Γράφει ο Βαλκανίδης Δήμος tamystikatoubaltou.blogspot.
Με ιδιαίτερη προφανώς ικανοποίηση, καλωσορίζουμε εις το ημέτερο τοπικό [απαγορευμένο] blog μας, ονόματι tamystikatoubaltou, τον σεβαστό ευπατρίδη Κύριο Κώστα Καραΐσκο, εξ απόμακρης Κομοτηνής Θράκης ορμώμενο, ώστε να μας μιλήσει σε μία φιλική συνέντευξη -συζήτηση εν πολλοίς εφ΄ όλης της ύλης, για τα περαιτέρω φλέγοντα ακανθώδη Εθνικά μας ζητήματα που μας απασχολούνε, προσδοκώντας ως είθισται, ότι θα ταράξει με τον πύρινο λόγο του, τα λεγόμενα καθεστωτικά και καθώς πρέπει πολιτικά λιμνάζοντα ύδατα. Ο ίδιος άλλωστε φέρει την εκτίμηση όλου του λεγόμενου Πατριωτικού χώρου, περί του ανυπέρβλητου Εθνικού ακτιβισμού του, δια της πολλαπλής του ποικιλώνυμης ενεργείας. Εν τω μεταξύ, καθώς εν γένει, δεν φείδεται καθόλου λόγου, για όσους δεν γνωρίζουνε, ηγείται ως επικεφαλής της παρατάξεως, εδώ και αρκετά χρόνια, μίας ημετέρας πάρα πολύς δραστήριας τοπικής κινήσεως, εις την γενέτειρα του την Κομοτηνή, με την ονομασία Σπάρτακος, όπως επίσης υπήρξε και υποψήφιος δήμαρχος Κομοτηνής εις τις τελευταίες προσφάτως Δημοτικές Εκλογές που διεξήχθησαν, για αυτό και της σήμερον είναι επισήμως εκλεγμένος Δημοτικός Σύμβουλος Κομοτηνής. Παράλληλα, έλαβε μέρος ως ενεργό μέλος, σαν ομιλητής, εις στο Παλλαϊκό συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης, περί της Ελληνικότητας της Μακεδονίας μας, έναντι των Σλάβων παραχαρακτών σχισματικών Βουλγάρων προπαγανδιστών ανιστόρητων Σκοπιανών, και όπως αντιλαμβάνεστε όλοι σας, ομιλούμε για έναν άνθρωπο πάρα πολύ δραστήριο, εις ότι αφορά τις εκάστοτε Εθνικές μας επάλξεις.
ΕΡΩΤΗΣΗ:Κύριε Κώστα Καραΐσκο, στην γενέτειρα σας την Κομοτηνή, δραστηριοποιείται αλγεινώς και συνάμα ανθελληνικώς ως γνωστόν, το τοπικό Τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής, με ό,τι αυτό δυσάρεστο συνεπάγεται. Εν ολίγοις, έχει μετατραπεί σε κράτος εν κράτει, ως ο βραχίονας του τουρκικού παρακράτους και του βδελυρού επεκτατισμού του. Φοβάστε μία περαιτέρω δυσάρεστη, μετέπειτα αποσταθεροποίηση τύπου Κοσσόβου της περιοχής;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:Κύριε Βαλκανίδη, αγαπητέ Δήμο, πράγματι το τουρκικό Προξενείο στην Κομοτηνή είναι η αιχμή του δόρατος για τον τουρκικό επεκτατισμό και το βασικό εργαλείο του για την αμφισβήτηση της ελληνικής κυριαρχίας στη Θράκη. Δεν πρόκειται για κάποιο μυστικό, πολλά επίσημα χείλη το έχουν πει, ωστόσο καμμία Κυβέρνηση δεν έχει τα κότσια να το περιορίσει δραστικά αν όχι να το ξηλώσει. Σήμερα, βεβαίως, η κοσσοβοποίηση της περιοχής δεν είναι στα πιθανότερα σενάρια αλλά αφενός ουδείς γνωρίζει το μέλλον κι αφετέρου είναι η δική μας αβελτηρία που αφήνει τόσον χώρο δράσης σε μια ξένη διπλωματική αποστολή εχθρικής χώρας. Αβελτηρία και δειλία διαχρονική, δυστυχώς.
ΕΡΩΤΗΣΗ:Δεν σας κρύβω ότι όταν επισκέφθηκε προσφάτως την Κομοτηνή, ο μισέλληνας Τούρκος Πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, αισθάνθηκα πάρα πολύ άβολα. Δυσαρεστήθηκα εν πολλοίς, φοβούμενος περαιτέρω μειοδοτικές μουσουλμανικές αντιδράσεις, ως ένας απλός απόμακρος πολίτης, βλέποντας την εν λόγω αλγεινή εικόνα, για αυτήν την παράτολμη κατάφορη αποκρουστική τοπική σύμπνοια που επακολουθούσε. Εν συνεχεία, υπονοώντας με τους αχαρακτήριστους χαιρετισμούς τους, ότι η εν γένει περιοχή, του ανήκει δικαιωματικώς, ώστε να παρελαύνει με τους αναρίθμητους μπράβους του, όπως επίσης, και με τις πολλαπλές μαύρες λιμουζίνες να τον συνοδεύουνε, καθώς να τον υποδέχονταν, δια των στείρων εντυπώσεων, σαν να ήτανε στην χώρα της καταγωγής του, κάποιοι προφανώς Τουρκογενείς παράπλευροι επισήμως αναγνωρισμένοι μειονοτικοί Θρακιώτες. Εσείς οι ημέτεροι τοπικοί Έλληνες Χριστιανοί Ορθόδοξοι πλειοψηφικοί προφανώς, συντοπίτες της Κομοτηνής, πως νιώσατε βλέπονταν αυτές τις αήθεις ανθελληνικές εικόνες;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:Όπως ενδεχομένως γνωρίζετε σε κείνη την επίσκεψη του Ερντογάν είχαν προηγηθεί οι απαράδεκτες δηλώσεις του στην Αθήνα, κατάμουτρα του Προέδρου και του τότε πρωθυπουργού μας. Αλλά ούτε κι εκείνη η αήθεια στάθηκε δυνατόν να αποτρέψει την επίσκεψή του στη Θράκη! Μάλιστα εμείς που αναλάβαμε και συντονίσαμε μια διαμαρτυρία άνω των 20 συλλογικοτήτων κατά του ερχομού του στην Κομοτηνή, κρατηθήκαμε στην Ασφάλεια, κατασχέθηκαν οι αφίσες μας (που έγραφαν απλώς τη λέξη «ανεπιθύμητος» κάτω ἀπό τη φωτογραφία του Τούρκου προέδρου) και κατηγορηθήκαμε ως …εθνικιστές! Εθνικισμός να αντιδράς στη έλευση αυτού που διαφεντεύει την Τουρκία φασιστικά και θέλει να βάλει πόδι στον τόπο σου! Το θέαμα που περιγράφεται ήταν και κάπως σκηνοθετημένο, με μεταφερόμενους οπαδούς από χωριά της Ξάνθης. Πάντως αναμφισβήτητα ένα μέρος της μειονοτικής κοινωνίας είναι 100% με την «μητέρα – πατρίδα» όπως την ονομάζουν και όποιος έχει δυο δράμια λογικής αντιλαμβάνεται πως η συμβίωση τοπικά δεν περιέχει μόνο αρμονικές πλευρές…
ΕΡΩΤΗΣΗ:Κύριε Κώστα Καραΐσκο, υπήρξατε ένας από τους κεντρικούς ομιλητές εις τα Παλλαϊκά συλλαλητήρια περί της Ελληνικότητας της Μακεδονίας, που διεξήχθησαν στην Θεσσαλονίκη, δια της κατάπτυστης προδοτικής συμφωνίας των Πρεσπών. Εν ολίγοις, την καινούργια κυβέρνηση της νεοφιλελεύθερης καπιταλιστικής ΝΔ, που πλέον βρίσκεται στο τιμόνι της χώρας μας, εδώ και 4,5 μήνες, πως την κρίνετε μέχρι στιγμής; Υπάρχει περίπτωση να καταγγείλει επισήμως, ως ανεδαφική και ανάρμοστη εν πολλοίς, την προδοτική συμφωνία, ή απλώς λόγω πολιτικών ιδιοτελώς σκοπιμοτήτων, θα συνεχίσει εσκεμμένως να μας εμπαίζει, πλην εμμέσως και σαφώς, υπονομευτικά δολίως, με τον υπαινιγμό ότι δεν μπορεί να την καταγγείλει, για να την καταργήσει επί της ουσίας, διότι την παρέλαβε από την προηγούμενη κυβέρνηση;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:Την προδοσία των Πρεσπών μόνο η συριζέα Κυβέρνηση μπορούσε να την ψηφίσει, αφού ο κομματικός της εσμός είχε πάντα τέτοιες αντιλήψεις για το ζήτημα. Όχι ότι οι της ΝΔ θα πετύχαιναν τίποτε καλύτερο αλλά δεν θα μπορούσαν να το «πουλήσουν» στην κομματική τους πελατεία. Τώρα όμως που το βρήκαν έτοιμο, πακεταρισμένο, δεν πρόκειται να το αγγίξουν. Μιλώ για την παρούσα ΝΔ και μακάρι να με διαψεύσει. Μόνη μου ελπίδα είναι η λεγόμενη «κανονιστική λειτουργία του πραγματικού».
ΕΡΩΤΗΣΗ:Φρονείτε ότι υπάρχει μία διακριτή σεβάσμια ισόρροπη ανάπτυξη, μεταξύ των επισήμως ελαχίστων Ελλήνων Χριστιανών Ορθοδόξων μειονοτικών Ρωμιών, της Κωνσταντινουπόλεως, όπως επίσης και των δύο αμφοτέρων νήσων μας, της Ίμβρου και της Τενέδου, με τους πολλαπλούς μειονοτικούς μουσουλμάνους, της Ορεινής Ροδόπης αλλά και πέριξ αυτών, καθώς εν γένει, απολαμβάνουνε όλα τα πολυποίκιλα προνόμια των εκατέρωθεν διατάξεων;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:Δεν μπορεί να γίνει καμμία σύγκριση. Οι δικοί μας τράβηξαν τα πάνδεινα, εκμηδενίστηκαν αριθμητικά και τώρα που έπαψαν πια να έχουν την παραμικρή προοπτική, οι Τούρκοι τους παραχωρούν κάποια δικαιώματα ώστε να μην εξαφανιστούν εντελώς. Τους χρειάζονται για να συνεχίσουν να μιλούν για «αμοιβαιότητα», εννοώντας τους 120.000 μουσουλμάνους της ελληνικής Θράκης απέναντι στους 1800 εναπομείναντες, κυρίως ηλικιωμένους Πολίτες. Να τελειώνει αυτό το αστείο, οι δικοί μας εκεί να διεκδικήσουν ό,τι τους αναλογεί βάσει εγχωρίου και διεθνούς δικαίου και να λήξει οποιαδήποτε συσχέτιση με τους εν Ελλάδι μουσουλμάνους.
ΕΡΩΤΗΣΗ:Κύριε Κώστα Καραΐσκο, υπήρξατε ένας από τους κύριους, βασικούς εν πολλοίς διοργανωτές, της διαμαρτυρίας ή του συλλαλητηρίου, που διεξήχθη στο Τελωνείο των Κήπων του Έβρου, εν ολίγοις, στα σύνορα τα Ελληνοτουρκικά, απαιτώντας σαφώς, περί της απαραίτητης φύλαξης των ασφαλών συνόρων, και του μη εποικισμού τους, από τις αναρίθμητες παράνομες μουσουλμανικές ορθές, που καταφθάνουνε σωρηδόν, λόγω των λαθρομεταναστών-προσφύγων-μεταναστών. Εν τέλει, θεωρείτε ότι έχει μετατραπεί η χώρα μας, προ πολλού, ως ένα ορθάνοιχτο ξέφραγο αμπέλι, θέλοντας και μη, με όλους αυτούς τους χιλιάδες καθημερινώς που καταφθάνουνε εμφανώς παρανόμως, περισυλλέγοντας στους κόλπους της, το κάθε καρυδιάς καρύδι, δια των αλλόθρησκων μουσουλμάνων ως επί το πλείστο, σε μία σύγχρονη πολιτισμική Βαβέλ, με ότι αυτό το αλγεινό μπορεί να το συνοδεύσει;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:Κι αν δεν έχει ήδη μετατραπεί κ. Βαλκανίδη, σίγουρα είναι θέμα ελαχίστων ετών να μετατραπεί. Η χώρα προδίδεται από τις κυβερνώσες ελίτ της, η κοινωνία διαλύεται και ημείς άδομεν ανόητα άσματα για «πρόσφυγες» και «πολυπολιτισμικότητες». Αν δεν κηρυχτεί η πατρίδα μας σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, αν δεν εξωπετάξει τις ΜΚΟ και τις διεθνείς υπηρεσίες που αλωνίζουν, αν δεν ασφαλιστούν τα σύνορά μας, έχουμε τελειώσει.
ΕΡΩΤΗΣΗ:Κύριε Καραΐσκο, φοβάστε το ενδεχόμενο, με τις αυξανόμενες πολλαπλές συνεχιζόμενες προφανώς, παράνομες μεταναστευτικές ροές, που επικρατούνε στην χώρα μας, θέλοντας και μη. Εν συνεχεία, μια περαιτέρω Εθνική αλλοίωση, συρρίκνωσης, εάν υπολογίσει κανείς, και την ως είθισται υποβάθμιση της ζωής των γηγενών αυτοχθόνων Ελλήνων, λόγω και της ανασφάλειας που νιώθουνε, εξαιτίας των εισελθόντων παράνομων αναρίθμητων μουσουλμάνων λαθρομεταναστών-προσφύγων-μεταναστών, όπως επίσης και την επικείμενη προφανώς υπογεννητικότητα, δια της ανεργίας που μας πλήττει;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:Όλα αυτά είναι απολύτως βάσιμα, χιλιοειπωμένα από ανθρώπους που έχουν ακόμη νου και εντιμότητα, αλλά κανέναν ρόλο δεν παίζουν στον δημόσιο διάλογο, πόσο μάλλον στην κρατική μας πολιτική. Χρειάζεται πρώτα πρώτα να απαντηθεί το καίριο ερώτημα: θέλουμε ένα ελληνικό κράτος, ύστατο καταφύγιο του ελληνικού λαού, ναι ή όχι; Φοβάμαι ότι πολλοί βρίσκουν ήδη και την διατύπωση του ερωτήματος … «ρατσιστική»!
ΕΡΩΤΗΣΗ:Στις πρόσφατες παρελθούσες Ευρωεκλογές, το τοπικό υποτιθέμενο μειονοτικό [Τουρκικό] κόμμα DEB, εξελέγη δυστυχώς, πρώτο αλγεινώς και με διαφορά από το δεύτερο κόμμα, εις τον νομό Ροδόπης. Εν γένει, πιστεύετε ότι με τέτοια κατάπτυστα ποσοστά, εκπορευόμενα εκ του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής, υπέρ του δέοντος ανθελληνικά προφανώς, ανοίγει ο ασκός του Αιόλου, σαν τον σύγχρονο Δούρειο ίππο, για μία περαιτέρω αποσταθεροποίηση τύπου Κοσσόβου, της εν λόγω ημετέρα τοπικής περιοχής;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:Το DEB είναι ένα σύμπτωμα, δεν είναι η αρρώστεια. Μάλιστα ένα σύμπτωμα όχι πολύ επώδυνο (λόγω του ανυπέρβλητου ορίου του 3%) αλλά πάντως είναι κι ένας δείκτης πως τα πράγματα δεν πάνε και τόσο καλά, όπως κατά καιρούς θέλουν να μας λένε οι ιθύνοντες. Ένα καμπανάκι που δεν δείχνει όμως να αφυπνίζει κανέναν από τους κοιμώμενους (ή μήπως βολεμένους;) φύλακες.
ΕΡΩΤΗΣΗ:Κύριε Κώστα Καραΐσκο, εις την Ορεινή Ροδόπη, η πλειοψηφία των γηγενών αυτοχθόνων κατοίκων, συγκαταλέγονται επισήμως αναγνωρισμένοι, ως Έλληνες Πομάκοι μουσουλμάνοι, με βάση την Συνθήκη της Λωζάνης του 1922, δια της ανταλλαγής των εκάστοτε πληθυσμών εκατέρωθεν, εξισλαμισμένοι ως είθισται. Φρονείτε ότι διαχρονικώς έσφαλαν πολλαπλώς, όλες οι κυβερνήσεις της χώρας μας που παρήλθαν, διότι δεν επέδειξαν τον πρέπουσα ζήλο, συμπάθεια του ανάλογου ενδιαφέροντος, προς τους Έλληνες μουσουλμάνους Πομάκους, των Αγριάνων απογόνων επί Μεγάλου Αλεξάνδρου, και έτσι τους παραδίδαμε ευκόλως την καρδία, εις την αγκαλιά της επεκτατικής γείτονας εχθρικής Τουρκίας;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:Αν εννοείτε την απουσία συστηματικής ελληνικής πολιτικής για τους Πομάκους, έχετε δίκιο, άλλωστε σε ποιο θέμα η πολιτεία έδειξε ζήλο και συνέχεια; Η διαφορετικότητα εν πολλοίς παραμένει αλλά δεν είναι συνήθως τέτοια που να κρατάει τον Πομάκο μακρυά από την τουρκική επιρροή. Κι αυτή η τελευταία δεν είναι μόνο ιδεολογική, είναι συχνά απολύτως υλική: περιουσία στην Τουρκία, παιδιά που σπουδάζουν εκεί, διασυνοριακό εμπόριο, γάμοι μικτοί… Δεν ξέρω τι μπορεί πια να διασωθεί.
ΕΡΩΤΗΣΗ:Η πόλη της Κομοτηνής θεωρείται ως η κατεξοχήν νούμερο ένα διακριτή ισόρροπη πόλη, της εν γένει σεβάσμιας διαφορετικότητας, καθώς συνυπάρχουνε αρμονικώς ειρηνικώς επί πολλά έτη, δύο θρησκευτικές κοινότητες, η χριστιανική με την μουσουλμανική, χωρίς να μεσολαβούνε αναμεταξύ τους προστριβές, εκτός πολύ ελαχίστων, προβακατόρικων ως είθισται ενεργειών, από μέρος μισαλλόδοξων μουσουλμάνων. Εν συνόλω, θεωρείτε πως η ανταλλαγή αμοιβαίας ασφαλής εθελούσιας προστασίας, θα συνεχίσει να υπάρχει και στο απώτερο μέλλον;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:Η συμβίωση είναι πράγματι καλή, δεν πρέπει όμως να ξεχνούμε ότι ζούμε σε αλληλοεπηρρεαζόμενες μα παράλληλες κοινωνίες. Οι ζωές των δύο κοινοτήτων τέμνονται για λόγους οικονομικούς ή άλλους, περιστασιακά, και σπανίως η τομή είναι πιο κάτω από την επιδερμίδα. Κι αληθεύει πως τα φανατικότερα στοιχεία συνήθως κατοικούν σε αμιγείς οικισμούς, δεν έχουν δηλαδή την επαφή με τον άλλον. Το μέλλον είναι άδηλον, αν δεν έχουμε δραματικές αλλαγές, ναι, μπορεί να συνεχιστεί η λειτουργική συμβίωση.
ΕΡΩΤΗΣΗ:Κύριε Κώστα Καραΐσκο, εν τέλει, μπορείτε να μας πείτε, ως επίλογος μηνύματος υστερόγραφου, ό,τι εσείς επιθυμείτε, χωρίς να σας διαφεύγει ότι απευθύνεστε σε ένα μάλλον στενό, συντηρητικό κοινό, των ημιαστικών απόμακρων Κουφαλίων Θεσσαλονίκης, πέριξ της Αρχαίας Πέλλας, που ανήκει στην κεντρική Μακεδονία μας;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:Χρειαζόμαστε κ. Βαλκανίδη ανθρώπους σοβαρούς και έντιμους, με ελληνική παιδεία, με κάποιαν οικονομική ευχέρεια και – ει δυνατόν – εκτός Αθηνών. Ξέρω ότι είναι πολλά όλα αυτά αλλά με λιγότερα δεν μπορούμε να προκόψουμε. Ειδικά το τελευταίο, δεν είναι κάποιος αντιαθηναϊσμός αλλά η ανάγκη να υπάρξει Ελλάδα και εκτός του Λεκανοπεδίου. Δεν μπορεί να επιβιώσει χώρα με τέτοιον υδροκεφαλισμό, όλα να συμβαίνουν και να ελέγχονται από ένα κύτταρο, ενώ το υπόλοιπο σώμα να αδειάζει από αίμα και ζωή. «Σπάρτακο» λοιπόν και στα Κουφάλια, γιατί όχι; Σας ευχαριστώ.
Σας ευχαριστώ εγκαρδίως, και εύχομαι ολοψύχως, πολλαπλασιασμό των φωνών που δεν συμβιβάζονται. Επομένως, μακάρι να αυξηθούνε οι φωνές της Εθνικής αντίστασης, εναργώς σαν και την δική σας, που προβάλλουν προς το έξω, την Εθνική μας περισυλλογή ως πρώτιστο αγαθό της συλλογικής μας μνήμης.
Πέτα την ανθρωπιά σου και από τον αφέντη πιάσου, και όταν σε φτύσει αυτός να κάθεσαι σκυφτός, και θα έχεις τα πρωτεία στην σάπια πολιτεία-κοινωνία.
Λέμε δυνατά αυτά που οι άλλοι ψιθυρίζουν.
Ο λάτρης της Ελληνικής ιστορίας ο Βαλκανίδης Δήμος.