- 6 April 2014
- By TourkikaNea.gr
- 0 Comments
ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ…
Μεγάλο ενδιαφέρον στην Μύκη για τον πρόξενο Σενέρ
Μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον για τον πρόξενο της Τ.C. Οσμάν Ιλχάν Σενέρ στην Μύκη-χωριό του ορεινού όγκου της Ξάνθης. Τον πρόξενο Ιλχάν Σενέρ που έκανε το ναμάζι του εκεί μαζί με τους ομογενείς, τον συνόδεψαν ο εκλεγμένος μουφτής Ξάνθης Αχμέτ Μέτε, ο υποπρόξενος Αλπέρ Ατάκ, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης Χουσείν Ζεϊμπέκ, ο δήμαρχος Μύκης Μουσταφά Τσουκάλ και ο πρόεδρος της Τουρκικής Ένωσης Ξάνθης Αχμέτ Κουρτ.
Ο πρόξενος Σενέρ μετά από το ναμάζι, δεν παρέλειψε όπως κάνει σε κάθε χωριό να βγάλει αναμνηστική φωτογραφία μαζί με τα παιδιά που τόσο αγαπάει.
Εφ. Μπιρλίκ 5/4/2014
Σχ : Η δεύτερη φωτογραφία τα λέει όλα. Αθήνα κοιμήσου ήσυχη, όλα πάνε καλά…..

