγές¨.

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/dunya/449797/Norvec__ISiD_petrolu_Turkiye_ye_gidiyor.html

17/12/2015

Tags: