ΟΙ ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΜΕ ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ ΣΕ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ

Εφ. Μιλλέτ 9-7-2009

Δύο Επιθέσεις σε μια εβδομάδα έγιναν κατά της κρήνης Μεχμέτ Χιλμή στο Οροπέδιο του Σετσέκ. Δυο φορές, εντός της εβδομάδος που μας πέρασε, διοργανώθηκε επίθεση κατά της κρήνης Μεχμέτ Χιλμή της οποίας η κατασκευή συνεχίζεται στο οροπέδιο του Σέτσεκ. Όμως πριν διοργανωθούν αυτές οι επιθέσεις, οι ειδήσεις που κυκλοφόρησαν στα ελληνικά ΜΜΕ, υπήρξαν οι προάγγελοι αυτών. Για μια φορά ακόμη έδειξαν τον πραγματικό τους πρόσωπο εκείνοι που δεν ανέχονται την κατασκευή της κρήνης αυτής, η οποία θα γίνει αφορμή μιας μεγάλης προσφοράς στις ιστορικές εκδηλώσεις του Σετσέκ, οι οποίες συμβολίζουν την ενότητα και την ομοψυχία μας. Ωστόσο, η κοινωνία αυτή με κανένα τρόπο δεν θα υποκύψει στα παιχνίδια των διασπαστών και θα παρουσιάσει για μια φορά ακόμη την ενότητα και την ομοψυχία στις εκδηλώσεις του Σετσέκ.

Εν τω μεταξύ, μια προσωπικότητα η οποία στην ιστορία της τουρκικής κοινωνίας της δυτικής Θράκης κατέχει σημαντική θέση, αναμφισβήτητα είναι ο αείμνηστος παλαίμαχος δάσκαλος – δημοσιογράφος Μεχμέτ Χιλμή. Σε κάθε περιοχή που υπηρέτησε στην διάρκεια του βίου του, έδωσε πολλά από τον εαυτό του και λόγω του επαγγέλματός του πρόσφερε άπειρες χρήσιμες και σημαντικές υπηρεσίες προς την τουρκική μειονότητα δυτικής Θράκης. Παράλληλα, χρόνια πριν είχε προνοήσει πως ο καλύτερος τρόπος για την διαφύλαξη της ομοψυχίας και της ενότητας της κοινωνίας ήταν η οργάνωση, πράγμα που και σήμερα μνημονεύεται με σεβασμό προς το άτομό του. Οπότε, για να παραμείνει μόνιμη και ανεξίτηλη η αγάπη για την προσφορά του και την αξία που του δίνεται, αποφασίστηκε στην μνήμη του να γίνει μια βρύση στο οροπέδιο του Σετσέκ. ΄Ελα όμως που αυτό πρέπει να έχει ενοχλήσει κάποιους και σε διάστημα μιας εβδομάδας, ενώ ακόμη συνεχίζονταν η κατασκευή της, πραγματοποίησαν δύο επιθέσεις.

Η πρώτη επίθεση στην βρύση Μεχμέτ Χιλμή έγινε την νύχτα της 27ης Ιουνίου 2009 και προκλήθηκε ζημιά στην ενεπίγραφη πλάκα που ήταν γραμμένη στην τουρκική γλώσσα και αναφέρονταν στην ζωή του Μεχμέτ Χιλμή. Ενώ γινόταν έρευνες για το ποιοι και για ποιο σκοπό έκαναν αυτή την επίθεση, μερικές μέρες μετά, το βράδυ της 1η Ιουλίου πραγματοποιήθηκε δεύτερη επίθεση κατά την οποία οι δράστες, παράλληλα με την ζημιά που προκάλεσαν στα μάρμαρα του τοίχου, έγραψαν και την λέξη Αλεβίτες. Επίσης προκάλεσαν και ζημιά στα υλικά που θα χρησιμοποιούνταν για την κατασκευή της βρύσης. Κυρίως στην δεύτερη επίθεση μ’ αυτά που έγραψαν άφησαν να εννοηθεί τι επιδιώκεται να γίνει ακόμη στην περιοχή πέραν των επιθέσεων αυτών. Οι επιθέσεις αυτές θα γίνουν αφορμή ώστε οι έννοιες ενότητα και ομοψυχία να δυναμώσουν ακόμη πιο πολύ.

Οι ιεραπόστολοι οι οποίοι δεν κατάφεραν να διαταράξουν την ισχυρή ενότητα και ομοψυχία που υπάρχουν στην περιοχή με τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν στο Μεγάλο Δέρειο με την Χαρά Νικοπούλου εδώ και δύο χρόνια, για να έχουν επιτυχία αυτή την φορά οι ενέργειές του στην προσπάθεια να διασπάσουν τη ενότητα και την ομοψυχία που υπάρχει μεταξύ των ομοεθνών, άλλαξαν μέθοδο επιχειρώντας αυτή τη φορά να βεβηλώσουν την βρύση γράφοντας και συνθήματα θρησκευτικού περιεχομένου.

Ενώ συνεχιζόταν η κατασκευή της βρύσης, τα διασπαστικά Ελληνικά ΜΜΕ, για μια φορά ακόμη έδειξαν το άσχημο πρόσωπό τους δίνοντας την είδηση πως η βρύση χτίστηκε λαθραία. Όσο για το αν πρέπει να δοθεί άδεια για την δημιουργία μιας βρύσης σε ένα βουνό απ’ όπου θα μπορούν οι άνθρωποι να πίνουν νερό, ως φαίνεται και αυτό θα αποτελεί κάποιο καινούριο νόμο. Ας αφήσουμε ωστόσο την πλευρά αυτή της υπόθεσης κατά μέρος και ας πάρουμε το γεγονός ότι οι επιθέσεις έγιναν μετά την είδηση αυτή, πράγμα που εφιστά την προσοχή και βάζει τον άνθρωπο σε σκέψεις αν υπάρχει σχέση μεταξύ των ειδήσεων που κατασκευάζονται και των επιθέσεων. Ας το αφήσουμε όμως κι αυτό να το ερευνήσει ο εισαγγελέας.

Ωστόσο, οι δράστες και οι ιεραπόστολοι, ακόμη δεν θα πρέπει να έχουν γνωρίσει την τουρκική μειονότητα που ζει στην δυτική Θράκη διότι δείχνουν ότι δεν έχουν σκεφτεί πως τέτοιου είδους γεγονότα συσφίγγουν ακόμη περισσότερο τις σχέσεις μεταξύ μειονοτικών μονάδων των ομοεθνών μας, είτε βρίσκονται στις πλέον απόμακρες γωνιές του Έβρου ή και στο τελευταίο χωριό της Ξάνθης.

Κάποιοι, με τέτοιου είδους γεγονότα, εδώ και πολλά χρόνια προσπαθούν να καταπτοήσουν την μουσουλμανική τουρκική κοινωνία της δυτικής Θράκης. Οι τέτοιου είδους όμως επιθέσεις, εκτός του ότι δεν ζημιώνουν την μειονότητά μας, συντελούν στο να πέσει ακόμη περισσότερο η εκτίμηση της μειονότητάς προς το κράτος, όπως και να μειώνεται συνεχώς η εμπιστοσύνη της μειονότητας προς αυτό. Επειδή η μουσουλμανική τουρκική κοινωνία βρίσκεται για πολλά χρόνια αντιμέτωπη με τέτοιου είδους γεγονότα, φαίνεται πως αυτά πλέον δεν ωφελούν αυτούς που τα προκαλούν, απεναντίας ενώνουν περισσότερο την μειονότητα. Γνωρίζουμε πολύ καλά πως στόχος αυτών των ατόμων είναι να δημιουργήσουν διχόνοια μέσα στην μειονότητα. Γι’ αυτό, τα άτομα αυτά επιχείρησαν να δημιουργήσουν το δίλημμα εκλεγμένων, διορισμένων, αλλά δεν πέτυχε. Στο πολιτικό πεδίο προσπάθησαν να δημιουργήσουν το δίλημμα αριστερών-δεξιών αλλά δεν πέτυχε, επίσης επιχείρησαν να προκαλέσουν δίλημμα μεταξύ των Πομάκων της ορεινής και πεδινής περιοχής αλλά και πάλι δεν τα κατάφεραν. Τώρα, όπως φαίνεται, προσπαθούν να προκαλέσουν το ίδιο χρησιμοποιώντας θρησκευτικές έννοιες. Προφανώς αυτή τη φορά επιχειρείται να δημιουργηθεί το δίλημμα μεταξύ Αλεβιτών και Σουνιτών. Καμία μέθοδος δεν κατάφερε να πτοήσει και να διχοτομήσει τους ομοεθνείς μας που ζουν εδώ και αιώνες στην περιοχή. Πως είναι δυνατόν να θρέφουν ελπίδες ότι θα καταφέρουν κάτι με αυτού του είδους τις γραφές; Όπως φαίνεται όμως θρέφουν τέτοιες ελπίδες εκείνοι που έγραψαν ή εκείνοι που τους έβαλαν να γράψουν τέτοιου είδους συνθήματα. Ας μην ανησυχούν όμως διότι η κοινωνία μας στο ζήτημα αυτό θα δώσει την δέουσα απάντηση που θα έχει την δύναμη του Οθωμανικού χαστουκιού. Θα το διαπιστώσουν με το μήνυμα που θα δώσουν οι ομοεθνείς μας που θα συγκεντρωθούν κατά χιλιάδες στις εκδηλώσεις του Σέτσεκ.

Σχόλιο διαχειριστή :  Το πόση σχέση με τον πολιτισμό έχουν καταντήσει να έχουν αυτά τα τουρκοπανηγύρια το είδαμε το απόγευμα της Κυριακής εκείνηςπου κορυφώθηκε το πανηγύρι. Βγήκε ένας βασοβουζούκος καλεσμένος ( πήρε και βίζα….)  από την Τουρκία και άρχισε από το μικρόφωνο να υμνεί τα… ¨τουρκικά ΄λιοντάρια¨ που κατέκτησαν τη Θράκη !  Δείτε λοιπόν πως γιορτάζεται το συναφές πανηγύρι της Προύσας από τους Δυτικοθρακιώτες. Προσέξτε συμπαθητικές φυσιογνωμίες …

 

Μοιραστείτε
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
Κατηγορία: ΘΡΑΚΗ | Ετικέτα: | Σχολιάστε

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *