ΕΦΕΥΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

Εφ. Ραντικάλ 19-7-2011

Ο ιδιοκτήτης συνεργείου Οσμάν Αϊντίν (61) από την πόλη Μουντουρνού του Μπόλου, έβαλε στην μοτοσικλέτα του που έκαιγε πολύ καύσιμο, κινητήρα από ένα Murat 124.

 Ο Αϊντίν αναφέρει ότι αφού δούλευε επί 27 χρόνια ως φύλακας στην Διεύθυνση Δασών, μετά συνταξιοδοτήθηκε και δούλεψε για κάποιο διάστημα σε συνεργείο για μηχανές.

Ο Αϊντίν λέει πως μετά την συνταξιοδότηση του συνέχισε να ασχολείται με επισκευές ανοίγοντας ένα μαγαζί στον κάτω όροφο από το σπίτι του, και πως επειδή αγαπούσε τις μοτοσικλέτες είχε χτυπήσει την πόρτα ενός συναδέλφου του στο Ντούζτζε 5 χρόνια πριν.

Από εκείνον είχε πάρει με 1800 λίρες την ρωσικής κατασκευής μοτοσικλέτα με καλάθι Ural-μοντέλο 1991 και συνέχισε λέγοντας :

¨Αφού πήρα την μηχανή πήγα στο Ντούζτζε. Πηγαίνοντας έβαλα 30 λίρες βενζίνη αλλά έμεινε στο δρόμο καθώς το καύσιμο τέλειωσε. Μπόρεσα να φτάσω στο Ντούζτζε αφού μόνο αφού έβαλα άλλες 30 λίρες βενζίνη. Η μοτοσικλέτα μου με 10 λίρες βενζίνη αρκούσε για 2-3 χιλιόμετρα το πολύ. Έκαιγε πολύ καύσιμο και εγώ δεν είχα τόσα χρήματα. Για αυτό άρχισα να αναζητώ λύση. Εν τέλει αποφάσισα να αλλάξω τον κινητήρα¨.

Ο Αϊντίν αναφέρει πως μετά αγόρασε τον κινητήρα από ένα ¨Murat 124¨ και τον έβαλε στην μοτοσικλέτα του : ¨Αυτή τη στιγμή η μηχανή μου δουλεύει σαν αυτοκίνητο. Μάλιστα έβαλα και σύστημα με υγραέριο στον κινητήρα του. Έτσι για την 50 χιλιομέτρων απόσταση Μουντουρνού-Άμπαντ καταναλώνει καύσιμο 10 περίπου λιρών. Μπορεί άνετα να μεταφέρει 5 άτομα.

Μοιραστείτε
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone