Αρχαιρεσίες σε προξενόφρονα συλλόγο Θράκης

Αρχαιρεσίες σε προξενόφρονα συλλόγο Θράκης

Σήμερα μετείχαμε στην Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Επιστημόνων Μειονότητας Δυτικής Θράκης. Στην γενική συνέλευση ανανεώθηκε η εμπιστοσύνη στον Δρ. Χουσείν Μπαλτατζί που εξελέγη για μια ακόμη φορά πρόεδρος.  Εμείς τον συγχαίρουμε και ευχόμαστε να έχει επιτυχίες στις περαιτέρω εργασίες του.

Κόμμα DEB   26/1/2020

Σχ : Τουρκόψυχος ο Σύλλογος αυτός, κόμμα ουσιαστικά της Άγκυρας το DEB, προφανώς τους ενώνει ο τουρκισμός.  Μια φορά, ΜΙΑ ΦΟΡΑ να βλέπαμε κάποιον εξ αυτών εκεί στην φωτογραφία να τολμούσε να κάνει μια δήλωση που ΔΕΝ θα ήταν απόλυτα ευθυγραμμισμένη με τις τουρκικές θέσεις…

Αξίζει να αναφέρουμε εδώ αυτούς που διακρίνουμε στην πρώτη σειρά, αρχίζοντας από δεξιά : Χουσείν Μπαλτατζί-πρόεδρος του συλλόγου, Αχμέτ Μέτε-ψευδομουφτής Ξάνθης, Οζάν Αχμέτογλου-πρόεδρος της ΤΕΞ και στέλεχος του DEB, βουλευτής ΙΛΧΑΝ ΑΧΜΕΤ (ο μόνος μειονοτικός βουλευτής που διακρίναμε), δήμαρχος Οντέρ Μουμίν, πρόεδρος DEB Τσιντέμ Ασάφογλου και δικηγόρος Ερτζάν Αχμέτ.  

Αλήθεια άλλος υποψήφιος υπήρχε ;

Tags: