- 4 January 2022
- By TourkikaNea.gr
- 0 Comments
Ύμνος και τελετή στις εγκαταστάσεις της τουρκικής Προεδρίας για τον Σαδίκ !
Κείμενο του ιστολόγιου 4/1/2021
Όπως ανακοίνωσε ο Αμπντουλλάχ Ερέν-πρόεδρος της Διεύθυνσης Απόδημων Τούρκων στις 7/1 στην 75η επέτειο από την γέννηση του πρώην βουλευτή Ροδόπης Σαδίκ Αχμέτ, θα πραγματοποιηθεί στην Εθνική Βιβλιοθήκη στις εγκαταστάσεις της Προεδρίας της Δημοκρατίας. Στα πλαίσια της εκδήλωσης θα παρουσιαστεί βιβλίο που ετοίμασε η υπηρεσία του Ερέν, ενώ όπως αναφέρεται νέοι με καταγωγή από την Θράκη θα ερμηνέυσουν και τον ¨Ύμνο Αχμέτ Σαδίκ¨…
Εμείς βρήκαμε τους στίχους και τους παραθέτουμε:
¨Αφιέρωσε μια ζωή στον λαό του
Οι άνθρωποι πάντα δίπλα του
Σε αυτόν τον δρόμο του αγώνα που άνοιξες
Βαδίζουμε δίπλα-δίπλα
Ω τέκνο του πιστού στον αγώνα Τούρκου
Θέλησαν να τον φιμώσουν, πάλι δεν σώπασε
Ω τέκνο του πιστού στον αγώνα Τούρκου
Δεν χώρεσε στην ιστορία το όνομα αυτής της αλήθειας
Οι αρχές σου αρχές μας
Σε αγαπάμε εγκάρδια
Εμείς είμαστε η Δυτικοθρακιώτικη νεολαία
Εσύ είσαι ο ηγέτης μας
Τον Ιούλιο του 95
Στην επιστροφή σου στο σπίτι
Από το ξαφνικό δυστύχημα
έκλεισες τα μάτια σου
Ω τέκνο του πιστού στον αγώνα Τούρκου
Θέλησαν να τον φιμώσουν, πάλι δεν σώπασε
Δεν χώρεσε στην ιστορία το όνομα αυτής της αλήθειας¨
Και όλα αυτά για κάποιον που όπως έγραφε ο αείμνηστος Ονσούνογλου ¨Μεγάλη επιτυχία της ΜΙΤ που έκανε έναν πράκτορα της βουλευτή στο ελληνικό κοινοβούλιο¨….
Προφανώς αυτο το πρότυπο προωθεί η Άγκυρα για τους νεολαίους από την ελληνική Θράκη που την εξυπηρετούν στους στόχους της.
Το θεμα είναι η όποια ελληνική κυβέρνηση διασφαλίζει κάποιο αντίστοιχο ή και πολλαπλάσιο κόστος για αυτά τα ¨καλά παιδιά¨ της Άγκυρας ;
Ή παραμένει θεατής στην προδοσία τους ;
