- 5 July 2020
- By TourkikaNea.gr
- 0 Comments
Η γνώση της τουρκικής γλώσσας δεν χρειάζεται στον Ε.Σ ;
Κείμενο του ιστολόγιου 5/7/2020
Τα στελέχη στον Ε.Σ. μοριοδοτούνται με βάση τα προσόντα τους. Η γνώση ξένων γλωσσών είναι ένα από τα κριτήρια που προσθέτουν μόρια. Πλην όμως με μεγάλη μας έκπληξη μάθαμε πως ενώ η γνώση των περισσότερων ευρωπαϊκών γλωσσών δίνει π.χ. 60 μόρια, η γνώση των βαλκανικών γλωσσών (ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ) δίνει 30 μόρια !
Είναι δυνατόν ;
Δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό ;
Χρειάζεται μήπως ανάλυση το γιατί τα τουρκικά είναι πιο χρήσιμα από τα …πορτογαλικά ;;;;