TourkikaNea.gr

Μεταφράσεις Και Νέα Των Τουρκικών Εφημερίδων Και Ιστοσελίδων Που Αφορούν Την Ελλάδα

Εντυπωσιακή επιχειρησιακή αποτίμηση του BMC στο πεδίο της μάχης στην Λιβύη….

0 σχόλια Share:

Μια συνοπτική επισκόπηση που έγινε από το LNA στο τουρκικό θωρακισμένο όχημα BMC.
Αυτή η ανασκόπηση έγινε μετά από πραγματικές μάχες στο κέντρο και περαιτέρω δοκιμές σε αιχμαλωτισμένα μοντέλα BMC του  KİRPİ και AMAZON στην Λιβύη

ΚΙΡΠΙ 2

1)     Ζυγίζει 19 τόνους με επιπρόσθετο δυνητικά βάρος 1,5 τόνου.

2)     Η μέγιστη ταχύτητα του ήταν 68 ως 73 χλμ την ώρα, παρά το ότι το μάνουαλ γράφει για 100

3)     Η επιτάχυνση του από 0 σε 45 χλμ την ώρα ήταν πολύ αργή κάτι που το  κάνει  δύσκολο για γρήγορες αποδράσεις και γρήγορες κινήσεις σε μικρές εκρήξεις.

Οι ικανότητες γωνιακής ευελιξίας του οχήματος δεν ήταν τίποτε αλλά από απογοητευτικές, καθώς το KIRPI –ΒΜC, δεν μπορούσε να στρίψει σε αιχμηρές γωνίες, κάτι που το καθιστά παρωχημένο σε σφιχτό αστικό πόλεμο, στον οποίο αναμένονται τέτοια εμπόδια.

 

 

5) Τα σημεία από όπου βλέπεις στο KIRPI είναι πολύ άσχημα καθώς ο οδηγός και το πλήρωμα έχουν μικρή θέαση, κάτι που ο κατασκευαστής προσπάθησε να αντιμετωπίσει εγκαθιστώντας κάμερες στο πίσω μέτωπο και στις πλευρές, οι οποίες όμως μπορούν εύκολα να απενεργοποιηθούν με απλή βρωμιά ή λάσπη από εκρήξεις. Καθιστώντας σε τυφλό σε στενούς δρόμους.

 

6) Η μετάδοση στο KIRPI έχει 6 ταχύτητες και μία όπισθεν. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει μέγιστη ροπή 1.5KNM @800-2100RPM. Αυτά τα στοιχεία στην δοκιμή ποτέ δεν προσεγγίστηκαν, καθώς όταν πλησίαζε σε τέτοιες πιέσεις, το κιβώτιο ταχυτήτων άρχισε να αποτυγχάνει και να έχει διαρροές. Όταν συνέβαιανε αυτό ¨πηδούσε¨την τρίτη ταχύτητα. Η διαρροή λαδιού ήταν σχεδόν μόνιμη. όταν παρατηρήθηκε σε καταστάσεις μάχης ήταν ξεκάθαρο ότι το #BMC πνίγηκε και μερικές φορές σταμάτησε αυτό ίσως σε άπειρους οδηγούς, αλλά μετά από δοκιμές αυτό συμβαίνει όταν αλλάζουμε ταχύτητα όταν παίρνουμε μια σκληρή γωνία μεταξύ 2ης και 3ης ταχύτητας.
Το ζήτημα της διαρροής λαδιού ήταν σχεδόν μόνιμο.

 

7) Ο χρόνος αντίδρασης του τηλεκοντρόλ για το πυροβόλο όπλο των 12,5 mm που διαθέτει ήταν πολύ αργό στην αντίδραση του, με χρόνους από 1,5 ως 3 δευτερόλεπτα ανάλογα με τις μικρές ή μεγάλες μετακινήσεις. Το όπλο αυτό δεν μπορούσε επίσης να στοχεύσει πολύ κοντινούς στόχους, έτσι ένας άνδρας στέκεται στα 2 ως 3 μέτρα δεν μπορεί να στοχευθεί, εκτός αν βγεις από μέσα.

 

 

8) οι δυνατότητες παρεμπόδισης των ελικοπτέρων, δεν λειτουργούσαν καθόλου, καθιστώντας τα εύκολους στόχους για τα ελικόπτερα Mi34
9) Η διαταραχή της υπέρυθρης ακτινοβολίας λειτουργούσε μόνο σε συγκεκριμένες γωνίες, καθιστώντας τα εύκολο στον εντοπισμό τους ως  κινητού στόχου
10) Το κεντρικό σύστημα εμφύσησης ελαστικών σχεδόν ποτέ δεν λειτούργησε όταν χτυπήθηκαν τα ελαστικά, αχρηστεύοντας το όχημα.

 

 

 

11)  Ο εμπρόσθιος άξονας του BMC είναι εξαιρετικά αδύναμος και εύθραυστος στα εκρηκτικά και ακόμη και σε σύγκρουση.
Παρατηρήθηκε σε μία περίπτωση ότι εν μέσω μάχης χωρίς εμφανή αιτία, ο  εμπρόσθιος άξονας έσπασε.

12) Η θωρακισμένη προστασία, του BMC έχει 5 αδυναμα σημεία ότι που αν στοχευθούν με RGP θα το θέσουν εκτός λειτουργίας ή θα εξοντώσουν το πλήρωμά του
13) Η θωράκιση στους μπροστινούς τροχούς μπορεί να βληθεί με ένα AK47

14) όταν δέχεται πυρά η πίσω πόρτα, κολλάει και το πλήρωμα παγιδεύεται μέσα.

Άλλα λειτουργικά θέματα
1) κολλά στη λάσπη
2) κλείδωμα θυρών και εμπλοκή
3) ηλεκτρικές δυσλειτουργίες
4) κινητήρα που υπερθερμαίνεται μετά από πολύωρη λειτουργία
Συμπερασματικά
Το BMC είναι ένα αποτελεσματικό όπλο τρομοκρατίας, όχι όμως για πόλεμο
Σε αντιμετώπιση έμπειρων στρατευμάτων γίνεται ένας εύκολος στόχος.

Ιστοσελίδα των δυνάμεων του Χαφτάρ   11/1/2020

Τουίττερ

Previous Article

2 βίντεο από δράσεις στο Gerilla TV …

Next Article

Έφοδος της αντιτρομοκρατικής στον Ασσύριο ιερέα…

Ίσως Σας Ενδιαφέρουν

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *