¨Στην σχολή μου δεν θέλω καθηγητή ο οποίος γεννήθηκε άντρας και φέρεται σαν κορίτσι¨

 

 

Αυτός που τα λέει είναι πρύτανης: Στην σχολή μου δεν θέλω καθηγητή ο οποίος γεννήθηκε άντρας και φέρεται σαν κορίτσι

Ο Εμρέ Οζγετίς –μέλος του διδακτικού προσωπικού στην αρχιτεκτονική σχολή του πανεπιστημίου Αρτουκλού στο Μάρντιν, περιέγραψε πως τον κάλεσε ο πρύτανης Αχμέτ Αγιρακτσά και του είπε ¨Καλά εσύ θες να γίνεις κορίτσι;  Δεν καταλαβαίνεις πως βρίσκεσαι στο Μάρντιν; ¨

Ενώ ίδιος ο Αγιρακτσά δήλωσε πως ¨ Στην σχολή μου δεν θέλω καθηγητή ο οποίος γεννήθηκε άντρας και φέρεται σαν κορίτσι. Αυτό αποτελεί ανηθικότητα και αγένεια¨

Σύμφωνα με το κείμενο της Ζεϊνέπ Γιουντζουλέρ στο Journo, ο Οζγετίς που είναι μέλος του ερευνητικού προσωπικού από το 2014, το πρωί της 26/12 κλήθηκε από τον πρύτανη Αγιρακτσά στο γραφείο του και εκεί, υπέστη προσβολές και απειλές σχετικά με την σεξουαλική του ταυτότητα.

Ο Αζγετίς περιέγραψε αυτά που έγιναν στο γραφείο του πρύτανη ως εξής : ¨ Ο Αγιρακτσά στα καλά καθούμενα με ρώτησε ¨καλά θέλεις να γίνεις κορίτσι εσύ;¨. Και ενώ είχα εκπλαγεί ιδιαίτερα αυτός συνέχισε λέγοντας ¨Δεν αντιλαμβάνεσαι πως βρίσκεσαι στο Μάρντιν;¨. Όταν εγώ ανέφερα πως θέλω να μάθω τι συμβαίνει αυτός άρχισε να φωνάζει  ¨βγες έξω¨.  Τότε του είπα πως αυτό είναι ρητορική μίσους και θα του κάνω μήνυση. Τότε αυτός έδειξε να πηγαίνει το χέρι του στην ζώνη του δίκην όπλου και με απείλησε για να βγω έξω¨.

¨Εάν το κάνετε είδηση θα πληρώσετε το τίμημα¨

Ο Οζγετίς ανέφερε πως στις 27 Δεκεμβρίου υπέβαλλε μήνυση κατά του Αγιρακτσά. Ο Αγιρακτσά ανέφερε στην Γιουντζουλέρ πως αν το έγραφε στο Journo θα τους έκαμνε μήνυση.

Ο πρύτανης δήλωσε τα εξής: ¨Αυτός ο άνθρωπος είναι αγενής και άθλιος. Στην σχολή λέει στα παιδιά αγενή πράματα. Στην σχολή μου δεν θέλω καθηγητή ο οποίος γεννήθηκε άντρας και φέρεται σαν κορίτσι Εάν αυτό το κάνετε είδηση, θα σας κάνω μήνυση και θα πληρώσετε και εσείς το τίμημα. Μην ασχολείστε, μην βάλετε το κεφάλι σας σε μπελάδες¨.

Bunu diyen rektör: Okulumda erkek olup da kız gibi davranan hoca istemiyorum

29/12/2017