Αυτόπτης μάρτυρας : Δεν υπήρχε κανένα μέτρο ασφαλείας Αυτοί οι οποίοι από τύχη σώθηκαν από την βομβιστική επίθεση που συνέβη στο συλλαλητήριο για την ειρήνη στην Άγκυρα, περιγράφουν με φόβοι αυτά που βίωσαν. Αυτόπτες μάρτυρες είπαν πως ¨Εγώ εκεί δεν είδα ούτε ένα μέτρο ασφαλείας, ούτε έναν αστυνομικό. Στην είσοδο στον χώρο αστυνομία δεν υπήρχε. … Continue reading ΥΠΟΠΤΕΣ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ…
Copy and paste this URL into your WordPress site to embed
Copy and paste this code into your site to embed