- 2 February 2021
- By TourkikaNea.gr
- 1 Comments
¨Υπήρξε ποτέ σε αυτά τα εδάφη κάτι σαν το LBGT¨ ;
Kείμενο του ιστολόγιου 2/2/2021
Σε μια ακόμη υποτιμητική-σεξιστική δήλωση προέβη ο υπουργός Εσωτερικών Σοϊλού.
Δήλωσε : ¨Υπήρξε μήπως σε αυτά τα εδάφη κάτι σαν το LGBT ; Μπορεί να υπάρχει στην Ευρώπη. Αυτό το κίνημα από Ευρώπη και ΗΠΑ γίνεται προσπάθεια να διακινηθεί ως κίνημα στην Τουρκία¨
Σε λίγο θα μας πει πως δεν υπήρχαν και ομοφυλόφιλοι στην Οθωμανία…
Προφανώς ενοχλεί η ομοφυλοφιλία. Το εμπόριο ναρκωτικών όμως δεν ενοχλεί και τόσο….
Πηγή : https://tr.sputniknews.com/turkiye/202102021043717913-soylu-bogazicinde-gozaltina-alinan-180-ogrencinin-101-tanesi-okulla-alakali-degil-79-tanesi-teror/
Μπορεί όντως οι Τουρκομάνοι να μην είχαν ποτέ lgbt μα δεν είναι όλοι οι Τούρκοι πολίτες Τουρκμενικής καταγωγής. Πάνω απ’ τους μισούς τουλάχιστον ανήκουν σε άλλα έθνη που δεν έχουν σχέση με Σελτζούκους κι άλλα σκ@#@ της Κεντρικής Ασίας (σόρυ iσκ@#@. Ξέχασα την ανικανότητα της Τούρκικης γλώσσα να αρχίζει από σ+σύμφωνο). Ο Μωάμεθ ο Πορθητής ήταν γκέι. Το πιστοποιούν επιστολές της εποχής. Βέβαια αυτός ήταν και μισός Έλληνας. Και για τον Κεμάλ ακούγονται διάφορα, όπως κι ότι ήταν Εβραίος. Τέλος, όσον αφορά τα εδάφη ας μην ξεχνά ότι όλοι στη Μικρά Ασία είναι λίγο πολύ περαστικοί, υπήρχαν κι άλλοι σ’ αυτά τα εδάφη πριν απ’ τους Τούρκους όπως Λυδοί, Χετταίοι, Ίσαυροι και Πέρσες και θα έλθουν κι άλλοι μετά από αυτούς (Αλεβίτες, Κούρδοι, Άραβες για παράδειγμα). Δε θέλω να γράψω κάτι προκλητικό μα κάνει λάθος να εξαιρεί τη χώρα του από τον κανόνα.