Τουρκική αντίληψη περί τέχνης !

Τουρκική αντίληψη περί τέχνης !

Κείμενο του ιστολόγιου   22/6/2021

Δεν ξέρουμε αν πρόκειται για έργο τέχνης που πλήρωσε ο δήμος του Ντιγιαρμπακίρ.

Δηλαδή με εντολή του διορισμένου από τον Ερντογάν εκεί επιτρόπου…

Μπορεί να είναι και έργο της εταιρίας κινητής τηλεφωνίας….

Πάντως κάποιος είχε την έμπνευση να βάλει πάνω στην κεραία κινητής τηλεφωνίας ένα μεγάλο ομοίωμα καρπουζιού !