- 6 February 2022
- By TourkikaNea.gr
- 2 Comments
¨Συνεχίζουμε και σήμερα με την κα Εμινέ να περνάμε ήπια την ασθένεια¨
Σήμερα το πρωί, ο γιατρός, μας έκανε τον τακτικό μας έλεγχο.
Ευτυχώς, τίποτα αρνητικό.
Συνεχίζουμε και σήμερα με την κα Εμινέ να περνάμε ήπια την ασθένεια και συνεχίζουμε τη δουλειά μας από το σπίτι
Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν
Bu sabah doktorumuz rutin kontrolümüzü gerçekleştirdi. Hamdolsun, olumsuz bir durum yok. Bugün de hastalığı hafif şekilde geçiriyor, Emine Hanımla birlikte çalışmalarımıza evden devam ediyoruz.
— Recep Tayyip Erdoğan (@RTErdogan) February 6, 2022
που να επιδεινωθεις οπως γινεται παντα με αυτη την ασθενεια (στην αρχη ηπια μετα επιδεινωση διασωληνωση και θανατος) να διασωληνωθεις και να βλεπεις εφιαλτες για την κολαση που σε περιμενει στον αφεντη σου το σατανα σουλτανο τρομοκρατη!!!!
να συρθεις στα νοσοκομεια να σακατευτεις να ζησεις την υπολοιπη ζωη σου αρρωστος και σε εξι μηνες να πεθανεις και εσυ και η οθωμανια ολη!!!
μονο που με τετοια κερατα δε θα χωρεσεις ουτε σε κασα καταραμενε σουλτανο!!!
αλλα η εμινε να ζησει… να συνεχισει να σου μεγαλωνει τα κερατα και μετα θανατο!!!
Έ, βέβαια, αφού έχουν κάνει το Pfizer, όχι το Turkovac που είναι γιά την πλέμπα!