Γιατί τόσο ¨ξινός¨ ο δήμαρχος στην φωτογραφία ;

Γιατί τόσο ¨ξινός¨ ο δήμαρχος στην φωτογραφία ;

Κείμενο του ιστολόγιου  31/5/2021

Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι από την συνάντηση του Τσαβούσογλου χτες στα Θάμνα Ροδόπης με τα μέλη της τουρκοσυμβουλευτικής επίτροπής. Δηλαδή ψευτομουφτήδες, οι τρεις μειονοτικοί βουλευτές, οι τρεις μειονοτικοί δήμαρχοι, ο περιφερειακός σύμβουλος Αμέτ Ιμπράμ και κάποιους προέδρους τουρκόψυχων σωματείων.

Η απορία μας είναι γιατί ο δήμαρχος Ιάσμου (δεύτερος από δεξιά στην πρώτη σειρά )έχει τόσο ξινή έκφραση στο πρόσωπο του;

Και μάλιστα και στις δύο φωτογραφίες.

Μήπως επειδή ο βουλευτής Ιλχάν Αχμέτ μπήκε μπροστά του στην φωτογραφία;

Μήπως περίμενε να φωτογραφηθεί πιο κοντά στον υπουργό;

Πάντως κάτι τον πείραξε.