Αν η ¨ΑΥΓΗ¨ έβγαινε το 1821…

Αν η ¨ΑΥΓΗ¨ έβγαινε το 1821…

Κείμενο του ιστολόγιου   17/3/2021

Έτσι ακριβώς είναι η κατάσταση. Φυσικά και θα τους χαρακτήριζαν έτσι…

Άνθρωποι που έλεγαν ¨Για του Χριστού την πίστη την αγία και της πατρίδος την ελευθερία¨ και είχαν ως βασικό κριτήριο την ΠΙΣΤΗ, πως αλλιώς θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν από τους θαυμαστές του Κωνσταντίνου του Ζακ και του Κουφοντίνα ;…