Η ΕΝΤΟΛΗ ¨ΠΥΡ¨ΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΟΜΣ

Η εντολή ¨πυρ¨ δόθηκε από την Χομς !

Εντοπίστηκε πως το αεροπλάνο μας στο οποίο έγιναν μάρτυρες οι δύο πιλότοι μας καταρρίφθηκε από συστοιχίες πυραύλων “Al Bassit” και αντιαεροπορικών που βρίσκονται στην συριακή περιοχή Ρας Αλ Μπασίτ. Η εντολή ¨πυρ¨ δόθηκε από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Κέντρο Μάχης στην πόλη Χομς.

Με βάση το άρθρο του Μετεχάν Ντεμίρ στην εφημερίδα Χουριέτ, σχετικά με αυτό το περιστατικό που μέσω της κατάρριψης του αναγνωριστικού αεροπλάνου αποτέλεσε την σοβαρότερη στρατιωτική κρίση των τελευταίων ετών, η Άγκυρα εντόπισε το σημείο βολής και το κέντρο από όπου δόθηκε η εντολή που οδήγησε στον θάνατο των δύο πιλότων μας.

Μετά από μέρες τεχνικών αναλύσεων και έρευνα των υπαρχόντων πληροφοριών, εντοπίστηκε πως το χτύπημα δόθηκε από συστοιχία πυραύλων ‘Al Bassit’ και αντιαεροπορικών που βρίσκονται στην περιοχή Ρας Αλ Μπασίτ. Ένα άλλο κρίσιμο σημείο στο οποίο κατέληξαν μετά από υποκλοπές και παρακολούθηση ιχνών είναι ότι την εντολή ¨πυρ¨ σε αυτή την συστοιχία την έδωσε το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Κέντρο Μάχης στην πόλη Χομς.

Η παράλληλη με τις ασύρματες συνομιλίες πορεία προς την κατάρριψη του αεροσκάφους εξελίχθηκε ως εξής :

Ρώτησε τους αρμοδίους σχετικά με την παραβίαση

Όπως έχει αναφερθεί το τουρκικό αεροσκάφος τύπου RF-4E έχει παραβιάσει για λίγο τον συριακό εναέριο χώρο. Το συριακό προσωπικό στις συστοιχίες Al Bassit βλέποντας την κατάσταση για μια στιγμή διστάζει. Ακολούθως ρωτά το Επιχειρησιακό Κέντρο στην Χομς σχετικά με το τι πρέπει να κάνει.

 

Ξέρεις τι θα κάνεις

Ακολούθως έρχεται η απάντηση που λέει : Εσείς πρέπει να ξέρετε τι γίνεται όταν ένα αεροσκάφος παραβιάζει τον εναέριο μας χώρο¨. Μετά από σύντομη αναμονή αρχίζει το πυρ και ακολούθως αναφέρεται από τις συστοιχίες Al Bassit προς το αρχηγείο στην Χομς, πως το αεροσκάφος χτυπήθηκε. Από τις συνομιλίες που ακολουθούν φαίνεται πως αντιλήφθηκαν πως επρόκειτο για τουρκικό αεροπλάνο.

Όλες αυτές οι συνομιλίες εντοπίζονται με τις ίδιες δυνατότητες και ικανότητες της Άγκυρας. Χώρες όπως η Αμερική η Ρωσία και η Αγγλία που έχουν τα αυτιά τους και τα μάτια τους στραμμένα στην περιοχή, μέχρι αυτή την ώρα δεν έδωσαν κάποια πολύτιμη πληροφορία. Παρόλα αυτά όμως, από τις συνομιλίες δεν γίνεται αντιληπτό, το με τι χτυπήθηκε το αεροσκάφος. Η Τουρκία εξακολουθεί να ισχυρίζεται πως χτυπήθηκε με πύραυλο. Η Συρία ισχυρίζεται πως το χτύπησε με χρήση αντιαεροπορικών πυρών.

Εάν χτυπήθηκε από πύραυλο, τότε πως βρέθηκαν ανέπαφα κομμάτια υφάσματος.

Βλέποντας τα κομμάτια του αεροσκάφους που απέμειναν, και οι δύο ισχυρισμοί δημιουργούν ερωτήματα. Για αυτό θα είναι πολύ κρίσιμο στοιχείο η ενδελεχής εξέταση κάθε κομματιού του αεροσκάφους που θα ανελκυθεί από την θάλασσα. Σε πρώτο στάδιο τα ερωτήματα που τίθενται είναι τα εξής :

Εάν χτυπήθηκε με πύραυλο στο σημείο εξόδου των καυσαερίων πως γίνεται και ο κινητήρας είναι τόσο ανέπαφος ; Εάν πάλι ο πύραυλος χτύπησε το αεροπλάνο στην μύτη του τότε πως γίνεται και βρέθηκαν με μηδενικές ζημιές μπότες, κάσκες, το πάνελ του αεροπλάνου ακόμη και γραπτό που έγραψαν με στυλό ;

Στα κομμάτια του αεροσκάφους που βγήκαν από την θάλασσα υπήρχαν κομμάτια από πύραυλο ή από σφαίρες ;

Εάν το αεροπλάνο χτυπήθηκε στα 13 μίλια και κατέπεσε στα 8,6, τότε ποιος πύραυλος και σε ποιο υψόμετρο πραγματοποίησε αυτό το υψόμετρο ; Διότι αυτό απαιτεί μια στρατιωτική ικανότητα. Εάν το αεροπλάνο χτυπήθηκε με αντιαεροπορικό εμβέλειας 2,5 χλμ, τότε πως μπόρεσε και πέταξε πάνω από 10 χλμ και δεν χρησιμοποιεί την εκτίναξη ; Και για ποιο λόγο δεν έγινε ενημέρωση ¨χτυπηθήκαμε¨ ;

 

………………….

 Xoυριέτ 6/7/2012

 

Μοιραστείτε
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone