- 16 September 2021
- By TourkikaNea.gr
- 1 Comments
Απόστρατος Γιαϊτζί : ¨Η Τουρκία μπορεί να γονατίσει την Ελλάδα χωρίς καν να πολεμήσει¨…
Κείμενο του ιστολόγιου 16/9/2021
Συνεχίζει τις προκλητικές και πολεμικές του δηλώσεις ο γνωστός απόστρατος Τζιχάτ Γιαϊτζι.
Στο παρακάτω βίντεο μεταξύ άλλων είπε και τα εξής τρία :
1) Σήμερα στην Ελλάδα αν υπάρξει περίπτωση πολέμου δεν μπορούν να βρουν στρατιώτες να πολεμήσουν
Το 2020 θα προσλάμβαναν (στον στρατό) 1500 άτομα και με το ζόρι βρήκαν 300 άτομα
Με το ζόρι βρήκαν 300 άτομα. Ενώ σε εμάς Όχι 1.500 άλλα 250 χιλιάδες άτομα προσλαμβάνονται και υποβάλλουν αίτημα ένα εκατομμύριο άτομα
2) Αν σήμερα να μη δώσει ο θεός βέβαια υπάρξουν στην Τουρκία 50 ή 30 ή 40 μάρτυρες , το δικό μας έθνος αυτό θα το αντιμετωπίσει με σιωπή, υπομονή και σταθερότητα Ενώ οι μάνες και οι πατεράδες θα πούνε ¨Να είναι καλά η πατρίδα ”
Ενώ στην Ελλάδα δεν μπορεί να υπάρξει ούτε ένας, μόλις υπάρξει ένας στην Ελλάδα θα γίνει χαμός, θα γίνει χαμός στη Ελλάδα
3) Η Τουρκία μπορεί να γονατίσει την Ελλάδα χωρίς καν να πολεμήσει. Αυτό είναι ξεκάθαρο. Χωρίς να πολεμήσει την γονατίζει
Καλά το τελευταίο που λέει είναι για γέλια.
Τα αλλά δύο όμως χρήζουν μελέτης και βελτίωσης εκ μέρους μας, γιατί εν μέρει έχει δίκιο…
Ο Γιαϊτζί είναι ένας νεοναζιστής εκφραστής της νεοθωμανικής πολιτικής του Ερντογάν. Πριν από κάποιο διάστημα δημοσιεύτηκαν μάλιστα φωτογραφίες του (βλ. παρακάτω) από την παραμονή του στο ξενοδοχείο Paramount. Πολλοί σχολίασαν το περίεργο του να μένει ένας απόστρατος σε ξενοδοχείο που οι τιμές είναι χιλιάδες ευρώ την βραδιά… Με τι το πλήρωνε ; Με την σύνταξη του ;…

Σύμφωνα με την Ετήσια Έκθεση του Κυπριακού Κέντρου Στρατηγικών Μελετών (ΚΚΣΜ) για το Ελληνοτουρκικό ισοζύγιο δυνάμεων του 2021 το ποσοστό επαγγελματιών στις Ένοπλες Δυνάμεις της Ελλάδας είναι 52% στο Στρατό, 88% στο Ναυτικό, σε σχέση με 23% και 29% αντίστοιχα στην Τουρκία. Γιατί δεν λέει ακόμα για τους 450.000 φυγόστρατους που κυνηγά ο τουρκικός στρατός; Γιατί δεν λέει για τους χιλιάδες τούρκους στις φυλακές που αν γίνει πόλεμος θα βγουν για να μαζέψουν κεφάλια ΑΚΡτζήδων;
Ο Γαϊτζί διαβάζει τις εκθέσεις μας, πανικοβάλλεται, πίνει τα χάπια του για ναν καλά και μετά βγαίνει στα κανάλια. Ο φόβος του είναι διάχυτος αλλιώς γιατί να έκραζε σαν γυναικούλα; Μάλλον νοστάλγησε τις μέρες που μια χούφτα Έλληνες τους κυνηγούσαν μέχρι το Σαγγάριο.