ΥΠΟΠΤΕΣ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ…

Αυτόπτης μάρτυρας : Δεν υπήρχε κανένα μέτρο ασφαλείας Αυτοί οι οποίοι από τύχη σώθηκαν από την βομβιστική επίθεση που συνέβη στο συλλαλητήριο για την ειρήνη στην Άγκυρα, περιγράφουν με φόβοι αυτά που βίωσαν. Αυτόπτες μάρτυρες είπαν πως ¨Εγώ εκεί δεν είδα ούτε ένα μέτρο ασφαλείας, ούτε έναν αστυνομικό. Στην είσοδο στον χώρο αστυνομία δεν υπήρχε. … Continue reading ΥΠΟΠΤΕΣ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ…