ΕΡΝΤΟΓΑΝ: ¨ΦΕΤΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΠΟΥΤΙΝ ΘΑ ΘΕΜΕΛΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ¨

ΕΡΝΤΟΓΑΝ: ¨ΦΕΤΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΠΟΥΤΙΝ ΘΑ ΘΕΜΕΛΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ¨

 

Πρόεδρος της Δημοκρατίας Ερντογάν: Θα ρίξουμε τα θεμέλια μαζί με τον Πούτιν
Ο Ερντογάν μιλώντας στην  ¨Τελετή διανομής Φυσικού Αερίου σε 101 περιοχές¨ δήλωσε πως ¨Φέτος αρχίζουμε τον πυρηνικό σταθμό του Ακουγιού, θα ρίξουμε τα θεμέλια μαζί με τον Πούτιν¨.
Οι επικεφαλίδες της ομιλίας του προέδρου της Δημοκρατίας Ερντογάν, ήταν οι εξής:

……………..

Ο αγωγός Τουρκικό Ρεύμα ελπίζουμε πως φέτος θα φτάσει στις ακτές μας και στα τέλη του 2019 θα πάρουμε το πρώτο φυσικό αέριο.

Όπως φάνηκε και το 2017 η οικονομία μας είναι από τις πλέον ταχεία αναπτυσσόμενες οικονομίες στον κόσμο. Ανάλογη θα είναι και η αύξηση στην ζήτηση για ενέργεια.

Φέτος αρχίζουμε την κατασκευή του πυρηνικού σταθμού του Ακουγιού. Τα εγκαίνια του σταθμού σχεδιάζουμε να τα κάνουμε σύντομα μαζί με τον πολύτιμο φίλο μου τον πρόεδρο της Ρωσικής Ομοσπονδίας κύριο Πούτιν. Στο θέμα του Τουρκικού Ρεύματος κινούμεθα από κοινού με την Ρωσία και από κοινού θα κερδίσουμε.

Επιταχύνουμε τις σεισμολογικές έρευνες και τις δραστηριότητες γεωτρήσεων μας. Δώσαμε στην Τουρκία ένα από τα μεγαλύτερα πλοία γεωτρήσεων στον κόσμο. Το πλοίο μας θα ξεκινήσει για να κάνει την πρώτη του γεώτρηση στον Αν. Μεσόγειο. Ελπίζω η ξεκάθαρη στάση μας στις δραστηριότητες γεωτρήσεων στα ανοιχτά της Κύπρου και παρά την αντίδραση της Τουρκίας, να έγινε μάθημα σε κάποιους. Κανείς δεν μπορεί να παραβιάζει τα δικαιώματα των Τουρκοκυπρίων¨.

……………..

https://www.yeniakit.com.tr/haber/cumhurbaskani-erdogan-temelini-putinle-atacagiz-438141.html

20/3/2018

Tags: