- 20 July 2017
- By TourkikaNea.gr
- 0 Comments
ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ…
O πρωθυπουργός Μπιναλί Γιλντιρίμ μιλησε σε τελετή σχετικά με την 43η επέτειο της ¨Επιχείρηση Ειρήνης¨ στην Κύπρο.
Ο Γιλντιρίμ δήλωσε πως ¨Η Τουρκία πιστεύει πως οι ενεργειακές πηγές στην Α. Μεσόγειο αποτελούν μια ευκαιρία για συνεργασία, άλλα τα μονόπλευρα βήματα της ελληνοκυπριακής πλευράς είναι άκαιρα, επικίνδυνα και ωθούν προς το αδιέξοδο. Για μια ακόμη φορά δηλώνω πως θα προστατευτούν τα πηγάζοντα από το διεθνές δίκαιο φυσικά δικαιώματα και συμφέροντα της Τουρκίας και του Τουρκοκυπριακού λαού στην περιοχή και προτείνω σε όλες τις πλευρές, ιδιαίτερα σε αυτό το θέμα να φερθούν πιο υπεύθυνα .¨
http://haber.sol.org.tr/toplum/binali-yildirim-zamansiz-ve-tehlikeli-203482
20/7/2017
Σχ: Μια χαρά το πάει το θέμα η Κύπρος.
Αφήστε τον ¨γκριζο λύκο¨ να σκούζει…
Ξύδι…
