ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΤΕΞ ΑΧΜΕΤ ΚΟΥΡΤ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΗΝ ΓΛΑΥΚΗ

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΤΕΞ ΑΧΜΕΤ ΚΟΥΡΤ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΗΝ ΓΛΑΥΚΗ

O πρόεδρος της ΤΕΞ κατήγγειλλε τα φασιστικά ΜΜΕ

ahmet-kurt

Ο πρόεδρος της Τουρκικής Ένωσης Ξάνθης δημοσίευσε ανακοίνωση με την οποία καταγγέλλει τα φασιστικά ΜΜΕ τα οποία σε δημοσιεύματα τους διαστρέβλωσαν εξολοκλήρου αυτά που συνέβησαν κατά την νεκρώσιμη τελετή στο χωριό Γλαύκη.  Ο δικηγόρος Αχμέτ Κουρτ με τα ερωτήματα που απευθύνει κατέρριψε τους ισχυρισμούς αυτών που δημοσιεύουν ψευδείς ειδήσεις

Η δήλωση που έκανε ο πρόεδρος της ΤΕΞ Αχμέτ Κουρτ έχει ως εξής :

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ -ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Χτες Πέμπτη 14 Ιουνίου ,μετά από το μεσημεριανό ναμάζι στην Γλαύκη, έγινε η κηδεία και αποδόθηκε στο χώμα ο καταγόμενος από την Γλαύκη-Ξάνθης 19 ετών Αχμέτ Κατουνλού , ο οποίος την περασμένη μέρα και ενώ υπηρετούσε την θητεία του στην Κεραμωτή, μπήκε στην θάλασσα για να δροσιστεί και πνίγηκε. Εύχομαι ξανά για έλεος από τον Αλλάχ, εκφράζω τα συλλυπητήρια μου στην οικογένεια και σε όλους τους κατοίκους της Γλαύκης και εύχομαι να έχουν υπομονή. Ας πάει στον παράδεισο

Σχετικά  όμως με την νεκρώσιμη τελετή κάποια τοπικά φασιστικά ΜΜΕ στερούμενα ανθρωπιάς και ενάντια στις αρχές της δημοσιογραφίας, διέπραξαν πάλι αδίκημα στοχοποιώντας με αναληθείς, ψευδείς και μονόπλευρες ειδήσεις εμένα, τον Ενάρετο Μουφτή μας Αχμέτ Μέτε, τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Χουσεΐν Ζεϊμπέκ, τον δήμαρχο Μύκης Τζεμίλ Καμπζά, τον ευρισκόμενο στο εξωτερικό εκείνη την  ώρα πρόεδρο του DEB Μουσταφά Αλή Τσαβούς (η κωμική πλευρά της υπόθεσης) και τον πρόεδρο του Συλλόγου Επιστημόνων Μειονότητας Δυτικής Θράκης κύριο Αχμέτ Μέτε.

Πριν κάνω κάποιες ερωτήσεις σε αυτά τα φασιστικά ΜΜΕ, για να αντιληφθούμε το πραγματικό πρόσωπο του περιστατικού, ας ρίξουμε μια ματιά στην ανακοίνωση που έγραψε στο FB ο ιμάμης του χωριού της Γλαύκης.

Να λοιπόν η ανακοίνωση –χαστούκι του ιμάμη της Γλαύκης Ερκάν Αζίζογλου προς τους προβοκάτορες και τους ψεύτες

………………..

………………

ΡΩΤΑΩ

1) Εάν εμείς όπως υποστηρίζετε στα ψευδή σας δημοσιεύματα επιτεθήκαμε στην σημαία της πατρίδας μας, εάν επεμβήκαμε (κάτι που αποτελεί αδίκημα), τότε για ποιο λόγο ενώ υπήρχαν δεκάδες αξιωματικοί, στρατιώτες και αστυνομικοί, δεν συνελήφθημεν ;

2) Εάν εμείς απαγάγαμε το φέρετρο του αείμνηστου, τότε οι δεκάδες στρατιώτες που κρατούσαν την σημαία υπό την ηγεσία του αξιωματικού, σε τίνος την κηδεία μπροστά περπατούσαν ;

3) Σε τι στόχευε η έλλειψη σεβασμού που επέδειξε ο κρατικά διορισμένος μουφτής προς τον πόνο του χωριού και της οικογένειας, αυτός που δεν τον έχουμε δει ποτέ σε καμία κηδεία…

4)  Εσείς που με τα ψευδή και μονόπλευρα δημοσιεύματα σας, μας στοχοποιείτε στην κοινωνία και απέναντι στους Έλληνες φίλους μας αλλά και μέσα στους ανθρώπους μας στην μειονότητα, με τους οποίους ποτέ δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα και πάντα ζούσαμε ειρηνικά, άραγε τίνων την εύνοια επιδιώκετε ;

Εεεεε φασιστικά ΜΜΕ…

Εσείς στοχοποιείστε όσο θέλετε, γράψτε όσες ψευδείς ειδήσεις θέλετε, η μειονότητα αυτή για μια ακόμη φορά έδωσε την πιο ωραία απάντηση σχετικά με το ποιόν θα σέβεται. Εμείς αντί να είμαστε αιχμάλωτοι μιας θέσης εξουσίας, προτιμούμε να είμαστε οι άρχοντες της κοινότητας και του κόσμου….

Επιθυμώ να αναφέρω το εξής, μακάρι και εσείς να επιδεικνύατε λίγο από τον σεβασμό που έχουν προς αυτήν την πατρίδα τους οι άνθρωποι αυτής της μειονότητας. Εμείς είμαστε οι άνθρωποι-μέλη της τουρκικής μειονότητας που έχουμε δώσει μάρτυρες για την πατρίδα μας και πάντοτε είμαστε έτοιμοι να γίνουμε μάρτυρες για αυτή την πατρίδα,  καθώς τον μαρτυρικό θάνατο τον έχουμε για ρόφημα.

……………………

Επιθυμώ να αναφέρω πως καταγγέλλω με οργή αυτά τα τοπικά φασιστικά ΜΜΕ για αυτές τις μονόπλευρες και ψευδείς τους ειδήσεις. Ας ερευνήσει ο εισαγγελέας Ξάνθης το πραγματικό πρόσωπο του περιστατικού, ας εκπληρώσει τα καθήκοντα που του αναλογούν. Επίσης εκφράζω και την συγγνώμη μου εάν με ένα τέτοιο λυπηρό περιστατικό λυπήσαμε την οικογένεια Κατουνλού.

Με σεβασμό

Δικηγόρος Αχμέτ Κουρτ

http://milletgazetesi.gr/view.php?id=5185

15/7/2016

Tags:

TourkikaNea.gr

1 comment on “ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΤΕΞ ΑΧΜΕΤ ΚΟΥΡΤ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΗΝ ΓΛΑΥΚΗ

  1. Ο ορισμός του φασισμού καταγγέλλει τους υπόλοιπους για φασισμό! Ώ καιροί, ώ ήθη…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *