ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΙΛΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ ΧΑΤΙΜ ΤΟΥ ΕΧΙΝΟΥ

ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΙΛΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ ΧΑΤΙΜ ΤΟΥ ΕΧΙΝΟΥ

sahin-01

…………………….

Την προσευχή στο χάτιμ την έκανε ο μουφτής Ξάνθης Αχμέτ Μέτε. Ο Μέτε μετά από την προσευχή απευθυνόμενο στους ομογενείς μετέφερε τα χαιρετίσματα του Πρόεδρο της Τ.C. Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν τον οποίο συνάντησε πριν από λίγες μέρες στην Άγκυρα. Ο μουφτής Μέτε αναφέρθηκε στις εξελίξεις του τελευταίου διαστήματος. Ιδιαίτερα αναφέρθηκε στο κλείσιμο των δύο παραρτημάτων του Συλλόγου Επιστημόνων Μειονότητας, στις δηλώσεις του προέδρου της Δημοκρατίας και στην δήλωση του υπουργού Εξωτερικών που είπε πως ¨Η μειονότητα στην Θράκη είναι ελληνική¨, λέγοντας πως αυτά δεν πρόκειται ποτέ να γίνουν αποδεκτά, πως η τουρκική μειονότητα δεν πρέπει να παραμείνει σιωπηλή απέναντι σε όλα αυτά  και ότι στην επόμενη περίοδο θα αντιδράσει με δημοκρατικό τρόπο.
Στην ομιλία του ο Μέτε , ανέφερε πως όταν επισκέφτηκε τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Κύριο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν τον κάλεσε την δυτική Θράκη. Μετέφερε τα χαιρετίσματα και την αγάπη του Ερντογάν και περιέγραψε πως ηγέτες από κάθε βαθμίδα της μητέρας πατρίδας μας, παρακολουθούνε στενά τα θέματα της δυτικής Θράκης και εκφράζουν με δυνατό τρόπο την στήριξη τους. Είπε πως το μόνο που ζητάνε από εμάς είναι να εκπληρώσουμε τα καθήκοντα που μας αναλογούνε, να μην υποχωρήσουμε σε θέματα των εθνικών και θρησκευτικών μας αξιών, να είμαστε μέσα σε ενότητα και ομοψυχία……

………………….

………………….

Τέλος στους ομογενείς μίλησε και ο πρόξενος της T.C. στην Κομοτηνή Αλή Ριζά Ακιντζί. Ο Ακιντζί αρχίζοντας την ομιλία τόνισε την σημασία της αδερφοσύνης. Είπε πως παγκοσμίως ζούνε 1,5 δις μουσουλμάνοι αδερφοί και πρόσθεσε πως εξ αυτών τα 250-300 εκ. είναι Τούρκοι. Ανέφερε πως εμείς μιλώντας ως Τούρκοι την ίδια γλώσσα μπορέσαμε και φτάσαμε ως την Κίνα, είπε πως τον καιρό που οι Τούρκοι έγιναν μουσουλμάνοι το Ισλάμ αντιμετώπιζε μεγάλα προβλήματα, κάτι που άλλαξε με τον εξισλαμισμό των Τούρκων,καθώς με του Τούρκους άλλαξε το πρόσωπο του Ισλάμ, κάτι που όπως είπε το είδαμε και στα ποιήματα που διάβασαν τα παιδιά μας σήμερα.

Εδώ στο ευλογημένο χωριό Şahin (Εχίνος)  που πήρε το όνομα του από τον Λαλά Σαχίν Πασά (σημ. μεταφρ : ο Οθωμανός κατακτηής της περιοχής), επί αιώνες τα εζάν και οι προσευχές διαβάζονται εδώ και με τις προσπάθειες των Τούρκων της Δυτικής Θράκης θα συνεχίσουν να διαβάζονται

sahin-16 sahin-19 sahin-23

…………………..

http://milletgazetesi.gr/view.php?id=4852

30/5/2016

Tags: