Φατίχ Τερίμ : ¨Εμείς ούτε τα σηκώνουμε αυτά, ούτε υποκύπτουμε σε αυτά¨

Φατίχ Τερίμ : ¨Εμείς ούτε τα σηκώνουμε αυτά, ούτε υποκύπτουμε σε αυτά¨

Κείμενο του ιστολόγιου 13/7/2021

Σε δηλώσεις που έκανε ο προπονητής της Γαλατασεράι Φατίχ Τερίμ, αναφερόμενος σε αυτά που συνέβησαν στο αεροδρόμιο της Αθήνας, είπε και τα εξής :

¨Το φιλικό ματς γίνεται με φίλους
Εκείνη η συμπεριφορά δεν ήταν καθόλου φιλική συμπεριφορά
Ζήτησαν τα διαβατήρια μας και όταν ρωτήσαμε τον λόγο, μας είπαν πως θα μας απελάσουν
Δηλαδή ξέρουν όλοι την σημασία αυτού.
Και εμείς δηλώσαμε πως δεν θα δώσουμε τα διαβατήρια μας
Σκεφτείτε πως μου τηλεφώνησε και ο Μαρινάκης και τον ευχαριστώ, ο πρόεδρος του Ολυμπιακού και τον ευχαριστώ.
Η ομάδα του Ολυμπιακού δεν  είχε σχέση, όλοι προσπάθησαν για να γίνει
Αυτός ο τρόπος συμπεριφοράς δεν ήταν ένας καλός τρόπος
Ούτε το στυλ, ούτε η στάση, ούτε ο τρόπος κίνησης δεν ήταν καθόλου ευχάριστα
Εμείς δεν είμαστε άνθρωποι ούτε να σηκώνουμε, ούτε να υποκύπτουμε σε αυτά και το ίδιο και η ομάδα
Για αυτό τον λόγο αποφασίσαμε τι πρέπει να γίνει και επιστρέψαμε¨

TourkikaNea.gr

1 comment on “Φατίχ Τερίμ : ¨Εμείς ούτε τα σηκώνουμε αυτά, ούτε υποκύπτουμε σε αυτά¨

  1. Ώπα ρε μεγάλε άντρα. Πες και καμμιά συγγνώμη για το λάθος σας κι άστα ‘δεν είναι φιλικά’. Η τουρκία το 2020 είχε 150.000 πεθαμένους παραπάνω από το 2019 κι όμως ως το Δεκέβρη παραδέχθηκε 13.000 νεκρούς από τον Κορωνοϊό, δεν τρώμε όλοι κουτόχορτο σαν κάποια έθνη και λαούς της Ανατολίας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *