¨Συνεχίζουμε και σήμερα με την κα Εμινέ να περνάμε ήπια την ασθένεια¨

¨Συνεχίζουμε και σήμερα με την κα Εμινέ να περνάμε ήπια την ασθένεια¨

Σήμερα το πρωί, ο γιατρός,  μας έκανε τον τακτικό μας έλεγχο.

Ευτυχώς, τίποτα αρνητικό.

Συνεχίζουμε και σήμερα με την κα Εμινέ να περνάμε ήπια την ασθένεια και συνεχίζουμε τη δουλειά μας από το σπίτι

Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν

 

TourkikaNea.gr

2 comments on “¨Συνεχίζουμε και σήμερα με την κα Εμινέ να περνάμε ήπια την ασθένεια¨

  1. που να επιδεινωθεις οπως γινεται παντα με αυτη την ασθενεια (στην αρχη ηπια μετα επιδεινωση διασωληνωση και θανατος) να διασωληνωθεις και να βλεπεις εφιαλτες για την κολαση που σε περιμενει στον αφεντη σου το σατανα σουλτανο τρομοκρατη!!!!

    να συρθεις στα νοσοκομεια να σακατευτεις να ζησεις την υπολοιπη ζωη σου αρρωστος και σε εξι μηνες να πεθανεις και εσυ και η οθωμανια ολη!!!

    μονο που με τετοια κερατα δε θα χωρεσεις ουτε σε κασα καταραμενε σουλτανο!!!

    αλλα η εμινε να ζησει… να συνεχισει να σου μεγαλωνει τα κερατα και μετα θανατο!!!

  2. Έ, βέβαια, αφού έχουν κάνει το Pfizer, όχι το Turkovac που είναι γιά την πλέμπα!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *